Trav iFokus

Trav

Etikett: trav-snack
Läst 420 ggr
Rickard007
0

Spelar ni på Unibet ? Mina Tankar..

Ja frågan är som rubriken lyder: Spelar ni på trav även på Unibet ?
Eftersom jag inte är 18, gör jag inte det, men kollar på odds där ofta, vika enorma överodds det är ibland tycker jag, här är några smakprov på odds so jag tycker är bra till Lördagen, skrive räven några kassa odds.

4

Zoccer Mickey

16.00

2.35

Det måste väl anses som mkt bra, står väl aldrig över 10 på ATG ?

9

Kippis

3.15

1.70

Ett enormt dåligt odds väl ?

3

Bellini

8.50

2.70

Hyfsat platsodds?

12

Prestige

18.00

3.90

Måste ju bara nämna han, bra platsodds tycker jag ;)

12

Simb Mirage

30.00

5.75

Ett ruggigt överodds på både vinsten och platsen väl ?

10

Blue Canyon

5.00

1.95

Inte direkt lockande med det spåret!

12

Thrust My Step

24.00

6.00

Det är väl ett bra odds, iaf platsoddset.

Bara så ni vet, det kan löna sig att spela på Unibet ibland !

Rickard007
0

EDIT: Blev tillochmed direktlänkar till Unibet om man trycker på Oddsena Räcka ut tungan

Nijo
0

Inte lönt att spekulera i hur oddsen blir på ATG eftersom det skiljer väldigt mycket gång från gång och oddsen sätts inte riktigt förren ca: 30 min till start,,,många går på värmningen och stallinformation den dagen.

men visst, ofta har expekt, unibet, betsson osv osv bättre odds, personligen vill jag  sponsra ATG med mina förlorade pengar och ingen annan sida:)

Arthur_Dent
0

Har Unibetkonto för där jag spelar på fotboll/hockey. Har även ibland spelat på travet ibland då de fasta oddsen lockat. Ex häromveckan när Even Who vann så spelade jag 20kr på Unibet och fick 33ggr pengarna jämfört med oddset hos ATG som var 17ggr.

Normalt spelar jag dock på ATG då jag anser att min surt förlorade slantar åtminstone ska komma travsporten tillgodo. Dessutom är ju V75/V65/V64 de roligaste (och svåraste spelen).

Ett roligt exempel hos Unibet  är spelet på Elitloppet och Prix A månader i förväg. Här kan man dock tala om underodds. För tillfället ger ex. Conny Nobell 7ggr som segrare av elitloppet. Ganska lågt med tanke på att det är ett halvår till start i försöken, ingen återbetalning sker för ej startande. Sju ggr är tveksamt ens när försöksheaten är spikade för en häst man tror mkt på.

Rickard007
0

#3, för att inte tala om Arras som ger 200 gånge ri Elitloppet, han är inte i närheten av att vinna gulddivisioner än. Det största underodds jag någonsin sett tror jag.