Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1167 ggr
brutalaccent
0

HarryBoy system 23 Dec - Eskilstuna

Kom på 13:e plats i ettap 3 av travrondens m.f. tävling Guldstallet.

min rad ser ut enligt följande, för er som vill titta lite på HarryBoy system.

1. 1. Chogo, 4 Zoccer Mickey
  2. 1 Lass John, 2 Einstein Broline, 3 Alvena Käll, 4 Aces Jollybob, 9 Kippis(skål), 10 Can Can Carjan
  3. 4 Key to Dream
  4. 3 Lass Garant, 5 Com Poncho
  5. 1 Åsundens Fanny, 12 Simb Mirage
  6. 6 Lindy Later, 11 Simon Starlight
  7. 1 Tayler Made, 2 Nicolas Cake

detta vart på 192 rader och jag måste säga att harry lyckades ju rätt så bra iaf. verkar ju inte helkört på förhand.

Rickard007
0

Väldigt knepigt system, : 1x2x2x2x2x2x6, Harry Boy skiten kär ALLTID med en 6-ling oavsett hur stort system, värdelöst.
Mina tanakr om just detta system då:

V75 1: 1,4 knepig dubbling, lever farligt
V75 2: Iofs rätt lopp att gardera så, bra egentligen.
V75 3: Inte konstig spik även om jag är lite orolig för formen.
V75 4: Tror på Made It så, men rätt med **Lass Garant ! 3,6 vore bra
**V75 5: Knepig dubbling, Linder är ingen segermaskin inom V75.
V75 6: Lindys Later tror jag har bra chans, sisodär att 11 på 2.
V75 7: Dålig Dubbling i mitt tycke.

2 stjärnor av mig !

Men du Brutalaccent, verkad eganska nöjd förstod jag det som  ?

Nijo
0

Tycker faktiskt att Harry boy systemet är RIKTIGT uselt,,,du får väl hoppas att jag är en dålig tippare för att det är inte många av dem hästarna som jag tänker lira, hehe.

1: Persos yankee bra chans

2:Zero sum game tror jag mycket på

3:Bellini, spets och slut!

4:High Score D elr Nec Carmolo vinner

5: kommer gardera åsundens fanny med 5 andra hästar på mitt system, 4-7-9-10 är intressanta.

6:Blue Canyone vinner(kanske special Cat med tanke på Selins form)

7: Little big horn!

brutalaccent
0

jag har ju inte mer hopp än att jag tror att jag högst får 4-5 rätt på min. och detta är om favoriterna vinner rätt lopp. men annars så fanns det ju avd. som man var riktigt missnöjda på. som sista avd. som var riktigt tråkig. hade ju önskatt jag fick md 9 First Mack Grocer och 12 Thrust My Step.

Nijo
0

First mack grocer? vinner den det sista loppet så lirar jag inget trav på minst 1 vecka, herregud asså.

Taylor Made och Nicolas Cake är 2 väldigt bra hästar som med stor sannolikhet kommer att segerstrida. Taylor Made är mycket snabb ut och i grunden bra häst, blir väl inte spelad så mycket??

stora blåsningen på systemet tror jag du åkte på i avd 1-4-6

brutalaccent
0

denna First Mack Grocer diggar jag faktist. alltid en sådandär kolla-upp-häst. han hänger alltid med i vad det än är för motstånd. verkar vara en grymt speedig häst. rubbet sparat sist i rygg på Herr Faust. mkt bra spurt i loppet innan det.han får starthjälp av Räser Sune som kan lägga iväg i början. Enda minusten hittar jag i kusen som är tämligen orutinerad och jag vet inte hur han skall kunna lösa detta. men jag tycker iaf att det ser bra ut på förhand, där 2% är rätt så bra. många som brinner i det loppet i så fall. kanske jag är den enda som är kvar. håhå

absoult inte min första häst men han ska med på bongen iaf. DVD!

Rickard007
0

Men , är du nöjd emd systemet över lag ?

Nijo
0

first mack grocer hängde just med i ett lunchlopp för ett tag sedan, inte direkt imponerande!

aldrig att det blir vinst.

brutalaccent
0

#6 halvnöjd med systemet. men jag är ju tveksam till pengar. 5 rätt på sin höjd. men det är verkligen att ta i då.

#7 håhåh. trav är trav. man har ju sett underligare saker hända i sista avdelningen på V75 om man säger så.

Rickard007
0

Hmm, hru du kan vara nöjd med det ;) Är en gåta för mig, haha vad har hänt för underliga saker i ett avslutingslopp på V75 då?

continue
0

När Sillochnubbe vann Breeders Crown t.ex. Jag säger som brutalaccent: trav är trav

Rickard007
0

# 10, Finns bara en bana det kan skrälla så kraftigt på; Axevalla.

continue
0

Hahaha, du är rolig du Richard!

Rickard007
0

Det är 110 % sant !