V5 Eskilstuna 23/12
Det enda jag tänker spela för egen del tror jag är V5.
Typ 1x2x2x3x3 = 36 kronor. Något i den stilen med spik på Key To Dream tror jag.
Förmodligen har jag denna ordning på antal streck:
2x3x2x3x1….
Vill gärna ha tips i de 2 första V5 loppen…
V5 1: Carolina Queen bord eväl vara bästa hästen? Galoppen senast var en ren tillfällighet, kusken är dock värdelös men vilken häst kan man dubbla med ? Gärna en liten luring.
V5 2: Tips tack !
En felfri River of Dreams i V5-1? Enligt uppgift gick han bra i kvalet, (17 sista varvet) men det var dock ett tag sen och i raden har han åtta galopper på de senaste tio. Nicke Bump och Almatic Truck är två välhärdade hästar men som inte direkt segrar ihjäl sig.
I V5-2 har jag en liten känsla för Västerbo Shot. Har startat i betydligt tuffare gäng än detta. Richard L har också börjat fått snurr på hästarna efter byte av stall.
Persos Yankee och Arnie Somolli i tredje? Arnie känns som en spik. Örjan måste ha förtroende för kapaciteten eftersom han kör han så att man tror att det är Ludde eller Åke som krupit in i Örjans dress. (starten 28/11). Å andra sidan är Persos given andrahäst och större delen av systemen ryker väl om Arnie torskar.
Vem är spiken i sista?
Funderar på att köra V5 och då spikar jag **Key To Dream.
**Tack för tipsen, dka checka dom hästarna lite extra noga om jag ska lira V5 !
Det blev ett pyttesystem,
V5 1: 1,6
V5 2: 1
V5 3: 6
V5 4: 1,5,6
V5 5: 4,10
12 kronor, som förvandlas till ? 1 miljon ;)
allt jag vet i V5 är att carolina queen vinner, troligen med hela uploppet också:)
Eftersom hon var struken så.