Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 570 ggr
Bertil
0

V75-7 Jägersro 5/9/09

**Lopp 10. V75-7 V4-4 DD-2 V3-1 Tvilling.
**Auto **1640:
**1 Simb Chaplin - Kolgjini L 01415 10,5a
2 Korvet Klintholm* - Juul S 51133 10,7a
3 Teaser Elegance - Svanstedt Å 21101 11,5a
4 Skogans Joker - Adielsson E 00041 11,0a
5 Sir Karan* - Hülskath R 66613 11,8a
6 Jewish Banker - Takter J 01124 10,6a
7 Rune U.S. - Kihlström Ö 56312 09,7a
8 Swept To Victory - Untersteiner J d2131 11,2a
9 Timetosaygoodbye - Larsson F B 32221 11,5a
10 Brioni* - Lövgren J 1dk11 10,8a
11 Pirate Copy - Bergh R 55154 12,0a
12 Colombian Necktie - Uhrberg T 5245d 10,0a

Bertil
0

Rent spontant utbrister jag… Teaser Elegance. Fanns ju inte många emot senast och denna gång är det nästan enbart ett gäng "dödsbäddsbävers".

mvh
Bertil

Bertil
0

Återigen vill jag inte se någon Korvet i vinnarcirkeln ;-)

mvh
Bertil

freddiv
0

Undra hur bra Brioni är?!?

Bertil
0

undra kan man göra hela livet…

Karpafan
0

Sorry BiB…..men spets o slut!

Spik på Korvet!

Bertil
0

Birger Bengtssons Minneslopp - Gulddivisionen försök 5, 1640m.

Tipset utan tvekan till Teaser Elegance. Om bara Åke skänker honom en liten tanke när han sitter i fredagsbadet med ett gäng plastankor, så kommer det att uppenbaras en bild ang. detta lopp, enligt vilken han snabbt hamnat i andra par utvändigt efter det att Simb Chaplin och Korvet Klintholm kört om spets. Och då är det ju bara att bida sin tid… Inga skor denna gång heller.

Johnny Takter trivs med Jewish Banker och kanske är det dags att gäcka "guldpolarna" denna gång. Fortsatt fin i jobben.

Brioni kan gå under 1.10 sista tusingen och då vill det till att vara "på hovarna" för övriga segeraspiranter. Bakifrån krävs det dock att hästen är fokuserad och tar tag i sin situation i brådaste rasket. Han bör vara i bra författning eftersom han reser till Frankrike efter detta lopp.

Kort distans gör att jag kanske inte tar med den sist startande Colombian Necktie.

Säsongsmönstret talar med ett varningens finger för Skogans Joker. Men det är för den streck-generöse.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Nu finns läget, äntligen. Korvet Klintholm sitter nu i spets och blir ytters svårfångad. Funderar på¨en spik

Bertil
0

Hoppas av hela mitt hjärta att den skithästen INTE vinner!!!
- Men jag streckar öket!

mvh
Bertil

freddiv
0

haha Bertil, vad har du emot Korven?

Bertil
0

hehehe… Korvetten… hehehe

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Det är så där Johhny skulle ha gjort i förra avd. gått fram och han hade garra fått överta ledningen av Erik.

Men Colombian Necktie var riktgit bra i detta lopp.

I övrigt kan man inte vara vidare stolt över sitt tippande, prickade in 4 rätt idag, vilket var ett grovt underkänt. blä x 2!!

Bertil
0

Sans och kadans brutalen, imorgon är det storfina tävlingar på Jägers… återigen ;-)

Många nya fina spel :-)

mvh
Bertil