Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 354 ggr
Bertil
0

V75-2 Jägersro 26/12

**Lopp 5. V5-4. V75-2. Tvilling.
****1640:
**1 Lysana - Sjunnesson J 21506 16,9
2 Tilde Silvio - Untersteiner P 03421 18,2
3 Even Southwind - Uhrberg T 514d0 15,9
4 Koala* - Kjaersgaard P 46244 17,8
5 Kadu* - Kjaer R 21424 17,8
6 Kathleen Laser - Lövgren J d0411 16,8
7 Linda Brodda - Söderkvist S 41600 16,8
8 Within the Rules* - Andersen N 10302 16,9
9 Rising Night Angel - **STRUKEN
**10 Vickis Victoria - Malmqvist R 1d1dd 17,8
11 Scoccos Finess - Alderborg R 04224 15,4
**1660:
**12 Chiese - Kolgjini L 0d103 19,9
13 Smashing Eliza - Widegren D 07155 16,0
14 Fleur Fizz - Takter J 20303 16,0
15 Shania Maid - Goop B 00101 16,3

Nijo
0

Even Southwind har hög kapacitet och borde kanske bara vinna detta loppet, kan dock galoppera och är orutinerad.

Kathleen Laser har gått bra senaste tiden med sina spetsvinster, lär ta ledningen här och över kort distans så håller Lövgren länge!

Mina roliga bud annars är Kadu och Within The Rules som har riktigt gryma speedryck  och med lite klaff och bra ryggar så är dme med på målfoto tror jag.

Tilde Silvio ska ha bra kapacitet, men gynnas inte på distansen.

Bertil
0

9 Rising Night Angel - STRUKEN

ZenoX
0

står even southwind på benen ska han väl vinna här elr ?

ZenoX
0

6 kathleen laser kommer till att vinna detta spets o slut

Nijo
0

gött att du kan motivera din spel så bra!

tråkigt för dig att Kathleen laser är inte i närheten av den kapacitet som Even Southwind besitter, kathleen laser har fått fuska bort sina segrar i ledningen mot usel motstånd och har absolut inte visat något egentligen. Even Southwind har gjort det mycket bra mot bra motstånd!

Within The Rules är också en betydligt bättre häst än Kathleen laser, har väldigt mycket fart i sig och mycket lite pengar i förhållande till kapacitet, tror på bra chans här om Even Soutwhind kommer bort sig.

Kadu är ett litet oskrivit kort, men med tanke på senaste prestationen så finns det nog mycket fart i hästen, kan helt klart gå under 1.15 tid här tror jag och då får fanemaj de andra se till och prestera, eller jaga.

Spets o slut? möjligt, men då får hon se till och visa MYCKET mer än hon gjort hittils och någon särskild hög kapacitet har jag inte sett hos Kathleen Laser tidigare.

ZenoX
0

haha mm ja är lite kort i mina kommentarer

ThomasH
0

Även om Joakim Lövgren haft ett lite kärvt år så ser jag att Kathleen Laser har den kapacitet som krävs för att vinna detta, tror att bakspårshästarna får det svårt. Nu har Kathleen Laser fått en springspår och detta kan vara en spik i ett lopp som annars kan gräva stora hål i plånboken

Arthur_Dent
0

Kadu med sen snabb avslutning från 4:e inv. senast som hårt uppanmäld ser ut som ett spännandde drag här där hon står betydligt bättre till.

Nijo
0

Om man ska spika så borde Even Southwind vara den solklara spiken baserat på dens kapacitet som troligen är ganska överlägsen här. Kathleen Laser har ju inte visat ett skit egentligen, möjligt det finns bra kapacitet i hästen men hon har inte visat något eftersom hon vunnit väldigt enkla lopp i ledningen mot väldigt dåligt motstånd, lär ju knappast få fuska bort detta loppet också. Liknar lite Malcon Ås här som hade liknande förutsättningar för ett tag sedan, bara det att han var mer streckad och favorit.

ThomasH
0

Vad jag än ger för tips mot favoriter så har du hitta att det bara är skitlopp dom sprungit, du måste vara mycket påläst du Nijo.

Nijo
0

vill inte vara negativ mot just dina tips thomas så jag hoppas att du inte tar illa upp.

men visst, jag är väldigt påläst och särskilt när det gäller jägersro hästar. Återstår väl att se om jag har rätt elr fel.

MVH Nicklas

ThomasH
0

Jag tar aldrig illa upp. Försöker bara hjälpa till med bar motbud mot favoriter. Tror förtfarande att Even Southwind är strecka på tok för mycket, det är ingen vinstmaskin vi pratar om, 78% just nu.

Nijo
0

jo, 78% är helt klart överstreckad, finns flera andra singelstreck som borde gå förre. Det håller jag helt klart med om.