Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 303 ggr
Bertil
0

V75-1 Jägersro 26/12

**Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling.
****2140:
**1 Operett Brick - Adielsson E 30055 15,1
2 Avenida Atlantica - STRUKEN
3 Greby Knoen - Johansson B B 55101 14,8
4 Upsize Boko - **STRUKEN
**5 Bella Gigant - Alderborg R d51dd 14,3
6 Foxtrot - Uhrberg T 72442 15,6
7 Crownwinner L. - Pettersson R 4d552 15,6
8 Absolut Chili - Juul S 00653 15,8
9 Wingait Geforce - Malmqvist R 00126 14,6
10 Conrads on Line - Goop B 51160 16,2
11 Happiness Photo* - Kjaersgaard P 035d2 15,6
**2160:
**12 Peace Braker - Söderkvist S 00042 14,4
13 Panhandle Hall* - Kolgjini L 04100 13,5
14 Mellby Ocarina - Sjunnesson J 50460 15,4
15 Olly Lane - Takter J 33605 15,3

Nijo
0

Tycker väl att Conrads On Line bara ska gå runt detta gänget, form är dock osäker och han går inte lika bra bakifrån. Operett brick blir väl nästa Lädherkorpi förvandlig skulle jag tro,, finns bra kapacitet i den och har gått bra den senaste tiden, fastnar troligen invändigt här eftersom Greby Knoen tar ledningen, kan hålla hela vägen kanske,……

roligt bud är Upsize Boko som besitter hög kapacitet när det fungerar och fungerar han nu så tror jag helt klart på vinstchans! signerat garland lobell avkomma!

ZenoX
0

jag tror att 3 greby knoen tar hem det här. startsnabb,fint läge

Nijo
0

Greby Knoen? är en skithäst, om det varit 1640m hade jag kanske kunnat tro på den eftersom COnrads On Line har bakspår, men han håller aldrig emot över 2140m, klasskillnad.

ZenoX
0

mhm ja vet men han kanske kan få dämpa farten i ledningen

Bertil
0

Conrads Online har mött värre bävrar än dessa och måste anses ha bra chans här, spåret till trots

Nijo
0

intressant är att Lädherkorpis sade att Operett brick var hans bästa chans i omgången och han har flera bra hästar med i andra lopp. Goop tror mest på Hurricane Line av alla sina hästar också, nämnde inte Conrads On Line då.

skulle dock vilja hör lite infon från tränaren till Upsize boko, det är som sagt en mycket fin häst i grunden och han har gjort 4 starter efter uppehåll nu.

ZenoX
0

jag har läst på lite mer och i en intervju sade lädherkorpi att 1 operett brick kommer laddas och då blir han svårslagen

Nijo
0

om han når ledningen vill sägas, men den chansen är inte så stor med greby knoen från spår 3 och missar han ledningen så minskas chanserna mycket.

motbud i spetskampen är struken nu också, Upsize boko.

Nijo
0

Foxtrot är också starsnabb och har chans på ledningen.

Ett fint drag annars är Happines Photo som verkligen har toppform och står på tur för seger.

ThomasH
0

Operett Brick är kanske stall Lähdekorpis bästa chans i omgången och ska ses som motiverad favorit

Nijo
0

motiverad favorit baserat på vad? att lädherkorpis är tränare? tycker jag är en väldigt dålig motivering då, hästen har fortfarande inte vunnit i år och bara för att man sitta fast i varje lopp och har mycket krafter kvar så betyder det inte att hästen är en vinnartyp eller klarar av att göra något själv i loppen. Har väl ganska dålig spetschans här med och riskerar än en gång att fastna invändigt, enligt mig en mycket dålig favorit.

Den bäst motiverade favoriten hade varit Conrads On Line pga han har högst kapacitet, mött motstånd av en helt annan klass än detta loppet och har helt andra farter/tider i sin kropp jämför med motståndet, slipper han bara dödens denna gång så är det bra vinstchans. Rygg på en mycket startsnabb häst också i form av Greby Knoen som även har bra spetschans.

Nijo
0

Erik Adielsson ansåg Operett Brick var en "kantboll" och fick enbart 3 stjärnor, han lär väl köra efter det då också antar jag…….

Bertil
0

4 Upsize Boko - STRUKEN

akeb
0

11 HAPPINESS PHOTO har gått några ruggiga lopp och är nu glömd av kollektivet - lita på att Preben är sugen på en V75-seger!

Nijo
0

Jo, han har gått mycket bra,,,gjorde sitt livs lopp senast från dödens vilket han hatar annars. Kanske barfota gjorde skillnaden? Happines Photo kan gå en ruggig speed och om preben har tur så missar Bella gigant starten så han kommer igenom direkt eftersom upsize boko är struken nu.   Annars är det just spåret emot och hästen är ju knappast bättre än Conrads On Line egentligen men kan vinna med klaff.

Arthur_Dent
0

Operettt Brick streckfavorit och i nuläget spelad till 18 för tio känns som kraftigt överspelat för en som inte vunnit på tolv starter i år.

Bertil
0

2 Avenida Atlantica - STRUKEN

Nijo
0

möjligt, men det är ändå en bra häst, med bra form, bra kusk och ett bra läge.

lite förvånad är man väl annars^^