Spikmästaren V64 27/12/06
Detta är 1:a omgången i denna gren (läs V64) som lånat hela sin struktur till såväl anda som bokstav från den sååå populära tävlingen "SPIKMÄSTAREN V75" här på TIF. Vi kör denna tävlingsomgång tills vi nått 13 deltävlingar. Den observante noterar att vi tjyvstartade förra veckan, MEN det finns gott om tid att hinna ikapp.
Andemeningen är att vi ska hjälpas åt att hitta bra spikar till våra system i konsert med ett kittlande tävlingsmoment. Så kom och var med i en uppskattad interntävling här på TIF.
Tippa en enkelrad, genom att svara på detta inlägg senast 19:00 på onsdagen, där du anger två spikar (i fet stil). Du får 1 poäng för varje rätt, men för rätta spikar får du två poäng.
Exempel:
1: Lapp-Lisa
2: Klistret
3: Betsel-Hilda
4: Tomtesnörvel
5: **Karlssons Klister
**6: Bävern Anfaller
Vann gjorde Lapp-Lisa, Karlssons Klister och Bävern Anfaller. Således fick jag 1+2+1=4 poäng
Om en vald spik skulle strykas och man inte hinner välja en ny innan 19:00 den aktuella tävlingsdagen, så går ny häst in enligt gällande turordning.
Gnägg På Er
Bertil
Inlämning senast 27/12/06 kl. 19.00
mvh
Bertil
1:Sweet And Strong
2: Simb Luke
3: Mississippi boss
4: Sahara hotney
5: Texas Hellfire
6: Charles de Gaulle
1: 1.Davidov
2: 6.Ebbes Igor L.J.
3. 10.Pythagora's Karsk
4. 1.Sahara Hothoney
5. 2.Lajos Ufo
6. 3.Charles de Gaulle

1: Davidov
2: Sweet and Strong
3. Vargtand
4. Sahara Hothoney
5. Mimmi R.S
6. Alf Eme

1: 9 Khabibulin
2: 1 Simb Luke
3: 3 King Of Shogun
4: 8 Vanity Boko
5: 5 Champagne
6: 8 Alf Eme
Nej, men se gonzo är i farten….då hälsar man artigt en riktigt God Fortsättning ;-)
mvh
Bertil
1. 9 Khabibulin
2. 1 Simb Luke
3. 12. Feffe Carre
4. 6 Ulrica M
5. 12 Livi American
6. 3 Charles De Gaulle
1 davidov
1 simb luke
1 lars palema
1 Sahara hotney
1 the bad pride
3 Charles De Gaulle
nice rad va :d
Gonzo!!!
Hur har du tippat egentligen??? Andra loppets häst är ju en bäver som springer i första loppet och där har du ju redan Davidov!!
Sweet and Strong kommer aldrig att vinna…..V64-2 ;-)
Om du inte ändrar själv kommer jag att flytta Vargtand till V64-2 och lämna V64-3 till turordningen.
mvh
Bertil
Å Du Zeno!!!!
Va' ere för fel på Åkerö ;-)))
mvh
Bertil
Hoppar in här på en kant :)
- 1 DAVIDOV
- 1 SIMB LUKE
- 10 PYTHAGORAS KARSK
- 1 SAHARA HOTHONEY
- 12 LIVI AMERICAN
- 7 WORTH THE TRIP
/Micke
Fyyy…va' kul micke!!!
mkt välkommen ska du vara!!
mvh
Bertil

- Spyfish
- Simb Luke
- Bighouse Andy
- Valentina Boko
- Lajos Ufo
- Peach Princess
se #0 och #1
mvh
Bertil

know! är utom tävlan då!
Oki…
Jag är givetvis tacksam för alla bidrag…dead line är satt för att det ska finnas möjlighet att inkludera spikmästartipsen i systemen…och är det satt en gräns så är det
mvh
Bertil

givetvis. jag är med på allt det. man kan ju istället vara den moraliska vinnare.
;-))) Härlig inställning!!
mvh
Bertil