Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 416 ggr
Rickard007
0

Björn Goop - 500 Segrar?

Tror ni han klarar det ?
Jag gillar han men nej, han stannar på 493 tror jag.

**Men en sak som förbryllar det är att på ATG står det att han vunnit 477 gånger iår när jag skriver detta, medans på exempelvis Aftonbladet står det att han tog sin 483 seger igår. Alltså enligt odm har han 483 segrar nu ?

**Om han har *483* tror jag han klarar det!
Men inte om han har 477 någon som vet vad som stämmer?

Rickard007
0

Kollade på travsport.se, såg att han hade 58 uppsittningar tills den 29/12. Men den 30/12  är det V75 på Solvalla - givet att han kör. Söndagen den 31/12 är dte V65 på Örebro, då borde han ju köra. Låt oss säga att han kör 75 lopp till iår.

Isåfall måste han ha en seger% på 30 om han ska nå 500 segrar om han står på 4**77.

Om han nu står på 483** räcker det med en seger% på 23 vilket han nästan har nu.

Jag står fats vid det jag sagt, han klarar det inte om han har **477 segrar nu.

**
Vi skall också tänka på att han har hela 305 andraplatser och det hinner nog bli några fler, och fler av dessa har han säker loosat med en nos eller ett huvud så han är iaf väldigt nära **_500 !

_**Vill tillägga att han också har 236 3:e platser, och att han har fler andrapriser än vad *Adielsson* som ligger tvåa i kuskligan, har vinster.

BJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN GOOOOOOOOOOOOOOP!

Rickard007
0

EDIT: Tillsammans, far och son har de lätt över 500 segrar !

Rickard007
0

Idag sa de på Dagens Rätt att han hade 483 segrar, vad stämmer?

Arthur_Dent
0

Vad kan snittoddset för B Goops segrar varit. Om han har en segerprocent nära 25% så innebär det att en sympatispelande supporter hade gått pluss vid spel på Björn i varje start om snittoddset varit över 4ggr.

Min gissning är att både Erik A och Örjan har ett högre snittods än Björn även om de också ofta är överspelade.

Rickard007
0

Alla stora kuskar i Sverige framför allt Goop, är i princip alltid överstreckad eller har ett dåligt och orimligt odds.

Hannna
0

De där 483 är kanske alla segrar den gode Björn skrapat ihop i hela världen iår? 477 tagna i Sverige? En gissning?!

Rickard007
0

nae, kanske, men så gjord einte ATg förra året vad jag vet.

Ted_trav
0

han har 489 segrear nu

Arthur_Dent
0

Ser i startlistorna till Örebro att  Goop stannar hemma på nyårsafon.

Nijo
0

tror Goop tar 2 segrar imorg på v75, möjligtvis 3 med lite flyt.

Rickard007
0

**Han tog 3 idag, vilket ger ENBART  6 kvar väl ?

**Han Komemr Grejja det!

Rickard007
0

**Och idag tog han 2, vilket ger bara 4 kvar?

**Han kommer grejja det!

ina-scot
0

# 9 han kör conny nobell i frankrike  på söndag

Timbavati
0

Vinst i första på Axevalla, 3 kvar?

Timbavati
0

Vinst i tredje för Björn G. på Axevalla. 2 kvar?

Tyfon
0

han vann ju lopp 6 åsså vilket betyder väl att han bara har 1 seger kvar på 1 dag

Timbavati
0

Vinst i nionde, det är klart! Vilken prestation!

Tyfon
0

kan ju inte säga annat än att han få ju belöning för allt slit han lägger ner

Nijo
0

jo, mycket imponerande, kört ca: 2300 lopp och 500 segrar, sikken kille! han kan inte ha något liv alls, hehe :)

brutalaccent
0

*lyfter på hatten*

Rickard007
0

Fyfan, han hade klarat 500 utan att vinna med COMETS G. som jag tyckte fick stryk…