DD Mantorp 19/12-05
El Pasha Diamant är för stor favorit, han har inte mött något namnkunnigt motstånd och tycker att Timothy Boko är en bättre häst, läget är dock inte roligt så vi garderar med Agobra Tracys som är en duktig 3-åring som mött bra motstånd. I DD2 så har Ride On blivit mycket stor favorit, det känns lite omotiverat med tanke på den form han visat upp.
- Hade nyligen en liten halsinfektion men nu är han på väg mot formen. Han känns pigg och fin i jobben. Han kan öppna skapligt och från innerspåret bör han få en bra resa. Jag tror på en bra insats.
, skivor Timo Norum på sin hemsida. Så vi får lita på det. Jag håller dock President Amok som en bättre häst, även om det var länge sedan han startade. Julius Cecsar har dock dokumenterad form, men läget gör att jag lämnar honom, det blir för dyrt.
DD1: 9 El Pasha Diamant, 11 Timoty Boko, 6 Agobra Tracy
DD2: 1 Ride On, 6 President Amok
I första avdelningen glömmer du 5.Madonna Karsk, betänk att: a) ho gått bra på slutet; b) det är 1640 från spår 5. Håller med dig om att Julius Cesar har dåligt läge, men inte kan man lämna honom utanför. Du som har barnbidrag borde tillämpa föräldravetot och bedriva barnbidragskonfiskation och vips så har du råd att spela min dubbel :-))))
DD1: 5 Madonna Karsk, 9 El Pasha Diamant, 11 Timoty Boko, 6 Agobra Tracy
DD2: 1 Ride On, 6 President Amok, 10 Julius Cesar
12 komb.
Absolut, men barnbidraget ser ju jag aldrig röken av, det tar mamman hand om, så det får bli min snikvariant och hoppas på Madonna Karsk har en dålig dag och att Julius Cesar inte rår på President Amok.
hehehe!!
Vi hörs lite senare, min vän!
mvh o lycka till (denna gång blir ju din lycka även min)
Bertil

Här kommer Dagens rätta DD kombinationen
DD1:5,6,9
DD2:6,8,10
Hej på er !!!!
Har idag lämnat in 2st dd spel:
Sys. 1 , DD1:4,5,9 DD2: 8:an
Sys. 2 , DD1: 4:an DD2: 6,11
Ny är det bråttom att få in ddn före jul!!
Hoppas på Julsmäll karmell!!!!!!!!!!
El Pasha Diamant var duktig och motiverad favorit. Lönhults Danne är tillbaka som vinnare och Presidet Amok galopperade i anfall och var inte bra. Tyvärr ingen som prickade in den på TIF
DD1 9 El Pasha Diamant DD2 11 Lönhults Danne
Odds 18,71