Trav iFokus

Trav

Etikett: trav-snack
Läst 316 ggr
Bertil
0

ATG Rösta på Årets Häst

http://www.atgse.se/aretshast/

Undrar om detta funkar…. 

mvh
Bertil

Bertil
0

Det ska det tydligen göra…Dock kanske ni redan får ATG:s alla utskick med risk för att jag löjliggör mig själv….men då….hallå där…jag räds inte det ;-))

mvh
Bertil

Rickard007
0

#0, Jag röstar int enär jag inte tycker dte finns någon värdig vinnare.

Nijo
0

har redan röstat innan, och den rösten kom på Going Kronos som är en MYCKET värdig vinnare.

brutalaccent
0

är på samma sida som 9:o

Hannna
0

eller järvsöfax, obesegrad och världsrekord? Men det vi sett av Going förra året är något sanslöst, jag tror inte folk förstår vilka enorma prestationer han gjorde. Going Kronos är något helt unikt!

Rickard007
0

Jag skulle röstat om Thai Tanic vart med.

ina-scot
0

Tveklöst  GOING KRONOS hoppas han får vara hel och frisk

ThomasH
0

Om inte Going Kronos vinner så kan man lägga ner denna omröstning

ina-scot
0

ja det är det värsta man sett på mycke länge jag tänker tillbaka på MACK LOBELL när han härjade

Nijo
0

den tiden var jag inte med om, men jag är stolt över att ha fått vara me dom 2006 och Going Kronos,,,ett av mina största ögonblick i mitt travliv. Helt underbart när man fick se han jogga runt och krossa allt på jägersro.

Rickard007
0

#8, Möjligt att han är en värdig vinnare utav dessa 4, men inte om han hade mött TT!

Bertil
0

Min röst hamnade på Going Kronos vilket känns väldigt motiverat

mvh
Bertil

Rickard007
0

Är det en Jury som tar ut dessa 4?

ThomasH
0

Även om det så var 100 hästar att rösta på så hade jag, liksom nu lagt min röst på Going Kronos. Detta är utan tvekan den bästa häst vi har i Sverige, och det kanske blir den bästa vi någonsin haft, för tyvärr så fick ja hans far, Viking Kronos en för kort karriär för att vi ska kunna bedöma honom, men vi vet ju att Ludde utan tvekan tycker att det var den bästa häst han någonsin tränat, innan Going Kronos föddes.

Rickard007
0

#14, Han håller väl Vikingen högre än Going nu väl?

ThomasH
0

Nej, vet inte det, men Viking Kronos har för evigt en mycket stor plats i Luddes hjärta. Han har ju lyckats bättre som avelshingst än han lyckades på travbanorna, karriären blev ju för kort.

Rickard007
0

Jo, hoppas att Going's karriär blir längre då!

Nijo
0

Vikingen räddade fan Luddes liv, han hade stora skulder och var körd i botten innan vikingen kom, just därför tror jag att han aldrig kommer att berätta vilken av going+vikingen som han tycker var bäst.

2 helt underbara hästar, och troligtvis de bästa vi haft i svensk travsport.