Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 473 ggr
ThomasH
0

V75-4 Gävle 6/1-07

**V75-4. V3-2. Tvilling.
**1640 V 
1 Charlotta Hits - Rosén T 25212 16,2
2 Crystal Jack - Olsson R N 10001 18,1
3 Unique Love - Jansson T 15254 17,0
4 Einstein Broline* - Linder F 12010 16,6
5 Västerbo Face Off - Eriksson L 23525 17,2
6 Swedish Tealight - Ohlsson U 12d15 16,6
7 Timtom O. - Sjöström C dddk1 17,4
8 Husar Tilly - Kihlström Ö 10301 19,0
9 Confident Whitney - Norberg J 11153 17,5
10 Tapiol - Olsson D 332d1 16,8
11 La Coruna - STRUKEN
12 Demi du Nord - Goop B 10751 17,3

Nijo
0

riktigt låg klass på loppet tycker jag.

Einstein Broline värmde mycket fint senast och verkar vara en vinnarhäst, blor nog farlig.

Vanligtvis spelar jag inte hästar från dåliga spår men nu blir det nog undantag eftersom jag gillar Demi Du Nord en hel del,,,,hästen har väldigt hög kapacitet och är riktigt stark, kan vinna detta från dödens. Dock osäker av sig….

Rickard007
0

Känner knappt igen en enda häst här.

Nijo
0

Hmm, efter vad jag kollat upp så verkar Husar Tilly klar här, tror det är en blivande kanon. Var riktigt grym senast och spurtade i super fart, ser verkligen ut som en bra häst också.

Å andra sidan så gillar jag Demi du Nord en hel del och denna häst gjorde ett av sina bästa lopp senast då han gick i stenhårt temo i ledningen och bara gick undan tillslut. Finns mycket kapacitet i hästen, dock tråkigt med uselt spår…..dödens och hårt tempo här?

låst på 2 hästar? elr spika Husar Tilly som kräver lite tur från spår 8 i volt, men å andra sidan vinner Örjan med allt och från alla positioner just nu.

Rickard007
0

Hur kan ni känna igen dessa hästar?

Nijo
0

känner bara igen 4st, Husar Tilly, Demi du nord, swedish tealight och einstein broline och anledningen till det är eftersom jag har sett dem tävla, hehe. vad annars???

följer mycket trav:)

ThomasH
0

Dessa kusar verkar vara jämngoda, eller jämndåliga, jag streckar nog hela fältet

Nijo
0

är ju vanliga kuskar som kör de flesta loppen……då är alla kuskar i dem andra loppen också jämngoda eller jämndåliga…. förstår inte riktigt vart du ville komma med det thomas.

Rickard007
0

#7. haha Han skrev KUSAR inte  Kuskar!

Nijo
0

ok, visst, men då får jag väl säga att jag inte alls tycker dem är jämndåliga eller jämnbra^^ tror att dte bara finns 4st som kan vinna detta loppet.

Einstein broline(bra kapacitet, om bättring från senast)

unique love(bra läge,bra form och mött end el bra hästar 2007,spets o slut?)

Husar Tilly(yngst, men troligen även fältets mest kapable häst)

Demi du nord(Var grymt bra senast och kan helt klart vinna detta om det löser sig någorlunda)

tror helt klart man täcker hela loppet om man streckar dessa 4.

Rickard007
0

Haha sätt på dig glasögonen Nicklas!

Nijo
0

Jag får nog ta tillbaka mina dumma tips jag sagt här^^ Har kollat loppet väldigt noga nu och det finns flera med kapacitet till vinst här. 2-3-4-6-7-8-9-12 är alla hästar som helt klart kan vinna detta.

MEN, min förstarankad häst är: Timtom O och jag tror det kan vara en möjlig spik utifrån det jag sett och hört. Gjort 6 startar och gått felfritt i 2st som då givit 2 enkla vinster. Hästen är mycket startsnabb och verkar besitta hög kapacitet, nu verkar det som att Tränaren har fått ordning på hästen efter lite problem så någon större galopprisk tror jag inte på.

Kan vara en blivande klassklättrare som vinner detta enkelt.

brutalaccent
0

3-4-6-7 är min ranking så dags på veckan. det kommer att bli 3-4 strek i detta lopp då jag har några andra svårlösta nötar att knäcka. där Unique Love och Timtom O onekligen passar mitt spelande. båda är i dagsläget spelade endast av 10%
båda ska vara snabba ut och ses som spetskandidater.

Swedish Tealight är ingen startraket och detta tror jag gynnar hästen eftersom den kommer attfå gå ner i banan lite och slåss från bakspår där han gjort sina bästa lopp.

Nijo
0

mjo, tror du är rätt på det brutalaccent. Men 2 Crystal Jack är också en spetskandidat och bara streckad på 6% nu(om det är sådana du var ut efter?), vann på ett bra sätt senast från just ledningen också.

Personligen vågar jag inte lämna ute Husar Tilly och Confident whitney som både besitter hög kapacitet och väldigt bra speedresurser och dem kommer segerstrida vid minsta klaff. Sistnämde kan även avgöra från dödens om det ska behövas.

Demi Du Nord är väl mer en lite personlig favorit som jag inte vågar plocka bort då jag vet vad han kan, 1.14,8 senast över kort distans, finns ingen i detta loppet som varit nära en sådan prestation.

Bertil
0

Crystal Jack verkar distansgynnad eftersom 4 av de 5 senaste loppen varit kortlopp

mvh
Bertil

LarsM
0

Tror att Timtom O.(13%) har bäst kapacitet i detta gäng. Dock har han tidigare agerat knepigt med galopper som följd. Men tränaren har kanske hittat nyckeln och då blir det åka av… kom ihåg att han öppnade första 500 m på 13.0 och första 1000 på 16.5 senast med bil och visade inga tendenser till gunga. Med andra ord finns det resurser för vinst om han sköter sig över den korta distansen.

Nijo
0

gott snack Lars M,,, där har du min spik på andra systemet, blir min A häst.

Tror det finns mycket o hämta där, såg ingen tendenser på galopp senast så han går nog felfritt och kan säkert går omkring 1.15-1.16 tid. Om Ledning så är det bra vinstchans och jag tror att han har bra chans på ledningen då han var grymt snabb ut senast.

JPK1
0

confident whitney kanske kan vara ett bra drag!!??

Goka
0

Hej!

Travronden rankar Einstein Broline högt. Verkar vara en stadig kuse, med en fin resultatrad från Norge!

Nijo
0

Men travronde brukar ha lite konstiga tips ibland, säkert en bra häst men han var riktigt dålig senast och enligt de senaste nyheterna så verkar F.Linder inte tro så mycket på vinstchans denna gång. (håller hästen ganska högt annars)

Är säkert en bra häst, gjorde ett mycket fin lopp för 2 startar sedan då han vann på 1.16 från dödens, Värmde mycket bra i senaste starten och såg ut som en klar vinnare då.

vi får se, men bättring måste visas om han ska ha en chans.

Lite småöppet lopp annars med en hel del hästar som har svårbedömd kapacitet, blir inte förvånad om det gömmer sig minst en kanon i detta fältet. Timtom O är mitt tips annars, spets o slut.

ThomasH
0

Ska ni verkligen få in en kantboll så verkar Unique Love trivas bäst med Torbjörn Jansson och hon kommer dessutom att lättas i frambalansen till denna start.

brutalaccent
0

Struken  - La Coruna

Rickard007
0

#20, Precis, tycker den är underskattad här.