Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 520 ggr
ThomasH
0

V75-3 Gävle 6/1-07

**V75-3. V3-1. Tvilling.
****2140 V
**1 Ima Super Crown - Lennartsson P 44335 15,9
2 Anelka - Uhrberg T 11430 15,0
3 Nyby Exet - Lindmark M 40201 14,0
4 Quick Rose - Larsson F B 14330 14,8
5 Wellington Zoot - Frick K 03432 14,2
6 Criks Hurricane - Goop B 53150 12,5
7 Palmer Zonett - Bergh R 22d00 15,5
8 Foreign Currency - Pettersson T 42603 14,0
9 Cornetto Ås - Frick J 12421 13,7
10 Flying Young - Kihlström Ö 03010 13,7
11 Favorit - Jansson T 55346 15,0
12 Sara Lu Hanover - Adielsson E 55307 13,5

Nijo
0

fyyyy, sikket dålig guldlopp:(

Nyby Exet eller Criks Hurricane tar ledningen och den betyder nog mycket här tror jag mot detta motståndet.  Flying Young kan spurta riktigt bra och segerstrider säkert med lite klaff.

Bertil
0

Riktigt skräp detta…ett tillägg till dina tips kan vara Cornetto Ås som ofta är där framme och i detta sällskap bör det inte bereda denna bäver några större svårigheter att plocka en fet matlapp och kasnke lite till…

mvh
Bertil

Rickard007
0

Anelka får spets, blir troligen favorit, de andra kuskarna kör lite efter vad vi spelar = Att Anelka får vinna nu ? Måste väl vara första häst i detta skitgänget?

Drömpiloten Lindmark kör väl bort Nyby Exet…..

Nijo
0

från spår 2 i volten så tar Anelka aldrig spets, mycket svårt att tro. Om det varit Auto hade det varit annorlunda. 3-6 krigar om spets här.

intressant här är  Ima SUper crown kommer bra till eller kan försvara ledningen, är i grunden en mycket bra häst som faktiskt verkar lite på gång nu igen. se upp!

Nijo
0

Med risk för att hängas eller kanske ge ett dåligt tips så måste jag ändå säga att Ima Super Crown hade varit en jäkligt rolig chansspik. Kollat igenom dens senaste starter och hästen har sett riktigt bra ut som faststängd i de 2 senaste starterna, lätta vinster vid lucka skulle jag vilja säga(och det mot BRA motstånd)

Startsnabbheten i volt och spår 1 har jag absolut ingen aning om, men blir han inte fast så blir jag inte det minsta förvånad om det blir vinst här, har sett RIKTIGT laddad och fin ut senaste tiden och nu snackar vi om en i grunden mycket fin travare som var ute i flera storlopp i sina yngre år.

får se vad som tränaren/kusken(lennartsson) säger, men sugen är man:)  (spetsfavorit blir väl ändå criks Hurricane?) Ima Super crown blir knappast streckad mer än 10%???

SUG PÅ DEN ERA TIF:are!

MVH Nicklas

Bertil
0

Anser du dig inte tillhöra TIF….har du blivit för fin eller för rik på spel Flört

mvh
Bertil

Rickard007
0

#6, HAHA :D

ZenoX
0

detta årets sämsta guldlopp hahae :d

Rickard007
0

Ja, samtidigt dte bästa Skrattande

Nijo
0

så här i sista sekunden fick jag en bra vinnare i loppet troligen, Cornetto Ås ska tydligen ha en bra chans här med ett hyfsat lopp.

jag litar på min källa som alltid och garderar med hästen.

Bertil
0

Kornetten får inte plats på mitt system

mvh
Bertil

Rickard007
0

#10, Jim vinner ju nästan 50% av sina lopp på just Gävle så därför åkte han me dpå mitt system! ( asså i V75 Ligan)

Bertil
0

Nu gör jag kanske något dumt, men ni har påverkat mig och jag gör er återbetalningsskyldiga ifall jag spricker på Flying Young vilken jag nu lyft ut till förmån för Kornetten….hursomhelst, ett fint instrument är det i varje fall…

mvh
Bertil

Rickard007
0

#13, Tar du med Frick istället för Örjan? Skrikandes

Bertil
0

Jajamän…men du får gärna betala för det också ;-))))

mvh
Bertil

brovve
0

mkt bra val bertil :)

Bertil
0

ännu en betalande…ehe, ehe…

mvh
Bertil

brovve
0

frick lät mkt uppåt nu på atg live.

brutalaccent
0

Cornetto Ås kommer att gå med Hakar i skorna. Och Jim F trodde på bra chans från sin CÅ. honom tar vi med alla dagar i veckan, i detta sällskap.

brovve
0

ingen som har ngn ny info från dagen på Palmer Zonett?

Bertil
0

Tack för den infon, nu har jag lämnat in….

min rank 2-6-9

mvh
Bertil

Rickard007
0

#20, jo att den loosade!