V 75 systemet med analus,
http://www.spelpoolen.se/index.php/trav-tips.html
V 75 Romme 2009-10-24
Skriven av Demon Sid
2009-10-23 10:06
V75 1 :
Här kommer Ryan Trot som vanligt öppna och sitta i spets och elda på tills krutet är slut.
Åke trycker på Med Master Danchip får han ta över?
Örjan Med 6 Magic Space var hamnar han?
I ryggen tassar en formtoppad Einar Celeber ett lopp i kroppen nu efter vila, Karis tid är nu.
Uploppet på Romme är långt vilket gör att jag chansar och tar med 8 och 12 med på lappen.
Avslag 10 Sahara C Four.
U häst 6 Magic Space som jag tror har en bra chans. har utvecklats sen han kom ifrån F Larsson.
V 75 2 :
10 Sally Sea har vunnit pissenkelt de loppen med Åke spets och slut viktorior, men ett sto som skall gå runt hingstar?
1a V75 starten Resa……
jag gardera 6 Over Connected har aldrig torskat i spets, Erik upp borgar för en bra start från spår 6.
Hur länge kör Eklöf med 7 Örbäckens Molle?
Kaliber som kan gå den tunga vägen och vinna mycket stark entaktad sak.
5 Roach har fått 2 bra resor av Hakan Di Giorgio. De giorgio kusk viotuesen vet man aldrig var man har i loppen.
8 Zandonan Boko magen säger den skall med bara.
V 75 3 :
En verkligen tunn soppa. jag streckar 2 4 5 6 7.
En liten Extra varning för Time2say Goodbye tar den spetsen skal de andra vara bra för vinna.
Blir det körning i loppet dyker gubben i lådan upp. örjan och tar dem efter en spårsnål resa.
5 Dig For Dollars brukar vara bäst efter en kort pause. Lopp i kroppen nu.
6 Carmel Kan man ej bara ta bort på Kombinationen Goop Nurmos.
V 75 4 :
Odin Tabac.
Jag spikar utan prut, kör upp i dödens och reglerar fältet likt Mörvedt Jekeld sist.
V 75 5 :
Sto Lopp Lärling…
Bara jag som ryser vid tanken????
Tar med alla hästar här.
Varnar lite extra för 2 Diamant Pilen som gått bra i ny regi 20 meter för de bättre ta in. Felfri kan detta vara en chansspik.
V 75 6 :
Veckans Clue.
5 Express Amok kanon spår toppform, men hur blir spets körningen?
3 och 5 kör om spetsen borgar det för en smygkörd 11 Macho Gossip eller 3 The Champ ?
Jag chansar friskt och låser på dessa.
V 75 7 :
Silver.
Dags för 1 Clear Sign som ofta varit ett "stallskrik" men spår 1 gillar lång distans.
12 Acess Tooma gillar distansen Rommes Upplopp kan bli utslagsgivande 5% ;)
2 Victory Love måste med svanen vinner med allt lite tråkigt åka på en 70 % inför sista loppet….
11 Scargel tas med på Komb Goop/ Nurmos
3 Mr New Dawn bäst statistik på Lång lär köras i spets, men hur länge efter massage av Local Conch?
6 Min Narkissos måste med bara denna ständige Ngare.
Systemet.
6 9 3 8 12. U B B B C
10 6 3 5 7 8. B B B B C C
2 6 4 5 7 . B B B C C
5 ODIN TABAC
11 7 2 10 8 1 6 9 5 3 4 12 15 13 14. B B B B B B B B B C C C C C
5 11 2 B B B
1 12 2 11 3 6 U B B C C C
RAMEN ÄR PÅ 40.500 RADER NED REDUCERAT TILL 3898:- 36 KUPONGER.
U HÄSTAR 6 MAGIC SPACE MOT CLEAR SIGN MINST 1
U KRAV EINAR CELBER SALLY SEA RUTGER RAKET VÄSTERBO SMARAGD EXPRESS AMOK MR NEW DAWN, MINST 1 AV DESSA
MAX 2 C HÄSTAR