V75 System Jägersro
Här kommer mitt lilla system
Lycka till
Mitt System och analys
1: 1,3,4,10 - Tror att Goop tar spets och får Magic Space på utsidan, Sen får vi se vems spurt som biter bäst av Cantab Halls eller Lamborghinis.
2: 7 Spik - Ser inget hot, men är lite rädd för Utah Hornline och Cloria Victis
3: 3 Spik - Helt stenklar, kan inte torska om han inte hoppar
4: 1,3,4,8,10,11 - 1 eller många, Prince L kan vara för bra, jag hoppas på Evil Jagg eller Andra Adielsson hästen(Kommer ej ihåg namnet)
5: 4 Spik - Lite chansspik men tycker att pollen gått bra på sistone.
6: 3,4,5,6,9 - Chansar bort Skully Gully som kan vara ett idiotdrag, men tror att fransmannen mosar ner Skully och blir sedan själv nerspeedad av kanske Infanti, Harpers eller T.om. Minos Vang :)
7: 2,5,12 - Var länge inne på att spika Tom Raider istället för Monday i 5 loppet, Men jag tycker att Nicolas Cake har en bra chans och Uhret kände sig inte slagen på förhand, Likaså med Gentle Tilly, VI får se helt enkelt :)
Lycka till alla
Bra tänk där freddiv när det gäller avd 6 och grattis till fina poäng i spikmästaren.
mvh
Bertil
Tack #2, synd bara att man inte fick lite pengar på systemet också.. Men vi tar det nästa helg då det är på Sundbyholm, min hemmabana. Då får ni komma med fina vinnare och tvillingar för då ska jag ut och lira som tusan :)