Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 778 ggr
elvissspringsteen1
0

R.I.P Immenso november

Ville bara tillägna Immenso november en tråd. Så tragiskt när sånt här händer.:(

Bertil
0

Verkligen!!!

Hoppas att det inte dyker upp någon oinitierad djurrättsaktivist med en dum tråd anspelandes på djurplågeri etc. etc.

mvh
Bertil

Scarface
0

Konstigt då det verkar bli allt vanligare att det händer. Tycker det är var och varannan vecka nån häst dör i lopp numera och så var det inte förut. Vad det beror på vet jag inte men nåt är det ju. Kanske för hård träning ligger bakom eller nåt. Tragiskt må jag säga.

mich65
0

Mycket, mycket sorgligt.

elvissspringsteen1
0

#2 ja det är nog som du säger, det händer ju väldigt ofta nu tycker man lika inom galoppen.Det är nog så att dom tränar alldeles för hårt, och kanske för lite vila.

giffan
0

hemskt sorgligt när sådant händer. Men att det ska vara mera nu än förut vet jag inte om jag tycker.

Sen händer det faktiskt på andra ställen oxå, utanför tävlingsbanorna, både inom ridning och travet. Men sådant får man aldrig höra något om.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

FridaSimonsson
0

I sommar var vi med om en sån där tragedi här i Boden.. Jag skulle ta in Kid och Karen från hagen och Kari kommer ner körandes och ber mig kuta upp till banan för Jaakko hade gått omkull med en häst.. jag sprang och sprang.. men såg dom inte fören sen.. Där låg Camilla helt livlös och ju närmare jag sprang desto mer såg jag att hon inte levde.. fifan de var tragiskt :/ Och då hade dom inte kört hårt heller.. :S

[Chayar]
0

R.I.P! Det var så tragiskt att se :(