Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 243 ggr
Bertil
0

V64-1 Solvalla 10/1/07

Lopp 3. V64-1. Tvilling. Auto.**2140:
**1 Crownwinner L. - Pettersson R d5527 13,4a
2 High and Heavy - Lindblom C-E d130d 13,0a
3 Rite on Dirt - Lennartsson P 23500 12,9a
4 Real Ås - Olsson D-Å 05023 13,3a
5 Tara Nalan - Sundberg H-O 42135 12,9a
6 Pinekiller - Jansson T 04060 13,2a
7 Go on Pale - Goop B 1dd11 14,6a
8 Nyby Bengan - Lindmark M 01553 13,2a
9 Pine Yankee - Hanné T 40054 13,3a
10 Antonio R.S. - Kihlström Ö 43155 13,0a
11 Fellini Sec* - Adielsson E 200d5 14,4a
12 Bohica - Frick J 43026 13,1a

Rickard007
0

Hur kan dom redan vara ute?

Bertil
0

De kanske gör långhelg…därför måste snabba på med listorna

Peace And Love o God Jul
Bertil

Rickard007
0

Ja, nått sånt måste det vara.

Bertil
0

Här väler jag helt sonika Go On Pale…få se hur mycket stryk jag får för det…

"legs don't fail me now"

För er som garnerar gäller i första hand Rite On Dirt och Antonio RS…den siste trots läget, då han ju kan mycket i sina ljusa stunder. Kanske Nyby Bengan, men jag undrar hur det står till med honom och läget ser ju inte rosenrött ut heller

mvh
Bertil

Nijo
0

Go On pale måste väl bli förstahästen, vinner utan galopp troligen…..

Rite on dirt blir väl tidigt från sitt läge också, liksom Real ås som även är en väldigt bra och kapable travare.  Täcker ganska bra på dessa 3, annars finns det Fellini sec med bra fartresurser, liksom Pine Yankee om den någonsin börjar tävla på riktigt.

2-3-7 kommer man långt på, eller bara chansa och singla Go on pale som hittils är obesegrad med Goop i vagnen.

Bertil
0

GOP med Goop är singlad på min ram just nu

mvh
Bertil

Nijo
0

möjligt det blir samma hos mig, verkar inte finnas så många bra spikar och duon Goop+GOP är hittils obesegrade, vunnit alla sina lopp lätt, jämför de motståndet senast så borde detta bli en enkel match tycker man.

är faktiskt lite sugen på Real ås annars, tror inte den blir streckad så mycket och detta är en bra häst med bra spår, tidig vid gardering.

Bertil
0

Realen är rankad 4:a på min ram enligt 7-3-10-4

mvh
Bertil

Rickard007
0

**Goop - o !

**Fattade ngn ;)

Bertil
0

Fattade långt innan du själv gjorde enligt GOP med Goop enligt #6

mvh
Bertil

Rickard007
0

Ja , hehe bra då ;)

**Go On Pale

G o o p

Goop!**

Nijo
0

Real ås kommer laddas mot ledningen och då är chansen stor att han når den också eftersom han är mycket startsnabb. Verkar som sagt på gång nu igen, varit skadad länge innan. Om denna häst bara prestera någorlunda som i fornstora dagar så är detta loppet över när han når ledningen. Senaste loppen visar lite tecken på det, gått bra en tid nu. Ska bli mycket intressant att se.

Tommy verkar mycket nöjd med Pine Yankee också, säger att hästen går framåt hela tiden och har verkligen börjat träna som förr igen,,,ska bara få igång det riktiga trycket och tempot i loppen säger Tommy. Visade kanske lite bättring senast få han gick 13.3 på kort distans från vinnarhålet. Hyfsta läge nu och om Pine Yankee visar sig från sin bästa sida så blir han ruskigt farlig.

vet jag tjatat om denna häst länge nu, men jag vägrar går ifrån en häst som har så hög kapacitet och verkligen kan gå riktigt långt, allt man kan är att hoppas så man får betalt för alla pengar jag slösat på denna underbara häst.

Bertil
0

Jag ligger på två hästar just nu och det är GOP och ROD…antingen blir den förste en spik eller så bantar jag i någon annan avd. och plockar med ARS vi får se…kanske man kan hoppas på någon strykning ;-)

mvh
Bertil

ThomasH
0

Go on Pale är duktig, men för osäker för att bli en spik på min ram, Jag är lite lurig på Tara Nalan som jag tycker är betydligt bättre än vad raden visar och då Pine Yankee inte har det bästa spåret, och jag ogärna spelar Rödnäsan, så får det bli några strecka till som garering

Nijo
0

Jag funderar på att inte ens ta med Go On Pale på systemet,, är som sagt osäker, trög från start och hamnar uselt till från spår 7,,,,,brukar sedan inte gå bra på solvalla.

I min värld så vill jag tro att loppet står mellan ledaren,Real Ås som verkar vara på gång nu igen till sina fornstora dagar och sedan då Persos Yankee som ska träna mycket bra och har verkligen stor överkapacitet för denna klassen och detta motståndet.

Rickard007
0

Som vanligt hanmar drömpiloten Lindmark i dödens, och därifrån måste man ha väldigt bra hästar för att vinna, men det har inte han. Kan inte han fatta det ngn gånG?

Nijo
0

Lindmark körde detta dåligt,,,men å andra sidan finns det bara 2 alternativ från spår 8, dödens eller sist och han valde dödens. Tyckte hästen gick helt ok ändå.   Men om han backat och satt sig bakom Go On Pale så vet ej katten om han inte kunnat slå av den sista meterna om han liftat med i rygg.

Rickard007
0

JA men oavsett spår sitter han i dödens. En av Sveriges sämsta piloter?

Nijo
0

absolut inte, Goop hade satt sig sist och 9:e utvändigt, hade det varit bättre??? skillnaden med det är att han troligen inte gett hästen en chans att vinna.

Rickard007
0

Kommer aldrig säga at tLinmark kört bättre än Goop. Det går bara inte.