Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 1696 ggr
brutalaccent
0

Dagens Säkraste 1.1

Tråden fortsätter, som jag hoppas kan hålla varje dag, där man kan lägga in bra spel när det gäller:

• Vinnare
  • Plats
  • Tvilling
  • Trio

Efter ett förslag från medlemarna så får man öven göra en uppföljning på sina spel och berätta hur det gick och kanske kommentera loppet lite. All fakta brukar vara intressant för ev. framtida spel, bevakningar motsvarande.

freddiv
0

Lopp 3 - Örebro V65:1 , Nr 7 Leading Lantern

Såg den själv på Eskilstuna med ett framspår, detta spår är inte lika bra men jag tror att Lennartsson trycker plattan i botten och om Leading Lantern får ledningen så är detta klart! - Vet inte ifall jag vågar lira vinnare men platsen ska han ha!

brutalaccent
0

härligt! jag ryggar dig denna gång Fred. fick bli ett vinnarspel till 9,7 ggr/degen

han några andra roliga spel till ikväll.

Lopp 6 - Örebro V65-4: 9 Cruising Kemp

Han har gjort bra lopp över den dryga distansen tidigare samt att jag har haft Tränaren/Kusken under lupp ett tag nu. Blir ett Platslir här till dryga 5-8 ggr degen. (redigt chanslir)

Lopp 7 - Örebro V65-5: 11 Lindus Key

Björn har varit ut med honom på V7 denna sommar och gjort gedigna insatser. Nu med pappa Olle kanske det är korken ur. Trots bakspår över 1609 meter och två strykningar så kan det gå vägen för denna speediga häst. Läget och distansen gör ju att oddstavlan visar glada siffror för oss spelare.
kan jag få kanske 7,5 ggr för honom på ett vinnarspel. -:D

Lopp 8 - Örebro V65-6: 4 Too Much too Soon

Kan vara knepig och har haft tendenser på att galoppera men är formodligen den hästen som snabbast iväg från start och i ledningen säljer hon sig dyrt. hästen står bra inne i loppet och enligt mig sitter det farligaste motståndarna dåligt till (1,10)

Är man inte modig nog o detta lopp lirar man Plats till 2,4-3,8 medans Vinnarsple ger runt 12 ggr.

Det enda jag är rädd för egentligen är 3 Nor A Saint som verkligen har börjat hitta formen igen. Så ett tvilliglir till nästan 20 ggr/degen är lockaden på 3 & 4.

brutalaccent
0

Tillägg DD på 11 Lindus Key mot 3 Nor a Saint & 4 Too Much to Soon ger riktigt bra. runt 48-60 ggr/degen

freddiv
0

Jag ska spika Too Much To Soon på min V65:a - och också Taste of cocktail eller vad den heter :)

Kommer med systemet snart ska bara lämna in det

brutalaccent
0

det var modigt gjort. att spika TMTS alltså. Taste of Cocktail ska ha bra spetschanser. Kan vara ett bra drag.

Har en sjuk grej jag måste berätta åt dig från dagens Lunchspel. skickar ett privatmess.

ronamic
0

Lite trist att det inte går att spela på de 4 första v65-loppen på expekt tycker jag. Lite oseriöst att de inte lägger upp odds där nästan :(

Ryggar dig på dubbeln iaf brutalen. Håller tummarna =)

Tror dock en del på Super Brian som nybrink varnade för på lunchen. La ett litet vinnarspel på honom också. 7 ggr degen eller något (lite snålt nästan)

Bertil
0

Jag vill också höra ;-)

jag såg nämligen loppen och hade ett givet spel själv som jag DOCK inte spelade

mvh
Bertil

freddiv
0

Nära där :) Nästa gång vinner Leadin Lantern :D

freddiv
0

Amen hur i helvete lyckas Örjan….. taste of cocktail var ju klar i sista kurvan förfan, blir så arg på sånt

brutalaccent
0

ja Örjan förstörde mina stora spel ikväll. Först tog han ner Taste of Cocktail med en hals, sedan han inte Lindys Key riktigt dit från 4:e utvändigt. Skulle ha liras plats på dom istället. Blä!

Platsliret på Too Much to Soon gick ju in till fina 3,10 Spets och Plats blev det.

vi lägger dom två hästarna bakom örat och kommer ihåg till nästa start.

freddiv
0

Ja Taste Of Cocktail kommer kommas ihåg nästa gång :)

Kullgren75
0

Tycker att 9 Grei Sol kan vara värd ett V/P spel i Avd 3 på Dannero idag, har följt hästen i några lopp nu och tror han kan vara mogen för en rekordsänkning om det skulle behövas

Kullgren75
0

Platsspel på 11 Mr McNally i Lopp 7 på Vaggeryd. Hästen är ju gått bra mot hårt motstånd förut. Ev en tvilling 7-11 spelas också

Kullgren75
0

3 Regent Marib känns som ett bra spel i kvällen tävlingar på Halmstadsbanan. Kusen har ju varit med och tampats på V75 sp kapacitet finns det där. Tar med nr 6 på tvillingen oxå

brutalaccent
0

Lopp 8 V65-6: Lindys Key, jag tror inte på skvallret om att banan inte kommer att passa denne herre ikväll(ifall det blir regn och hård bana).

jag går ål-in på både platslir och Vinnarspel.

Unibet betalar mig säkert runt 5-7 ggr/degen trots att det är 9,6 just nu. Platsen ger 2,4-4 ggr. det tycker jag är riktigt bra.

freddiv
0

Där var du fel ute Brutalen :)

brutalaccent
0

skoja sig inte! men jag lovar att aldrig lägga ut ett spel på denna herre igen, framför allt lovar jag att aldrig lägga ett Vinnarlir här på Dagens Säkraste, med namnet Björn Goop i samma mening.

freddiv
0

hahaha =D

Bertil
0

Jägersro 5/9/09

Lopp5:
100kr VP 2.Mellby Smaragd

Lopp7:
100kr P 12.Robespierre Star

Lopp10:
100kr V 3.Teaser Elegance

mvh
Bertil

brutalaccent
0

härligt Bertil, kommer in för att lägga samma vinnarspel som dig, trro att Teaser E vinner i sista avd.

Vart lägger du dina lir? Unibet eller ATG??

Unibet betalade bra för honom just nu iaf, runt 7,7 ggr/degen.

freddiv
0

Brutal och bertil, har spikat Teaser på mitt system också :)

brutalaccent
0

fan var det för fel på honom idag då? Teaser alltså??

Bertil
0

Teaser var helt under isen… hade dock Colombianen på systemet.. där jag fick en sexa och några femmor… min räddning idag… Robispierre Star körde ju också tango per omgående

mvh
Bertil

brutalaccent
0

grattis, måste ha varit bra betalt för dig Bertil. vart åkte du?

brutalaccent
0

Lopp 8 V65-5 Confidence Ås tycker jag är en intressant häst. brukar gå bra med smygare och jag hoppas att det inte inte blir för långt fram i detta lopp. mer rätt lopp i ryggar och om hon får spara speeden tillslut så kan det vara ett finfint Platslir.

Unibet betalar 6-10 ggr/degen på Plats.

brutalaccent
0

jag blir så FÖRBANNAD. Per N kör bort Confidence Ås så brutalt i loppet. feg-jeffla-kusk!!

satt ju perfekt i loppet med sin plats i 2:a utvändigt men när det är dags att gå då stannar han kvar… hade ju kunnat bevaka en Platschans från 3:e spår iaf… satt nu fast med en massa kvar såg det ut som… blä x2!!

brutalaccent
0

Lopp 3 V65-1:  vad tror mina medspelare om Blue Rocket ikväll?

ett platslir till 3-4,5 ggr/degen? håller sig han till trav kan det vara möjligt.

freddiv
0

Brutalen, kan kanske gå! - Annars håller jag Estreet högt i det loppet. Bra läge och en bra kusk, Plats kanske 2-3 ggr?

Annars tror jag på dubbelgoop på Dubbeln ikväll

brutalaccent
0

igår fick Blue Rocket sitta i dödens och var borta/tom redan 500 meter från mål.

nya tag till idag:Skellefteå.

Lopp 6 V65-4: Wenonah J.L. har varit bra i det senaste loppen. om det stora favoriterna(Maro Khan och Swift Triumph) kör emot varandra så kan han sitta bra till och avsluta tillslut. kanske ett platsbud. 2-4 ggr Plats och runt 9 ggr Vinnare.

brutalaccent
0

dags för en favorit i repris.

Solvalla lopp 7 V64-4 - Lawrence Frontline

en rejäl chansning som kommer att betala sig ifall han håller sig i trav.

Vinnare till 84 ggr degen

Platsfrån 10-18 ggr degen.

ronamic
0

:D haha

tung.

brutalaccent
0

skoja sig inte. kan gå. -;)

brutalaccent
0

perkele alltså Lawrence Frontline. sitter i rygg på Erik när han galopperar 600 kvar. Om bara Tomas Petterson skulle kunna få denne herre att gå felfri skulle jag vara rik…

urk x 2

Morbid
0

Dagens säkraste spel måste väl vara en dubbel på:

DD1: 14

DD2: 9

Bara att åka till banken och sedla in i morgon…   ;)

freddiv
0

Brutalen, idag vann Blue Rocket ;) till 17 ggr degen också, lira du eller? :)

Morbid
0

Sicken otur…   ;)

brutalaccent
0

#35 - nej tyvärr, jag hade inte ens tittat på dagens startlistor. varit bortrest halva veckan så jag bommade tyvärr honom. men så där är det, alla bevakningarna vinner när man avstår spel eller bommar dom…

brutalaccent
0

Lawrence Frontline startade igen idag i Gävles lopp 7, gissa vad han höll på med?

dubbla galopper och utan pengar. hur är det med kusken Tomas Pettersson, kommer han någonsin att få denna qc att trava ett heltlopp igenom.den gången kommer jag att stå där och ta betalt ordentligt - trodde jag jah!!

staketkusken
0

Den ggn du ej spelar sitter den till glada odds, tro mig jag vet;)

När man ej orkar lira den igen. Har många exempel på "dyra hästar" som vann den ggn, man ej spelade.

brutalaccent
0

ja vet exakt vad du menar. synd bara att jag inte har ett datorprogram som håller reda på när hästarna startar nästa gång.

continue
0

Prova denna länk, den är gratis.

http://trav.spelboken.se/

brutalaccent
0

hur många bevakningar kan man ha på den??

continue
0

Jag vet ingen gräns, just nu har jag 40 stycken fast en del är nog inaktuella.

freddiv
0

V75-6: Highland Queen , SOS tips,  stenklar enligt mig, hoppas få ett odds runt 5-6 ggr degen

V75-1: Einar Celeber , Rätt årstid och Roligt spår. Kan han slänga iväg en spurt 500 kvar?

brutalaccent
0

Lopp 3: Faks Björn tycker jag är intressant med Torbjörn J denna gånen. 6 ggr/degen.

V75-1: låter det som att Åke är mest nöjd med Master Danchip av alla sina chanser idag. vad vet han som vi inte vet??

iaf, ett spel där ger dryga 4 ggr/degen.

freddiv
0

#45 - Tror mycket på Master också, Åke har snackat om att det är hans bästa chans osv.. Då har han en räv bakom örat tror jag :)

Bertil
0

V75 blev ju helt hopplöst… tror jag fick 3rätt eller något….

Däremot ryggade jag Raffe och lirade hans dubbel minus Highland Queen, då hon såg helt hysterisk ut… 50krx142ggr pengarna gör ändå att lördagen känns OK.

Meeen, jäklar vad bra Raffe lirade idag, GRATTIS ifall han mot förmodan hänger här på TIF!!!

mvh
Bertil

ronamic
0

Mm helvete att jag inte ryggade den. Den var grymt snygg iaf, trodde inte ett smack på local conch av nån anledning, så hoppade den dubbeln helt. Fick nog också runt 3 rätt på v75.

Bertil
0

Ledsen att jag inte publicerade dubbeln, men jag tog spelet typ 30sek innan start.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

har ett spel till Fredagen - fanns inte listor ute så jag ger han här istället.

Lopp 4 V65-1: 2 Vanmaker Limburgia

Platsspel borde kunna ge bra odds.

Men den modiga chansar på Vinnare.

Gick iaf fantastiskt bra senast… Thomas brukar ju vara bra på att få iväg hästarna i volten. Ska passas iaf…

brutalaccent
0

synd att Platsoddset gav så dåligt på mitt förhandstips.

men vi fortsätter att bevaka…