Gonzo ny Spikmästare
Sådärja, då är den 16:e upplagan av Spikmästaren avslutad och vinnaren läses gonzo vilken efter att ha satt hela 6p i det avslutande meetinget sprang förbi ConnyJ på upploppet.
Vi säger GRATTIS GONZO!!!!
mvh
Bertil

Instämmer, Grattis Gonzo!!
Ett stort GRATTIS Gonzo !!!

grattis Gonzo! alltid skoj med fina avslutningar. 6p måste vara bland det bästa någon fått i en omgång.
är själv tillbax efter en veckas semester i Marocko. så nu är det nya tag inför finalerna. kommer att behöva en massa tips från er - mina travfantaster. så det är bara tt börja skriva i trådarna…
freddiv hade faktiskt 8p för någon gång sedan!!
mvh
Bertil
PS Det blir inte mkt tid för mig att analysera denna vecka, så ni slipper bli förvirrade av mina sagor ;-)
haha #4 dina sagor brukar stämma oftast :D
Det var snällt sagt freddiv!
Går ju i vågor…. men det har stämt hyggligt senaste tiden ;-)
mvh
Bertil
#6 , Ja du har haft flytet på din sida på senaste tiden eller så är det så helt enkelt att du haft mer tid till att analysera och sätta in dig i travet =)
Väldigt vad du är vänlig, jag får nästan lite skuldkänslor att jag i veckans analyser utelämnat ett par heta tips ;-)
Faast, denna vecka har jag inte haft så gott om tid. Tecken på detta är ju att jag sitter och skriver samtidigt som jag färdigställer middag. Inga gäster ikväll, dock ;-)
mvh
Bertil