Trav iFokus

Trav

Etikettspikmästaren
Läst 580 ggr
Bertil
0

Gonzo ny Spikmästare

Sådärja, då är den 16:e upplagan av Spikmästaren avslutad och vinnaren läses gonzo vilken efter att ha satt hela 6p i det avslutande meetinget sprang förbi ConnyJ på upploppet.

Vi säger GRATTIS GONZO!!!!

mvh
Bertil

continue
0

Instämmer, Grattis Gonzo!!

conny j
0

Ett stort GRATTIS  Gonzo !!!

brutalaccent
0

grattis Gonzo! alltid skoj med fina avslutningar. 6p måste vara bland det bästa någon fått i en omgång.

är själv tillbax efter en veckas semester i Marocko. så nu är det nya tag inför finalerna. kommer att behöva en massa tips från er - mina travfantaster. så det är bara tt börja skriva i trådarna…

Bertil
0

freddiv hade faktiskt 8p för någon gång sedan!!

mvh
Bertil

PS Det blir inte mkt tid för mig att analysera denna vecka, så ni slipper bli förvirrade av mina sagor ;-)

freddiv
0

haha #4 dina sagor brukar stämma oftast :D

Bertil
0

Det var snällt sagt freddiv!

Går ju i vågor…. men det har stämt hyggligt senaste tiden ;-)

mvh
Bertil

freddiv
0

#6 , Ja du har haft flytet på din sida på senaste tiden eller så är det så helt enkelt att du haft mer tid till att analysera och sätta in dig i travet =)

Bertil
0

Väldigt vad du är vänlig, jag får nästan lite skuldkänslor att jag i veckans analyser utelämnat ett par heta tips ;-)

Faast, denna vecka har jag inte haft så gott om tid. Tecken på detta är ju att jag sitter och skriver samtidigt som jag färdigställer middag. Inga gäster ikväll, dock ;-)

mvh
Bertil