Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 483 ggr
ThomasH
0

V75-7 Gävle 14/11-09

Lopp 10. V75-7 V4-4 DD-2 V3-1 Tvilling. Auto. 2140:

1 Imola November -**STRUKEN
**2 Hanoi* - Adielsson E 11031 12,0a
3 Mr New Dawn - Sundberg H-O 61123 11,6a
4 Tom Raider - Lennartsson P d3202 12,1a
5 Local Conch* - Jensen F 12511 12,9a
6 Min Narkissos - Uhrberg T 00524 12,7a
7 Access Tooma - Hanné T 05100 11,9a
8 Cash Winning Vita* - Svanstedt Å 16311 10,7a
9 Q.Forty Five - Redén D 50332 12,1a
10 Speedy Gold - Östman J 31130 12,4a
11 Big Star - Kihlström Ö 50322 11,2a
12 Cleo Nalan - Söderkvist S 14253 11,8a

Meangreen
0

Härligt lopp…fina kusar…

Bertil
0

…men de luktar illa…

ThomasH
0

Tycker att vi ska passa Access Tooma, denna gång. Vi vet ju hur Rödnäsan brukar agera. Nu är det finaler, och Access Tooma satt ju senast fast med rubbet kvar, Rödnäsan brukar ju mörka forma och annat för att slå till vid rätt tillfälla

ThomasH
0

Tycker också att Tom Raider har blivit bortglömd denna gång, stor risk att Hanoi blir instängd och på tok för många streck på Local Conch , som nog gärna hade behövt ett varav till för att verkligen räknas, mera stark än speedig

Bertil
0

Silverdivisionen Final, 2140a

Cash Winning Vita höll jag högt vid vinsten senast och jag tycker inte att chanserna är sämre nu. Presterar mäktiga tempoväxlingar i loppen. Har denne slagläge ger jag ingen annan en chans. Barfota.

Hanoi blir första motbud. Han formligen krymte Tom Raider senast och, märk väl, utvändigt denne!

Tror ingen kan ta ledningen från Mr New Dawn och det blir intressant att se om Hans-Owe släpper till någon… jag tror inte det och då kan ekipaget räcka långt.

Entaktaren Local Conch, känns som Thomas mkt riktigt säger, alltför betrodd, men jag lämnar honom inte utanför mitt system.

Access Tooma räds jag alltid. Tommy Hanné kan hitta på "tamejfan vad som helst", så den åker också med på min bong.

Bubblare: Nääee, den får ni lista ut själva ;-)

mvh
Bertil Teufel

ThomasH
0

Kanske omgången öppnades lopp. Här tycker jag favoriten Hanoi kan få problem då han är in struken till innespår, och andrahands favoriten är bara stark och ingen speed, Local Conch. och jag streckar på . Streckar Q.Forty Five tiigt , som nu har fått fart på bakkärran, och lär träna som tusen just nu. Tom Raider och var draget nu, körde ju senast mycket stark men fick ge sig mot just Hanoi då, men det lär inte hända denna gång. Vi vet ju rödnäsan agerar och Access Tooma, satt ju senast kvar med allt kvar och rödnäsa agerade ju inte för att slå till under finalena. Min bubblade är ju gubben i lådan bakom Big Star. Men , vinnaren är nog  Cash Winning Vita, som ju har mött värre motstånd än detta

staketkusken
0

Bästa hästen och Bästa A kusen denna vecka tror jag är Cash Winning Wita men alla lopp skall köras…

Local Conch parkerar i dödens och trycker sönder ledaren sen kommer en Speed med Cashen. I ryggen tassar Big Star och q 45 med …..

Hans g skriker de kommer från alla håll och korsdrag i kuponghögen nu har miljonerna fördelats när Gubben i Lådan vunnit till 30 ggr…

Bertil
0

Precis min tanke med den utelämnade bubblaren i #5. Vidare skulle jag också plocka med Speedy Gold. Den har ännu färre streck, men hårdare spelad i förhandsvaden.

mvh
Bertil

Bertil
0

Som jag skrev: "Entaktaren Local Conch, känns som Thomas mkt riktigt säger, alltför betrodd, men jag lämnar honom inte utanför mitt system

Cleo Nalan ska vi lägga på minnet.

Mitt smyg-dizzande av Tom Raider var ju helt befogat.

mvh
Bertil