Vinnarspel Åby
För dem som vill hänga med på vinnarspel så kommer mina här:
V65:4 - 7 Deimos K (6ggr på Unibet)
V65:6 - 3 Ian Rush (3.25ggr på Unibet)
Helt underbara odds och jag tror på bra vinstchans, båda hästarna möter väldigt överkomligt motstånd.
känns som att värdet på Deimos K med 6ggr pengarna är riktigt bra, medan det ändå inte är ngt speciellt överodds på Ian Rush va? Hästen har väl iofs mött lite tuffare motstånd än detta på slutet, men utan seger. Tycker 3 ggr pengarna känns vågat.
Deimos K är taget iaf ;)
tror Gill Star har riktigt bra chans i sista däremot faktiskt. där haru ett bättre vinnarspel ;)
Ian Rush har ju suttit fast i vinnarhålet i de 2 senaste starterna, fått snäll alöpningar och därav ingen vinst.
Men idag var han riktigt usel,,,,måste ha varit sjuk elr något då han bara ska växa ner detta motståndet 9 av 10 gånger!
Deimos K blev jag också besviken på,,,var 2:a men med tank epå motståndet så vard et fanemaj en dålig insats.

Ian Ruch = Blä! aldrig lämna honom ensam igen. gjort det 3 ggr nu. och han vinner inte, eller så blir han bortkörd. felkälla: häst och kusk. -;)
#0, Inget gick in trots mästertipparen själv ;)
bortkörd 2 ggr av nollan Goop och denna gången var hästen bara usel.
lugnt,,,har gryma drag imorg och jag är säker på att vinna tillbaka allt och även gå lite + kanske.
all in på brunton tilly, losar den så vet jag ej fasen asså,,,,,lika liten risk som att solero briljant skulle förlora idag = finns inte på världskartan.
Goop är grym. HAha äslkar när du säger, "liught, har bra drag imorron". Det säger du alltid men dragen går aldrig in, eller jo kanske 1/10!
Såg att Challe står i nästan 7ggr pengarna på lördag, fast jag inte gillar hästen så måste jag säga att oddset är fruktansvärt bra.
Draget på lördag är ju annars heads up, Royal Snix mot Thelsey boko,,,,står i 3.20ggr pengarna på thelsey boko är först i mål,stor chans till det. Häst i toppform och bra läge, Royal Snix har uselt läge och hamnar väl 3:e invändigt eller galopperar.

Rickard: tycker att du låter lite väl nervärderande just nu. är det så att Nijo bommar så är det bara klappa honom på axeln och gå vidare eller komma med egna förslag. kan man inte det så ska man inte hålla på nedvärdera andras tips och ideér. "must be an age-thing"
*lol*
mvh
Bertl

fcuk! just lol-ad av bertil.
Oj, får väl bättra mig då. Jag och Nijo kan tyckas vara bittra fiender, och det är vi också ;)
Vann tillbaka pengarna snabbt och fick även en hel del över.
Spelade vinnare på Figaro a west på lunchen idag, 6 ggr pengarna på unibet. Sorry för att jag inte lade in den här, sade bara det till rickard och han avslog tipset direkt såklart:)
DD idag Inte Illa + SLowstarter G = 20ggr pengarna.
Mm Men du brände på den så solklara Brunton Tilly. Men det redovisades ej. _Konstigt nog.
#13, Jag av slog dte inte… Bara skrattade._
sedan det inte går att spela vinnarspel på lopp 1-5 på unibet så har jag inte spelat på brunton tilly, svårt att redovisa ett spel jag inte gjort Richard.
Tydligen så finns bara vinnarspel på DD loppen och sedan under alla v64 och v75 lopp.
#15, Aktiebolaget Trav och Galopp?
har inga pengar där och sätter inte in heller bara för att jag ska spela på 1 häst.
#17, Finns väl ombud FFS!