V75-3 Jägersro 28/11-09
Lopp 6. V75-3 V5-5 Tvilling. Auto. 2140:
1 Go on Pale - Uhrberg T 061dd 12,4a
2 Gustav Diamant* - Biendl G 44053 10,9a
3 Arctic Hope* - Adielsson E 02212 12,1a
4 Laddie - Takter J 50043 10,6a
5 In Cap N'Gown - Juul S 13122 11,6a
6 Global Investment - Goop B 11d01 11,5a
7 S.J.'s Photocopy - Kihlström Ö 06530 11,4a
8 Paul November - Eriksson C 05050 10,5a
9 Cash Winning Vita* - Svanstedt Å 63116 10,7a
10 Robis Ingo - Jansson T 25154 11,4a
11 Surtees Hanover - Untersteiner J 51d35 11,3a

Vilken skräp guld som förra veckan.
6,7 och 9 kanske räcker …
Kan aldrig tänka mig att Cash Winning håller i denna klass i första starten, kanske om ett par starter , men inte direkt nu
Fast vad vet vi och finnen, Arctic Hopem, som är ny hos Stig H, han verkar ju veta var målsnöret går
Artic Hope är hos Stig Hj. för att leverera 150 doser frusen sperma till Italien. Min tanke är att ligga lågt med hästen tillsvidare.
Gulddivisionen, 2140a
DEet vore ju lite kul om Cashwinning Vita skulle sätta detta gäng på plats. Dock tror jag att Global Investment blir för svår att plocka ner från ledningen. Go On Pale är inte borta om Uhrberg bara hittar ut utan att behöva backa för långt. Dessa tre tror jag räcker långt.
mvh
Bertil
"5", Jo, men enlig Erik så är han ny i träning hos Stig H

Bubblar med Ständiga Ngare Surtees Hanover och Laddie som snart vinner((((

jotjena, men inte imon iaf…ursäkta! men dessa torde vara iaf bland prislapparna,..

Tjena tjena på dig ;)
Jag mår bra hur äre själv;)=

idag eller just nu mår jag kanon. för tillfället har jag ju 7 rätt på mitt system men vi får se hur det ser ut kring 17-tiden idag.
klart jag måste "såga" hästarna dina när jag spikat i detta lopp. -;)
hoppas ju att jag har rätt när jag lämnar Björn ensam på systemet.
Visst var det så att Global Investment blev för svår att plocka ner från spets. Precis så överlägsen som jag trodde när jag jag läst igenom loppet.
Bra lopp av Cashwinning Vita, vilket var mitt första och förhoppningsfull motbud.
mvh
Bertil

var vart 4 och 11 i loppet? -;)
skämt o sido, Global Investment var bara för bra…
GI 4st längder före ICG och CV vilka i sin tur var ett par längder före klabbet ;-)
Arctic Hope var aldrig med i mina diskussioner och då satt ju ändå en formstark körsven bakom spakarna.
mvh
Bertil

He he Brutalen.
Var på Min fars 60 års fest igår så jag slapp se eländet;)
Men hade även G I med på systemet;)