V64-3 Solvalla 17/1/07
Lopp 5. V64-3. Tvilling.
Auto. **2140:
**1 Lissie's Lassie - Jansson R L 03d02 16,9
2 Staro Allentown - Goop B pkk1 18,4
3 Muffoso - Söderholm L-Å pk21 18,5
4 Karate - Adielsson E d6dk3 16,7
5 Give Me Your Love - Olsson D d12dd 16,8a
6 Excellent Launcher - Kihlström Ö 03351 17,2
7 Running Chayenne - Svensson C 63022 16,1a
8 Carpe Diem T.J. - Jansson T 06634 17,5a
9 Yankee Bash - Sundberg H-O 10d25 15,5a
10 Kidding - Brandt K ddk23 15,5a
11 Belixa Sign - Jansson S 02050 17,2
12 Barnabass - STRUKEN
2,4,6,9 är troliga A hästar här.
Karate vet jag är en häst för framtiden som gjort flera bra lopp hos stig h, blir farlig här.
Yankee bash ska det finns väldigt hät potentiall i också, men fortfarande lite osynad.
Helt nya för mig, men Goop lär ju givetvis bli favorit på spåret och vinsten senast.
Goop blir nog favorit ja, ska tydligen vara en väldigt talangfull häst(S.allentown) som vann lätt senast. Men loppet sade inte mycket, ingen bra tid och uselt motstånd och det lär bli svårare nu.
#3, Jo men Goop blir ju i princip ALLTID lite överstreckad.
12 Barnabass - STRUKEN
#1, Ja men hur snabb är Karate ut, känner inte till ngn häst här typ.

#3 Goop sa att det kändes att Staro Allentown var en bra häst som hade mycket kapacitet inombords. Behövde inte visa hela sitt register senast och vann lätt. Jag tror det blir lätt vinst igen!!
Goop sade även att det är en dålig spik med tanke på orutin och att den står HÅRT inne i loppet, Excellent launcher är inte så mycket sämre heller sade han.
Tror Muffoso spetsar och vinner här, verkar vara en mycket kapable krigare det med.
Kidding är ett intressant bud också, väldigt stark och kapable travare som Brandt tror mycket på, fina insatser senaste tiden.
Bry er inte om Nijo's kommentarer om Goop då han hatar den mannen.
Håller med Nijo angående Staro Allentown.
Visst var den fin vid segern men har endast gjort en start!!!
Kidding gick 1.15 tider över full distans redan i somras.
Borde finnas lite mera hårdhet där eller?
Visst, får Lill goop köra i lustempo i ledning så kanske han vinner.
Tror dock han blir synad.
haha, vi snackar om Mr kjell brandt och då existerar inget lusttempo för ledaren, kan lova till 99% att om Goop sitter och fiser i ledningen så kommer k.brandt och synar favoriten från dödens.
Tveksam på om ens Goop får ledningen.
F*n va gtt att Goop vann Nicklas, underbart!

Nurmos menar att Staro Allentown är en av hans bästa 4a-åringar. Stora ord då han har bla, kriterie, oaks, och E3 vinnare i samma årgång!
hörde timo innan tävlingarna,,, därav ändrade jag spiken. Han sade att s.allentown ska tydligen vara bättre än vala boko och det är mycket stort.
#14, efterklok som vanligt.
hmm, vet du innebörden av efterklok? om du vetat det så hade du inte nämnt det ordet i samband med miyy inlägg då det absolut inte har något med efterklok att göra.
förstår inte alls vad du pratar om, jag spelade en häst baserat på info jag fick från en tränare innan tävlingar och det får du till att jag är efterklok?
tänk richard!
Men du redovisar så mkt efter, är bara när, du redovisar Ludde spelen efter som jag är säker ;)
mitt inlägg var mer menat till uppföljing av hannas, är väl skitsamma om jag spelade hästen elr ej tycker jag. Det var ingen redovisning utan mer lite info om vad Nurmo tycker om s.allentown när han rankar dne högre än självaste vala Boko.
#18, Jo hehe, om den nu är såpass bra varför har han inte startat den innan?
pga skador och sjukdomar under hela förra året,,,, är en stor häst också som behövt tid att växa in sig i kroppen för att fungera. (tror han sade något liknande)
s.allentown är redan anmäld till alla stora tävlinger som den kan ställa upp i under 2007.
Man får lyfta på hatten för Staro Allentown, han var klart bätte än jag trodde. Man får inte vara sämre än att man kan erkänna att man har fel ibland.
Trodde mycket på Kidding på förhand men sko ryckningen fick en negativ effekt som gjorde att han travade sämre enligt tränaren