Lucia vaka!
Kan lämna några klaringar så jag kan lägga mig ikväll i lugn och ro och invänta spänningen.
Men skall först åka till skansen imorrn och hälsa på mina kusiner och släktingar.
Alltid bra göra detta så man vet de med får julmat innan.
Staro Cold Carat och Clear Sign höjer sig över mängden här.
Quissa Lasuax bästa hästen.
Year In Rewiew om körnig slår av allt på Speed.
Troutterur allt under 30% Är ett fynd här.
Vildvitter slår den till på speed eller får Granfaksa ett perfa lopp i rykken på nr 2?
*
Kung Bravur fram och tbx.
True Q Latitud All Of my Life alla 3 kan bli gynnade av loppet på ngt sätt…
SÅ där ja.
Vad har ni för ideeer ELLER läser ni bara jämnt och ej skriver ngt?
Du har ju inte ett rätt staketkusken!!!
Var är dina tips?
mvh
Bertil
Staketkusken är grymt överskattad. Men i bland har han några riktigt bra tips. Börja med poker i stället staketkusken.
Vari ligger överskattningen? De vinster han har dragit till olika bolag är det ju inte många som övertrumfar. Det är ju enkelt att plocka fram data på detta, så du bör nog försöka tänka ett varv innan du skriver… jag skulle säga: "Upp flyga orden, tanken stilla står" 
Återigen… Att nedsabla den som lägger ner energi på att sin V75 karta och dessutom dela med sig av tankarna känns ju rätt fjäsigt!!
Det vore ju trevligt om du själv ville vara med och delge oss dina tips utan att slinta iväg med barnsliga påhopp.
mvh
Bertil
Bertil ta det lungt jag skojar bara lite med staketkusken, vi känner varandra rätt så bra. jag är även med i bolaget så det är inga hard feelings.
Mvh Jison
OK, men varför ska jag ta det lungt… jag har mer rätt i min inlaga än du har i din ;-)
Utan emoticons, så är det ju inte så lätt att se eventuell ironi. Dessutom kan jag inte hålla reda på vem som känner vem, då de flesta föredrar anonymitet. Jag försökte titta i din personbeskrivning, men den var inaktiverad. Hade jag där kunnat läsa att du deltar i Staketkuskens bolag, så hade jag inte skrivit min kommentar i #3.
Hursomhelst, du är välkommen att "gissa vinnare" med oss.
Lycka till med spelet
Bertil
Jo inlägget var inte lätt att tyda det håller jag med om.
Naturligtvis har du rätt att reagera. Nu plockar vi ner $$$$$ tecknen till v75
Hehehe, japp kommer att vara på Valla 26/12. Blir ofta bra pengar… många favoriter som är trötta efter långt tävlande samt att en del inte är i konsert med det väder o klimat som råder denna tid på året. Vinterhästar och bra bävers som har under dussinet årsstarter samt form ska bevakas!!!
mvh
Bertil