Kamelerna reducerade - utrymme för en ny deltagare
Eftersom Lise-Lotte valde att hoppa av Kamelernas V75-bolag, finns det utrymme för att plocka in en ny deltagare. Ola007 frågade tidigare efter om någon var intresserad av bolagsspel och därför går frågan direkt till dig om du vill vara med i Hafors Kameler från och med denna vecka (V1). Bertil står för tipset denna vecka och om du vill vara med Ola, så blir det din tur nästa vecka.
Vi har inget gemensamt konto utan varje delatagare lämnar in sitt system själv (c:a 500kr/1000 rader per omgång), var 5:e vecka. Vinster om totalt max 2000kr per omgång fördelas inte efter varje omgång utan behålls av respektive deltagare i kamelernas kassa.
Vi bör dock redan nu bestämma hur vi ska använda denna kassa på lämpligt sätt. Jag föreslår att vi använder kassan som extra pengar vid Jackpotomgångar för att öka vinstchansen. Vi bör nog fördela kassan över flera omgångar dock, men det kan vi bestämma gemensamt för varje tillfälle i förväg.
Så frågan går till dig Ola007, är du intresserad av att delta i V75-bolaget Hafors Kameler ?
Skicka i så fall gärna ett meddelande till mig med din "riktiga" mailadress.
I dagsläget det bara kaffepengar som ackumulerats i vinstkassan, så det är ingen ekonomisk börda att ta klivet in i bolaget.
mvh
Bertil

Avkrävdes ?????
//Lise-Lotte
Inget ont menat LL. Bara en lite gammaldags skrivform. Ändrar gärna formuleringen ifall den känns obekvämt eller om du uppfattar det som direkt sakfel.
Nej, jag skickar den infon till hafor off the record istället så behöver det bli allmänt gods även om räkenskaperna summeras för allas ögon här på sajten.
mvh
Bertil