Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 290 ggr
Bertil
0

DD Jägersro 3/1

Kvällens DD-lopp i den skånska leran ser lättlösta ut. För visst är Gift To Europe en gåva även till oss DD-såelare?? Men jag garerar upp "vinterformen" hos denne påläggskalv och vid en sådan manöver så finns det motbud.

Avd. 1 tycker jag att det handlar om tre bävrar nämlugen 1.Chiese, 2.Prohold Wareco som kanske kan knipa ledningen och 8.Invisible Dust. tror mycket på den senare även om läget kiunde varit roligare.

DD1 8.Invisible Dust; 1.Chiese; 2.Prohold Wareco

DD2: 6. Gift To Europe; 5.Face The Evil; 1.Brian Ås; 4.Dotto Nilema

Det ger 12 komb. För er som tycker detta blir för dyrt, så är det bara att plocka ur ranken från resp. dd lopp.

mvh

Bertil

PS 8.Calle Cinzano har stukits och därför har jag modifierat systemet

Bertil
0

8.Calle Cinzano i DD2 och 2.Princess Håleryd är strukna och jag har modifierat mitt system i enlighet med detta besked. 3.Cabaret kemp är struken i DD1.

mvh

bertil

ThomasH
0

Jag känner att det blir favoritbetonat på Jägersro, Invincible Dust bör vinna DD1, men de två senaste loppen lämnar lite frågetecken efter sig. Vi spelar emot och närmaste utmanare är Prohole Wareco med duktiga Monica Salgh-Fromel har bra form är nog bäst över 1640 meter, hon kan kanske få fuska bort loppet. Erik Adielsson sitter upp bakom den danska tysken Chese som verka hålla bra form, håller han från innerspåret? Katrina Neo vet jag inte mycket om men Joakim Lövgren brukar göra bra från sig på hemmabanan. I DD2 är det klar, Gift To Europe vinner med upploppet tillgodo

DD1: 2 Prohold Wareco, 8 Invincible Dust, 1 Chese, 11 Katrin Neo DD1: 6 Gift To Europe

Lycka Till

Ola007
0

Chansar på ett fint dd-odds idag

DD1:4,6,7,9,11

DD2:6

RogerH
0

Hej!!

Mitt spel idag är:

nr1 ,     DD1: 2,8,12 , DD2: 6

nr. 2,    DD1: 12  DD2: 5

nr.3  ,   DD1 : 4  DD2: 6

Hoppas på någon slant!!!Glad

ThomasH
0

Det blev som jag gissade, en favoritbetonad DD.

DD1: 8 Invincible Dust DD2 6 Gift To Europe

Odds: 8,95, vilket var bra betalt

Grattis Bertil och Roger och så grattar jag mig själv.

Bertil
0

Tackar Maestro Thomas!

Nu blev det lite over kill i mitt spel, men det är ju min brist.

Smartare var du och Roger. Jag är den förste att gratulerare!!

mvh

Bertil