Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 833 ggr
ThomasH
0

V75-3 Bergsåker 16/1-10

Lopp 6. V75-3 V5-5 Tvilling. Auto. 2140:

1 Giant Superman - Larsson F B 04013 10,4a
2 Go on Pale - Karlstedt T 51003 12,4a
3 D.J.Seabrook - Eriksson U 16102 12,2a
4 Clear Sign - Westerholm N 03220 12,3a
5 Super Light - Westholm J 11322 10,8a
6 Airstrike - Jansson T 42424 11,8a
7 Sun Power C.G. - Kontio J 41420 11,9a
8 Garantido - Olsson D 30046 11,6a
9 Dust All Over - Kihlström Ö 10k40 11,4a
10 Harmonic Silvio - Ohlsson U 01063 11,4a
11 Speedy Gold - Lindberg L 05236 12,4a
12 Amour Ami* - Bergh R 3d161 09,5a

ThomasH
0

Undrar om det inte nu är dax för Super Light, även om Airstrike har kanonform, så har han inte lyckats sätta nosen för i Guld än

brutalaccent
0

haha. det är precis så jag osså tänker. Airstrike kommer ju att betala riktigt bra ifall han vinner.

har spelat honom varje gång nu så snart MÅSTE det vara dags för honom att vinna - iaf enligt mitt tycke!

men vart hamnar han från 6:e spår??

annars så kanske det är dags för Harmonic Silvio denna vecka. avslutade ju riktigt dundrande sist - varmånga som varnade för honom förra veckan. väntar på att några kommer att nämna honom denna vecka, så jag är först och ta upp tipset från förra V7:an. sedan är det ju Kung-Uffe som sitter upp, han har faktiskt finfin form för dagen.

freddiv
0

Bubblare: Harmonic Silvio , där kom den Brutalen ;)

brutalaccent
0

haha. välkommen, nu släpper vi lös inför lördag. behöver lite mer tips och trix innan torsdag kväll. ska lämna in mitt Andelssystem då…

skauning
0

Men….?? Var inte han slut????eller……vad säger du BERTIL??Flört

skauning
0

Han kan vara lite upp och ner i prestationerna(H.S). Själv tror jag på 3 D.J. seabrook, hyfsad form,bra läge,startsnabb.

Bertil
0

Harmonic Silvio streckar vi inte, men däremot Super Light. Denne står bra till här och det är ju bara skräp emot, För den som garnerar är främsta motbud Go On Pale. Han är ingen startraket och därför passar 2140 mkt bra.

Jag bubblar med Giant Superman och Airstrike, vilka båda inte är rädd för tofflor.

mvh
Bertil

conny j
0

Känns som det är Super Lights tur nu !

brutalaccent
0

en som verkligen är ojämn i sina prestationer är ju Go On Pale som verkligen är berg-o-dal-bana tycker jag.

och som det ser ut idag så är ju Super Light - super stor favorit?

nej, jag kommer att garnera loppet med ett halvt dussin hästar o hoppas på att det skräller till.-;)

Kaitsu
0

Super Light - Stenklar!

Bertil
0

Stabilt Kaitsu ;-)

mvh
bertil

Kaitsu
0

#11 Börjar dock vackla då det troligen inte blir tillräckligt varmt för att gå barfota runt om vilket är balansen Super Light gynnas mest av. Detta plus det troliga scenariot att han kommer att få gå utvändigt ledaren gör att det inte är en så klar spik som jag först tänkte. Dock tror jag att det inte behövs allt för många streck, utan 2-5-6 räcker nog? Tror Harmonic Silvio missgynnas lite av distansen så bort med den. Tommy Karlstedt kör ju i flyt nu och Go On Pale däremot trivs med skor på. Denne kan ta en lugn start från sitt spår och sitter ju direkt i bra position varvid den har bra chans att ta hem det här. Airstrike förtjänar ju också en vinst. Men känns som han måste ha det serverat för att kunna vinna?!

brutalaccent
0

skulle underlaget bli stenhårt (eller ju hårdare dessto bättre) skulle det gynna Airstrike enligt tränare.

själv duttar jag på ordentligt. tar med alla med chans på seger(enligtmitt tycke iaf)

2, 3, 5, 6, 10, 12

Amour Ami kan glänsa till ibland. strecken tycker jag är lockande för hans del.

statistiskt ska man ha heltäckt om man streckar 1-7 på streck%:en.

staketkusken
0

Så många och inte Skit överallt?

brutalaccent
0

jag har tyvärr lite svårt att förstå vad du menar med: "och inte Skit överallt" hur menar du nu??

staketkusken
0

15¤ EN liten gåta… Någon annan kanske kommer påt ;)

brutalaccent
0

inte ens en liite ledtråd. -:O

Kaitsu
0

Dust all over.. Flört

Bertil
0

DJ Seabrook

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Skrikandes

men Skit överallt vinner inte…never!

varit borta över ett år o så ut mot dessa djur. kanske till sommaren han är redo för att vinna, om en då. hårda ord kanske! men det är vad jag tror…

Bertil
0

Man ska aödrig göra sig till övermaga när det gäller tippandet av travlopp…snabbare än man anar får man äta upp sin hatt… hoppas det smakar

mvh
bertil

brutalaccent
0

därför man aldrig lovar eller slår vad om att äta upp sin hatt.men man måste ju få ta ställning.

Dust all Over har inget som jag kan se som skulle göra att han kan eller vill vinna. Formen difus, behöver fler lopp, stallet talar om att starta igång hästen och behöver snälla resor. har ju varit borta för skada/sjukdom rätt så länge. enda plus-faktorn skulle nog vara kusken. -:)

KreilleR
0

vore mycket lättare om ni bara skrev 1 häst på varje tråd ;DD

Bertil
0

Det gör vi i Spikmästaren ;-)

mvh
Bertil

Bertil
0

Super Light  var enastående och precis som jag och en del andra skrev, så var detta en av omgångens bästa singelstreck.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

ja han var riktigt bra. men jag lyfter på hatten för Amour Ami som gjorde en helgjuten insats från det där utgångsläget.

lägger vi bakom örat…