Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 685 ggr
Bertil
0

V75-1 Åby 23/1/10

**Lopp 4. V75-1 V5-3 Tvilling.
**Auto **1640:
**1 Manhattan D.K.* - Adielsson E 51121 11,8a
2 Viking Crown - Tillman J 21000 12,8a
3 Nassau Town - Sjunnesson J 53325 13,2a
4 Derby Star - Untersteiner J 30150 12,6a
5 Persos Seaman - Uhrberg T 21d50 13,7a
6 Youpie - Svanstedt Å 50211 12,2a
7 Ridgehead Cahore - Kolgjini L 4d111 12,6a
8 Traveling Man - Kihlström Ö 33320 12,8a
9 Zlatan Bob - Goop B 22k32 12,2a
10 Carambole P. - Lennartsson P 80251 12,2a
11 Wap - Nilsson O 15216 13,0a
12 Chivas Bluegrass - Hultman M 6d451 13,0a

ThomasH
0

Zlatan Bob tilbaka, men tippset går till Ridgehead Cahore, även om jag måste erkänna att Manhattan D.K har tider i kroppen som imponerar, leder hela vägen ?

Bertil
0

Initialt faller tanken på Ridgehead Cahore, precis som säger Thomas. Men jag återkommer när jag kollat upp Eriks protta.

mvh
Bertil

staketkusken
0

7 Känns som ett avslag…
Vunnit 3 raka spår 7 och Eriks har innerspåret i loppet. det är åsså en bra travare.

Kullgren75
0

Själv har man ju spelat vinnare på Chivas Bluegrass en längre tid… Förutom senast då… när hon vann

Bertil
0

Det blir nog så att Manhattan DK sitter i ledningen o över 1640m vet ju alla som sysslar med trav, vilken fördel det innebär. Vidare, är ekipaget segervant om än i emellanåt enklare gäng än detta. Ingen spik enligt mig, då jag räds Lutfisken. Knappast kommer Erik att få sitta och mysa utan frågor. Persos Seaman trodde jag en del på senast, men han fick en resa ala SJ och det grusade den dagen.

Bubblare: Zlatan Bob och Youpie.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

av någon skojig anledning har denna kategori av lopp varit hyfsat skrälvänlig under föregående år. vilket för mig till en häst som inte kommer att vara streckad så hårt.

la till Viking Crown på min lista efter förra loppet. snabb ut och satt kvar med rubbet kvar. han kommer att vara med på mitt system då jag inte har några planer på att spricka redan i första avd. som förra helgen. -:)

Bertil
0

Bra inlägg brutalen….som vanligt, är jag benägen att tillstå. Den kloke garnerar och speulerar på att loppet föder en fius vid sin barm!

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Roligt inlägg "Bellman"  TiF:s egna poet. Flört

ThomasH
0

Läs vad Erik tycker, 1640 meter är hans bästa distans och han kommer att sitta i ledningen, jag är kanske inne på att spika Manhattan D.K

brutalaccent
0

ja,det är mkt som stämmermed det su skriver/Erik säger. men det är första gången han är ute på V7. tycker att det är en varning man bör ta i beaktning. sedan är det inte säkert att han spetsar, som jag skrev tidigare så är Viking Crown snabb och vill säkert öppna för att få spets eller köra mot Erik för att få chansen att krypa ner i rygg. då kan det bli åka av första 500m.  kan öppna upp för några bakifrån.

KreilleR
0

Vad tror ni om Nassau Town då??

freddiv
0

Jag är väldigt sugen på att göra ett riktigt tarzanstreck i detta lopp, nämligen att spika Zlatan bob som säkerligen kommer få en fin resa om Ludde kör från start emot Erik