Trav iFokus

Trav

Etikett: spikmästaren
Läst 262 ggr
Bertil
0

Spikmästaren V64 23/1/07

Nu är vintern här och slutspurten i denna tävlingsomgång närmar sig slutet ;-) 

Detta är 1:a omgången i denna gren (läs V64) som lånat hela sin struktur till såväl anda som bokstav från den sååå populära tävlingen "SPIKMÄSTAREN V75" här på TIF. Vi kör denna tävlingsomgång tills vi nått 13 deltävlingar. Den observante noterar att vi tjyvstartade förra veckan, MEN det finns gott om tid att hinna ikapp.

Andemeningen är att vi ska hjälpas åt att hitta bra spikar till våra system i konsert med ett kittlande tävlingsmoment. Så kom och var med i en uppskattad interntävling här på TIF.

Tippa en enkelrad, genom att svara på detta inlägg senast 19:00 på onsdagen, där du anger två spikar (i fet stil). Du får 1 poäng för varje rätt, men för rätta spikar får du två poäng.
Exempel:
1: Lapp-Lisa
2: Havremuppen
3: Betsel-Hilda
4: Tomtesnörvel
5: **Karlssons Klister
**6: Bävern Anfaller

Vann gjorde Lapp-Lisa, Karlssons Klister och Bävern Anfaller. Således fick jag 1+2+1=4 poäng

Om en vald spik skulle strykas och man inte hinner välja en ny innan 19:00 den aktuella tävlingsdagen, så går ny häst in enligt gällande turordning.

Gnägg På Er
Bertil

Bertil
0

flyttar upp strängen

Nijo
0

1: Hush Money

2: Galena L.B

3: Gold Strike

4: Bing crosby

5: Ebbes Igor L.J

6: Black Gold

Ola007
0

1: Born to Dance

2: Chilly Pear

3: Martellina

4: Big House Andy

5: Comming Soon

6: Jesper Palema

Rickard007
0

Senast försov jag mig, men det skall jag inte göra nu.

1: Chogo
2: Chilly Pear
3: **Gold Strike
**4: Bighouse Andy
5: B. Glorius
6: Black Gold

Siggelina
0

1. 2 Super Qui

2. 2 Excellent Farming

3. 5 Gold Strike

4. 6 Bing Krosby

5. 2 B.Glorious

6. 1 Magellan Bay

continue
0

1: 2 Super Qui

2: 2 Chilly Pear

3: 5 Gold Strike

4:1 Bighouse Andy

5: 6 Ejas Fighter

6: 9 Black Gold

Bertil
0

1: 4.Born To Dance
2: 11. Charleston
3: 5. Gold Strike
4: 6.Bing Krosby
5: 1. Ebbes Igor LJ
6: 2. Jesper Palema

brutalaccent
0
  1. 4 Born To Dance
  2. 10 Quick Demon
  3. 5 Gold Strike
  4. 1 Big House Andy
  5. 2 B.Glorious
  6. 2 Jesper Palema
ZenoX
0
  1. 4 Born To Dance
  2. 4 Excellent Farming
  3. 5 Gold Strike
  4. 1 Bighouse andy
  5. 1 Ebbes Igor L.J
  6. 3 Tanja Håleryd
brutalaccent
0

härligt ZenoX. 6p vart inte dåligt. sista var ju en riktig storfidus. där brann 89& av talongerna.hehe

Rickard007
0

3 points.

brutalaccent
0

5 Pee

Rickard007
0

Var jag typ sämst elr?

ZenoX
0

ah jag har trott på Tanja Håleryd ända sen startlistorna kom ut själv la ja ju in 50spänn på hon så det var tur att jag inte glömde det

Rickard007
0

Efteredovisningar 0% trovärdiga ;)

Bertil
0

Sluta Rickard, ger du dig aldrig?! Läs den aktuella strängen V64-6, så ser du att först ut med reken var just Zenox.

Snart slutar jag ge tips här på TIF om det inte gäller att hitta vinnaren i loppet utan den som moraliskt borde ha vunnit och att man analyserat rätt. Är schismer viktigare än en kamratlig anda?
- Jag tycker det är trevligt när någon hittar vinnaren….

Efter tiotalet omgångar inom Spikmästaren V64/75, måste jag nog tillstå att ZenoX ändå presterat väl så bra som någon annan…och han kan ju inte ha tur jämnt?!?!

mvh
Bertil

Rickard007
0

Nej, inte tur. Men jag gillar inte att man redovisar efter. Jag är hellre tyst! Givet att han trodde på hästen, dock 50 Vinnare på en 13 oddsare som 14 åring är tungt.

Nijo
0

är hans spel, 9 av 10ggr förlorar tanja håleryd det loppet.

Rickard007
0

#18, Inte med den resan då vinenr hon 9/10 istället.

ZenoX
0

tack Beril för att du förstår mig jag gav ju en vinnare även om jag analyserade fel. men jag kan väl sluta skriva här på travifokus för jag får ju bara en jävla massa skit av Nijo och Rickard.. och jag fattar inte vad du är så jävla arg för rickard är det bara för att jag vann??

Rickard007
0

Haha vaddå arg? Jag höll ju med dig !
Bara pricipen efterredovisningar som inte är min melodi Räcka ut tungan

ZenoX
0

okej hehe