V75-4 Jägersro 27/1/07
**Lopp 7. V75-4. V3-2. Tvilling.
****2140:
**1 In the Mood - Uhrberg T d5210 16,9
2 Giant Coger - Persson F 21121 16,6
3 Pearsall Delivery* - Goop B d1121 17,5
4 Max Hönez - Persson S 33352 17,9
5 Winnie Ribb - Svensson C 01125 16,8
6 Spike Dimanche - Adielsson E 16431 16,5
7 Bolets Granit - Andersen N 02415 17,1
8 Nano Value - STRUKEN
9 Asterope - Günther P dd213 17,0
10 Komet F.H. - Nordström P d124d 17,7
11 Commander Crowe - Takter J pk111 16,9
12 Carmody Joy - Svedin S 05541 16,5
2 Giant Coger har varit bra som senaste gångerna och jag kanske väljer och spika den här gången
Motbud: 3,6,10?
Pearsall Delivery ska vara en speciell bäver…Eriks häst kan jag inget om, men borde vara något för garneraren…från bakspår tar jag med Commander Crowe
mvh
Bertil
Håller helt med Bertil, Pearsell Deliviery och Commander crowe är 2 st blivande klassklättrare som spås en sande framtid, imponerat stot i sina starter.
In the mood är bra för klassen och räknas från ledningen, Giant Coger är också en fin häst med grym styrka, tror dock han går bäst på lite längre idistanser och är lite osäker på benen.
Komet f.h kan vinna denna gången,bättre förutsättningar nu om det klaffar med tempo och positione.
A hästar är dock 3+11
Du skriver att In The Mood ska räknas från ledningen. Då ska han nog räknas i så fall Uhrberg brukar vara en stjärna i spetskörningen!
Spike Dimansche tar nog ledningen,,,springspår är oftast bäst för en startsnabb häst. Spike går även mycket bra i ledningen och var grym senast.
(Commander crowe vinner väl ändå), är en blivande kanon)
Okej.. I alla fall lär In The Mood få en bra resa.
In The Mood tar nog ledningen är och ni vet ju vem sveriges bästa kusk i lednigen det är T Uhrberg
#7, Ja han är bra..
jo, men jag är ändå beredd att sätta det rykte jag har på att In The Mood INTE kommer att ta spets, råkar vara så att jag är påläst^^
Trolig spetsare är Spike Dimansche och Adielsson är Sveriges bästa kusk vad gäller voltstart, känner mig väldigt säker på att han spetsar och då kan Uhrberg göra vad fasen han vill.
sällan jag har fel i vem som tar spets i ett lopp^^
Commander Crowe ska ju vara något extra, en häst som Petri Puro håller mycket högt, en blivande kanon. Jag tror att detta är veckans spik, då dessutom Petri även denna vecka använder "trollkarlen" Takter i sulkyn

#10 Instämmer med föregående talare
Ja Takter har ju gett tummen upp.
är ju så att Commander Crowe troligen är en blivande stjärna och många kommer spika, men hästen har bara gjort 3 starter och går bäst i ledningen, Puro har sagt att han är lite orolig då han inte går lika bra bakom hästar.
Gick dock bakifrån senast och var inte nära att förlora, fick å andra sidan ett mycket bra lopp och motståndet var långt ifrån så här bra. Upp till bevis nu^^
hehe måste bara säga en sak som jag tyckte var rolig http://www.travpunkten.com/startlista.asp?spelform=V75&avd=4&sort=1&vy=2&date=20070127
gå in där och kolla Commander Crowe har en seger % på 100 %
Yes, driftstopp på länken ^^
ah skit samma men han har 100% seger
8 Nano Value - STRUKEN
Jo men vore konstigt annars? 3 vinster utav 3 möjliga.
förstår inte saken??vad är det som ska vara kul eller intressant med det???
#19, Me 2, vart ligger "grejjen"?