V75-2 Jägersro 27/1/07
**Lopp 5. V5-4. V75-2. Tvilling.
****1640:
**1 Divina Trip - Günther P 06k30 16,8
2 Tilde Silvio - Untersteiner P 421d1 17,2
3 Even Southwind - Uhrberg T 4d021 15,1
4 Beastar - Lorentzen J d562d 16,5
5 Raw Silk - Goop B 00102 16,1
6 Emma Flower - Sjunnesson J 00023 16,0
7 Adrenaline - Forsgren L 25054 16,1
8 Some Gold - Untersteiner J 65031 15,8
9 Elles W.Star - Svanstedt Å 06006 15,8
10 Key Chantelle - Henriksson J 000d5 17,6
11 Scoccos Finess - Takter J 22402 15,4
**1660:
**12 Foxtrot - Eklundh A 24423 15,6
13 Florence Broline - Adielsson E 11142 15,6
Even soutwind är ju en bra häst som ska räknas här 5 Raw silk tycker att den var lite dålig senast fick ju ett bra lopp men var inte nära Julia A.U. Florence Broline ska väl ändå räknas trots tillägget
Undrar hur bra Tilde Silvio är?? Men tvåans volt är ju småtrångt…kanske bara ett spöke att garnera för de som plundrat spargrisen ;-)
mvh
bertil
njae jag tror inte Tilde Silvio kommer ha så stor chans här men vi får se det vet vi ju efter loppet
Så sant, så sant! Vi hinner stöta och blöta detta ämne flera gånger innan "nedsläpp" och Nijo vår vän lär komma in tala om hur allt ska bli ;-))
Smaka på den du Nijo…smaka på den!!!
;-))
mvh
Bertil
Här hittar vi UTAN TVEKAN den bästa spiken i hela omgången, Evan Southwind måste ha en mycket bra segerchans här. Kan bara förlora tror jag om Raw SIlk kommer till ledningen(spetsade från spår 5 i volt för 3 starter sedan)
Jag tror dock att Evan Southwind spetsar här och då finns det inte på världskartan att hon förlorar.

Beastar gjorde ett jättebra lopp näst senast. Dåligt spår dock men rensar säkert kanon= ett roligt streck om man tar med några hästar i loppet!
Haha grymt bra sagt Bertil, och visst kom Nijo in och gjorde ett tämligen stabilt uttryck, Even Soutwind förlorar inte ens om den har otur verkar det som ;)
nja, har hon otur i över 150m elr 3ggr så blir hon ju diskad så visst kan hon losa.
HAha jo men :P Jag var lite ironisk ;)
jupp det har du rätt i Nijo detta ska väl Evan Southwind vinna
#10, LoL.
Vill ni ha en riktig rensare så har Some Gold formen på topp och är totalt bortglömd av spelarna. Pappan kör ju Tilde Silvio som nu kommer att gå barfota runt om. Barfota runt kommer också kupongrensaren Divina Trip springa, Florence Broline måste vara bara för att klara sitt tillägg i detta lopp. Tror att det krävs många streck för att överleva dessa ston.
StigH ser Florence som sin bästa chans i omgången, kan gå kanske. Tilde silvio är kanske aktuell om den håller ihopp,, väldigt skör häst, men hög kapacitet. Scoccos Finess ser jag dock som den roligaste rysare, är verkligen på gång nu och var riktigt bra som 2:a senast(målfoto), tappade mycket mark i starten och spurtade mucket bra. Takter tror en del på hästen och gillar den. Raw silk sedan med kanske, spetsade från just spår 5 i volt för 3 starter sedan vid vinsten.
Evan southwind ska dock ha en bra chans annars.
#13, Börjar du tveka på din superduper spik?
jag? nä, redan spikat han på ett system för 1000kr. Men jag får väl komma med motbud? ska lira ett system till för ca: 200kr och där gardera kanske.
"Ston är Ston och Trav är Trav och aldrig mötas de Två"
dett är gammal travdevis som jag ofta återkommer till och som ännu oftare bevisar sin riktighet.
mvh
Bertil
hehe,jo. Men det finns viser om att inte spika orutinerade hästar från bakspår och likväl är commander crowe streckad på 80% nästan och stenklar enligt många………
måste hitta spikar någonstans, men visst har du rätt Bertil:)
Commander crove är ju stenklar också så att ;)
Riktigt Nijo…CC är ingen trygg spik att luta sig emot…jag får väl leta upp en lyktstolpe att klänga fast vid ;-)
mvh
Bertil
#19, Lyktstolpen är Takter ;-)))))))