VM i inkonsekvens
Nijo är absolut världsmästare i inkonsekvens…..
Detta gick att läsa tidgare i veckan… " Här hittar vi UTAN TVEKAN den bästa spiken i hela omgången, Evan Southwind måste ha en mycket bra segerchans här". Tror ni han spikade den hästen i V75-ligan???, NIX!!
Nästa citat, " Ni har glömt vinnaren, Royal Snix, möjlig spik". Tror ni att han har med Nr 9 Royal Snix på sitt system???, NIX!!
Nästa citat, " Jag kommer spika Cacao här, bästa hästen med bästa förutsättningarna i loppet". Tror ni att han spikade Cacao??. NIX!!
Nästa citata, "Här spikas Ultimo Håleryd,,,står mycket bra inne i loppet och har väldigt hög kapacitet. Rundar troligen detta gänget utan några större bekymer. Ska även ha tränat mycket bra den senaste tiden". Tror ni att han spikade Ultimo Håleryd???, NIX!!!
Så vad är sensmoarlen av detta???, Nijo tar otroligt mycket syre, är väldigt självsäker men vad säger ovanstående egentligen?!!?….. Känns mera som att han vill vinna skribenttoppen!!! ;o)
hur smart är du på skala 1 till 10? ska jag posta mina 3-4 system jag har?
Jag kan försäkra dig om att jag har spikat Evan southwind,cacao och ultimo håleryd på de 2,3 andra systemen, Royal Snix har jag låst på 2 hästar med 9+12 på ett system och sedan med 4 hästar på annat.
Vad angår det dig om jag väljer att skriva ett annat system i en liga här? Jag står fast vid min åsikter om att det är bra spikar och jag har lirat för ca: 1200kr hittils på dem.
Sur för att dina egna drag/spikar aldrig går in? vet ju hur det gick i lördags med dem som var "klara", blue star classic och komet f.h???
Annars trevligt att bli uthängd på detta sättet, kanske måste se till och bygga mitt system i en låtsasliga på de hästar jag pratar för i foumet så jag inte får skit? Kan annars posta mina andra system för er som är intresserade! och inte vill hänga ut mig.
Håller till punkt och pricka med **Lars!
#**1, Men herregud. De tipsen du skriver här bord edu ju ha i V75 Ligan som ligegr på samma site!
Nijo, se det som en komplimang, alla lusläser dina bra tips
mvh/Thomas
kanske tänkt på att jag inte vill lira ett seriöst system för 200kr? vad jag gör istället är att köra ett chanssystem för 200kr som jag sedan lämnar in. Alla system jag skriver lämnas altid in, en princip jag har och därmed vill jag inte göra en miniversion av ett större system jag redan har lämnat in.
Alternativet är att jag drar mig ur v75 ligan och endast skriver i v75 trådarna för dem som är intresserade, det kanske passar bättre??
Som jag sagt innan så står jag för det jag skrivit som tips
Du vänder allt till din fördel som Bertil säger !
Bra tips!?!?!, finns ju inte utrymme för någon annan, syret har ju tagit slut.
Nijo … du är en STOR Pajjas och dessutom uthängd!
Jag vill inte se ett enda system som du spelat eller för hur mycket, jag talar bara om din inkonsekvens och om ta syre… jag får andnöd snart.
Är inte sur för förra veckan, var helt snett ute och det erkänner jag(ingen bortförklaring från min sida), de som jag hade feeling för galopperade tyvärr. Men jag ser det som en lärdom och tar nya tag.
jag må vara en pajjas i någras ögon, men jag är en gud i dem andras för att de tips ni tycker är usla kanske räddar andra och ger dem 7 rätt??
men visst, jag ska ta det lugnt och inte skriva så mycket för att andra får syra.
MVH Nicklas
Jo skriv så mycket du vill, men avvik inte från dina egna tips och va' mer ödmjuk!
Ta det inte så Nijo, skriv så mycket du vill. Allas tips är värdefulla, man kanske ska vara lite mera ödmjuk bara och inte alltid såga alla andras tips. Ingen på TIF är en Pajjas. Lars, jag hoppas att du tar dig lite "Luft", för jag uppskattar verkligen dina bra tips
mvh/Thomas
Haha nu vänder du kritik mot Lars, det är fel ;)
Oj, det menar jag verkligen inte, hoppas att du Lars inte tolkar det så. Jag bara menar att alla tips är värdefulla
mvh/Thomas
jO EMN MAN MÅSTE KUNNA FORMULERA DEM RÄTT!
Richard, faomrulera dem rätt?? ska jag dra upp alla dem 100ggr då du sågat andra? kom inte hit och tro att du är oskyldig!
det är mycket lätt hänt att saker misstolkas, allt beror på hur man väljer att se på orden.
Formulera sig rätt?? Räcker det inte att plita ner bävrarnas namn?? Är det bara personer som är riktigt insatta som ska yttra sig och som kan ge starka belägg för sina val??
mvh
Bertil
Hmm konstigt att ingen klagat på mig nu då. Kan du inte erkänna att du gjort fel ?
vad har jag gjort för fel? richard du lägger dig på en mycket låg nivå nu tycker jag.
jag kan likväl dra upp alla citat där du intygar på det jag sagt bland annat eller där du sågar tex zenox.
jag tänker aldrig erkänna att jag gjort något fel eftersom detta har börjat blir på sandlådenivå där alla gnäller så fort som någon inte håller med om ens tipps.

SANDLÅDA!
Det du gjort fel är din samtalston.