V75-3 Halmstad 6/2-10
Lopp 6. V75-3 V5-5 Tvilling. 2640:
1 Wiss Pen - Haugstad K 14342 15,1
2 Beckham Bob - Malmqvist R 60050 15,4
3 Vagabond Hornline - Nordström P 31132 14,6
4 Isalus* - Kern K 44201 16,9
5 Udice Boko* - Kolgjini L 01d0d 14,8
6 Pelle Pirat - Takter J 223d1 14,5
7 Horsepower Diamant* - Waldmüller M 32424 14,9
8 Ravello - Kihlström Ö 21263 15,7
2660:
9 Oceans Eleven - Linderoth M Å 11621 15,1
10 Junction - Adielsson E 40016 14,2
11 Happiness Photo* - Uhrberg T 41300 14,8
2680:
12 Andaloux - Svanstedt Å 1d570 14,2

Oceans Eleven är ju egentligen mitt första streck. men det finns två stora minus:kusken har innte lyckats vinna med hästen och distansen upplever jag för kort…
vill därmed lyfta fram några hästar som har form och verkligen kan vinna detta lopp.
Vagabond Hornline gjord ett riktigt bra lopp senast och bra läge.
Pelle Pirat som vann rätt så övertygande i senaste och har läge att spetsa här och det har även Horsepower Diamant som har bra form.
Jag är helt inne på din tanke är också lite intresserad av wiss pen den har varit framme ock huggt bra dom senaste starterna sitter där snart.
Junction ?

#3 - kanske med rygglopp på O11. -;]
Jag drar till med Andaloux som är ett par sekunder snabbare än övriga och med Åke i pulkan, så blir det inget saftkalas för den som tänker sig att vinna loppet.
Dock ska ju alla rundas och jag garnerar upp med Oceans Elen, Junction, Pelle Pirat, Vagabond Hornline och Ravello.
mvh
Bertil

haha. exakt alla som jag faktist har streckat loppet med. har alltid gillat Oceans Eleven, men jag hoppas att Vagabond Hornline vinner till ett riktigt bra odds. 11% just nu. mumma!
hehehe… vågade inte skriva ut min bubblare Wiss Pen då jag ju redan nämnt de flesta. Men han risker nog att bli fast på innerspåret, så det gäller nog att ha motorsågen i beredskap ifall han ska ta sig ut.
mvh
Bertil

Finns en kusk som är bra i långlopp…
Han är rätt vass från start med han kan nog placera sin springare som har hemmabana i en bra pos. Sen söka sig framåt och är nog bra mycket före Oceans Eleven när sista kurvan nalkas…
Junction. Som scarface nämner är nog "draget# här ;)-
Med min favvokusk med;)-
Kari funderar på att rycka skorna också… dessutom har de siktat på detta lopp en tid och han står perfekt inne rent pengamässigt.
mvh
Bertil

9# ;)-
Våga vinn heter det väl ;)-
#8,9,10 en av mina spikar i dagens omgång ;)