Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 442 ggr
Bertil
0

V75-1 Jägersro 27/1/07

Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling. Auto. **2140:
**1 Maxi Lotus - Nordström P 03002 12,6a
2 Peasant Gallant - Uhrberg T 04007 13,2a
3 Hawkeye de Marco - Sjöberg P 26235 13,7a
4 King Value - Untersteiner J 53014 13,1a
5 Olly Lane - Lugauer C 36050 11,7a
6 Run for Vuggt - Adielsson E 30000 12,5a
7 Gonzales* - Thomsen H 00211 13,7a
8 Peace Braker - STRUKEN
9 Heavy Flamingo* - Goop B 11313 13,0a
10 Chipolo Oak - Forsgren L 36260 12,5a
11 Beddinge Boy - Takter J 52410 12,0a
12 Dominik O.H.* - Kjaer R 11dd1 14,2a

ZenoX
0

Ingen kommentar alls här

Nijo
0

helgardering, för stor chansning annars, hehe.

Hannna
0

Ja usch, ingen höjdar silverdivision.

Rickard007
0

Haha, man lär ju inte åka direkt då iaf ;)
Run Vor Vuggt är ju enormt bättre än raden, är väl dock kort i rocken inom V75.

Olly Lane vet jag att Nijo rankar högt här, lite med rätta också mött stotoppen hela tiden. Vrf inte?

Heavy Flamingo bli väl onekligen favorit, ingen spik i mitt tycke men ni såg ju sist med Goop, bara han har en någorlunda formhäst så kan man ALDRIG räkna bort honom.

Beddinge Boy känns lite bortlottad, och Takter sitter upp. Tyvker han har många chanser på lördag. Han kan ju inte vinna med alla. Denna tror jag det blir svårt med.

Nijo
0

Olly lane möter sämre hästar än vanligt och har ett ganska bra läge, blir inte det minsta förvånad om conrad flyger förbi allt i sista sväng.

dock ingen spik o luta sig mot^^

Bertil
0

8 Peace Braker - STRUKEN

ThomasH
0

I ett mycket klent lopp så ska vi notera att Dominik O.H.* var dunderfin vid segren senast och trotts spåret ska det bli ett offensiv upplägg, se upp!!

Nijo
0

mjo, hört det. Enligt tränaren hade den variot stenklar vid ett framspår,hehe.

Jag har dock ändrat mitt tips och ska troligen ta rygg på en annan och spika Run For Vuggt om den ser bra ut i värmningen. Startsnabb och tar troligen ledningen, sedan är denna hästen troligen så pass bra så att han behöver ingen toppform för att besegra detta gänget. Vinst imorg och sedan är det gulddivisionen som gäller i framtiden.

Ska tydligen har tränat bra också enligt tränaren, tycker även RFV har sett bra ut vid senaste loppen då han suttit fastlås via invändiga löpningar.

Rickard007
0

Hmm tagit den från mig, den sa ju jag till dig som min första tanke ;)

Nijo
0

nope, tagit från den personen du älskar på travnet, hehe:)

Rickard007
0

Ofy farao, tror han på Run Vor Vuggt = Den tas bort!

Rickard007
0

Tro fan att jag inte tog med den, när jag trodde på den. Men alla experter dissade den och jag rycktes med. Återigen ör första tanken A och O !

Nijo
0

Run for vuggt gjorde ett mycket bra lopp och förtjänade nästan vinst,, hade troligen vunnit om erik suttit kvar andra utvändigt eller om Nordström inte lekt tomte och svarat ledningen med en skithäst.

Hade dock olly lane som 2:a rankad och jag varnade för den här också……..

Rickard007
0

#13, Håller med.