V75 System
Här är mitt pyttelilla system.
1: 2,4,6,12
2: Spik 3
3: 1,4,12
4: Spik 11
5: Spik 7
6: 1,3,12
7: Spik 12
Det är ju sjävla fan. Kolla i V75 1 vilken jag skrev i början av veckan!
Inga svordommar!!!!
Men visst är det elakt…vi får se Nijo höll gjorde sak av sin analys
mvh
Bertil
Haha, Men jag har 2/5 de ni :D
jag har tre av fem på ett bolagssystem….
mvh
Bertil
nu tre av sex….inget bra :-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
mvh
Bertil
fick 3sr 5: or på ett system för 1000kr,,,+2000kr är ju fint:)
åkte i avd 2+5
Starkt Nijo….Starkt!!
CC satt ju fint men resten..
mvh
Bertil
vågar man spika skogans joker på det stora systemet så har man väl 6 rätt, lätt o vara efterklok………..singlade han bara på det mindre systemet.
CC imponerade stort, går raka vägen upp till guld nu troligen.
SPiken nästa gång är FLorence Broline, fyfan sikken upphämtning han gjorde! sprang 1.12 i över 1000m efter galoppen. (vinner lätt utan galopp väl?)
Tack annars Bertil, 2st friomgångar nu, hehe. Eller som brutals accent sade,,,,sätter allt på nästa lördag??(vågar troligen inte)
Grattis!
Stort Nijo!!!
Jag bockar och känner mig klart underlägsen (endast 4 rätt på vårt stora system).
Give and Take!
Hur stort var ert system Lars M???spikar?
Jag hade ju haft 6 rätt om Livi american hade vunnit, men å andra sidan så hade knappast 6 rätt gett 37 000kr då, tycker han var riktigt usel och egentligen ska han bara vinna det loppet efter att ha fått bestämma i ledningen. Dock nära, blev målfoto på den va? men jag var relativt säker på att bellas gigant var först över mål direkt.
man kan väl även tycka att med facit i hand var det dumt att spika evan southwind som har gjort bort sig tidigare från spår 3, spikade han även då.
Vi tar nya tag och satsar på onsdag/lördag.
Vårt system var på 5000 rader (vi är 10 pers som snurrar vecka för vecka). Idag hade vi spikat 6 Run For Vuggt(spets och sluts,, nix, ,mupp Nordström svarar…..) och 1 Sundance Clover..(trodde han skulle hålla spets) Gick dessvärre emot 11 Comabnder crowe…. Missade även Bell Gigant på 6 hästar
#12, Okej, bara att ta nya tag :)