Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1133 ggr
Bertil
0

V75-6 Solvalla 13/2/10

**Lopp 9. V75-6 V4-3 DD-1 Tvilling.
**Auto **2140:
**1 Cloria Victis - Heiskanen V 35230 13,5a
2 Zlatan Bob - Lennartsson P 2k322 12,2a
3 Gims Madde - Lindqvist O A 30215 13,1a
4 Karbo Cake - Kihlström Ö 31326 13,5a
5 Manhattan D.K.* - Adielsson E 11211 11,8a
6 Ridgehead Cahore - Takter J 11101 12,6a
7 Trim - Goop B 41311 12,9a
8 Super Khan - Olsson D 02245 13,2a
9 B.W.L.Champion - Westholm J 36142 13,2a
10 Utah Hornline - Karlstedt T 20260 14,6a
11 Frillan Filiokus - Persson S 01342 13,5a
12 Carambole P. - Frick J 25130 12,2a

carmel
0

Här spikar vi luddes häst igen, så fin som den har varit på slutet. Manhattan kommer säkert att strida men luddes har klassen o hårdheten.

Meangreen
0

Tål den täta lopp,annars är Manhattan DK  spiken !

brutalaccent
0

finns många som vill åt ledningen:2, 5, 6, 7, 8 = öppet lopp?!

Scarface
0

Blir det hård körning från början? Kanske gynnar det Frillan Filiokus i sådana fall…….

freddiv
0

Där man tror att endast 2 kan vinna så kommer en 3:e och ger miljonutdelning ;)

carmel
0

Ja alla lopp är ju öppna finns inga säkra spikar, men var hittar vi en sån fin spik som denna i dom andra avdelningarna. Man måste ju ta ställning eller ha megabörs, vilket jag inte har.

staketkusken
0

Det lilla man läst denna vecka så tker jag Manhattan DK är den bästa spiken just nu. Erik i sadeln brukar infria favoriter bäst på V75. RI Cahore spikade jag i Lördags men spår 6 i V7 finaler njae ;)-

Scarface
0

Manhattan verkar å andra sidan gå bäst över sprinterdistans. Luktar skräll här tycker jag.

Bertil
0

Manhattan DK är ABSOLUT inget singelstreck i mina ögon. Ridgehead Cahore är mer flexibel när det gäller balans än dansken… Vidare är den senare härdad i långt tuffare sällskap än dessa…

Garnerar ni andra, så spikar Fursten!

mvh
Bertil

freddiv
0

Jag tror mycket på Trim som kommer få en fin löpning

brutalaccent
0

#8 - är lite inne på ditt spår.

ska man titta på hur det gått i det senaste finalerna så ser det ut enligt följande, 7st finaler under 2009; 1, 3, 8, 2, 9, 5, 4.

rätt spridda skurar resultatmässigt sett.

hoppas på kallt och håd bana på lördag då kan det gynna spetsfavoriten Gims Madde - spets och släpper. god platschans på henne, enda som talar emot henne är att det är Ove A som sitter upp i vagn. vill ju som inte vinna på V7. -:(

för mig lutar det åt att ta med samtliga hästar föutom 1 och 12 som torde vara chanslösa från sina utgångslägen att vinna detta lopp.

Vibrante
0

Manhattan Dk eller Ridgehead? Varför chansa och spika den som inte vinner när loppet borde vara låst till 90% med bägge. Den som vill täcka upp dom resterande 10%:en kan ju kosta på Karbo Cake, Trim och Frillan Filiokus då är det heltäckt till 99,9%.

staketkusken
0

Läste lite i vi Pippa nyss och Hans som brukar vara örlig säger att den är bäst över Sprintdisitans så…

Den kör väl till spets och släppet till Ludde?
Sen brukar ju Ludde alltid ge den i ryggen chansen så 5 6 rak tvilling a 50 sek?

Scarface
0

Staketkusken// Din analys stämmer ganska bra. Men nu är det inte Ludde som kör utan Takter ;)

staketkusken
0

14# He He då kan det bli lite mera defensivt från början än Ludde ;)-

carmel
0

Det är en lösning vibrante, men vill man vinna dom stora slantarna så är det spik som gäller inte vela, då får man gå för kort i dom andra loppen spikar man luddes eller eriks det är en smaksak men jag tror inte manhattan står distans.

KreilleR
0

Vad trors om BWL Champion? en 2 % som går in och fixar biffen?

KreilleR
0

Zlatan bob känns som ett intressant streck också

brutalaccent
0

B.W.L.Champion är med på 10 hästar samma med Zlatan Bob.

hoppas på över-pace i så att någon av låg%:arna kommer fram…

Meangreen
0

Spiken satt fint !!!