Tour de Trav? Viktigt!
Ja, nu när V75 Ligan är slut hade ju Bertil ett förslag "Tour de Trav"
som skall hålla på i typ 1-2 veckor. Det kan ju vara bra, så att nya
medlemmar inte bhöver vänta så länge på att får vara med. Elelr om
man vet att dte är "körit" just nu, så kan man ju bara vänta i 2 veckor när nästa tävling startar om man har mer tid då!
**Spelförslaget:
**Måndag - **Dagens Dubbel
**Tisdag - *V4 + Lunch Dubbel*
Onsdag - **V64
**Torsdag - **V65
**Fredag - **Vinnare/Plats
**Lördag - **V75 + Dagesn Dubbel
**Söndag - **_Valfritt!
**Bertil, är det något i denna stilen du menar eller?
_Eller skall man få bestämma helt själv hur man ska få pytsa ut sina pengar under veckan/veckorna?
**Hur mycket pengar skall man få ? 1000 på en vecka?
Är en vecka lagom lång tid?
Säg till om det är något ni tycker är bra/dåligt!**
Nehepp…

Jag tycker antingen ditt förslag Richard eller kanske ännu hellre att man får en tusenlapp att disponera helt själv.
#2, Okej, så man ska få bestämma över sina spel helt själv?
Visst, då döper jag bara tråden till "Tour de Trav - Onsdag" och så vidare…

Tycker vi att det inte fungerar så bra eller att det inte är roligt kan vi ju alltid ändra upplägget redan nästa vecka eftersom det är korta tävlingsomgångar.
Hej När börja detta spelet skulle gärna vilja vara med
#5, Det startar förmodligen nästa måndag. Nu på måndag blir för kort tid att alla som vill vara med skulle uppmärksamma det.
Måndag 5/2 !
#6, Dock för alla tävlingssugna kan vi ju köra en minimodell som startar på Onsdag/Torsdag denna vecka med bara 500.. Aja dte visar sig!
Tycker att ditt förslag är bra, men kommer att vara svårt att hänga med. Mitt förslag är ju att vi får typ 1000 kronor att förvalta på bästa vis under ca 2 veckor. man får spel vad man vill och när man vill.
Rickard!
Jag tycker att ditt förslag är bra, för nu blir det som cykelloppet "Tour De France"…ett antal olika etapper som alla måste köra, men där det individuella upplägget kan se olika ut..
T.ex. Om man är bra på DD, så kan man satsa lite extra där om man vet att V64 sällan bruka ge vinst….den girige spelar kanske att stort V75 system därför att utdelningen brukar vara stor där, men då känner man sig själv dåligt eftersom det viktigare att gå med plus i spelet och inte kasta stora summor i soptunnan
;-)
mvh
Bertil
Efter varja etapp bör vinnaren erhålla extra pengar precis som cyklisterna tjänar bonussekunder.
Jag föreslår 400kr för seger, 200kr till tvåan och 100kr till den som tar tredjeplatsen.
mvh
Bertil
#10, Okej alltså får vinnaren börja med 1400 i nästa tävling?
+ det han vann
okej.. Startar vi på måndag elr?
Du bestämmer, du är lekledare….har du några anmälningar??
mvh
Bertil
jag är med på det här
#14, Tackar… Hahah..
Nae när jag bestämt mig helt och hållet så startar jag en tråd.. Tävlingen kommer börja på måndag.