V64 analys/31 januari
blir väl ingen analys mer än att jag varnar för hästar till nästa gång som jag tyckte såg bra ut.
1: Thrust My Step såg lysande ut och fastande i en rygg som tvärnitade(cricks hurricane), pass upp nästa lopp!
2: Danny Roc gjorde precis det jag, m.fl sade han skulle göra i v64:2 tråden för att vinna, han presterade och var riktigt bra och kommer klättra högt klasserna.
3: lostnade äntligen för sixten tim som fick sin välförtjänta seger, gjorde mycket grovjobb för en ganska enkel seger sedan. Många som hållt denna häst i handen länge, äntlige utdelning! nu får vi se vad framtiden har att utvisa.
4: Pontiac Index tyckte jag var rktigt bra och lär ha bra vinstchans oavsett motstånd nästa gång. Com Poncho har verkligen börjat likna en flygmaskin över uploppet och är verkligen livsfarlig med rätt ryggar. Mackmody måste jag nämna med, 4,5:e spår i första sväng,backade sig sist och såg ut att ha mycket krafter kvar som fastlåst in på uploppet(väldigt kapable travare). hmmm,G.Q Man, var den hästen med i loppet eftrsom jag såg inte den,,,,galopp eller var den verkligen så usel?
5: Martellina gick snabbast över mål med spänstiga ben, såg lysande ut och ska liras nästa gång, utvecklas hela tiden och har en mycket hög kapacitet tror jag. Credit Player är också en mycket kapable travare som höll mycket bra efter att ha gått först i 3:e spår och sedan dödens, knäckte ledande ryan's photo.
6: hmm, vad säger man? Sean trot är vekligen en kanon som ÄNTLIGEN har börjat fungera riktigt och kan hålla sig fräsch i benen, kommer klättra snabbt i klasserna,,,,mot Guld. Drisco accenta gick också mycket snabbt över mål.
säkert missat mycket och folk får gärna lägga till info.
Nu undra vi om vi såg samma lopp, du kan verkligen vrida dina anaLYSER efter vad du tycker. G.Q. Man låg sist inför upploppet och avslutade flygande 4:e till 5:e spår i sista kurvan till 4:E PLATS FULL FORM PÅ DEN.
som sagt, såg inte hästen och då var jag verkligen seriös, kom väldigt många hästar jämsides där bakom. Såfall får vi väl säga att hästen var bortkörd, med på det thomas?
är inte direkt en häst man ska sitta kvar med till uploppet, men det förvånar mig absolut inte med tanke på kusken att det inträffade, richard var inne på samma sak.