Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 889 ggr
Rickard007
0

Stora travdagar 2007?

Jag skulel vilja ha en kalender där man ser alla stora travdagar under 2007, typ Olympiatravet, Sprintermästaren osv. ingen som vet ngn sida? Eller kan slänga upp alla här i ordning ;)

Hannna
0

Olympiatravet är den 21 april, elitloppet infaller den 27 maj och sprintermästaren(borde) vara den 5 juli. De är de jag vet bara såhär på rakarm.

Rickard007
0

Jo det vet jag med men, Åby Stora? Kungapokalen, Breeders'? Trippeltravet m.m.

Hannna
0

Pokalloppen på Åby 5 maj, Åby Stora Pris 15 september, SM 13 oktober, trippeltravet på Axevalla 20-22 Juli, Breeders Crown final för 4-åringar 3 november på mantorp, för 3-åringar final 17 november på Romme, Långa E3 29 för ston 30 juni för öppenklass på Örebro, Korta E3 17 för ston och 18 augusti för öppenklass på Eskilstuna, Hugo Åbergs 31 juli. Derbyt, derbystoet 2 september, uppfödningslöpningen 24 november,  travkriterium, oaks 30 september, Jubileumspokalen 11 augusti , sundsvall open 25 augusti.

Bertil
0

Amen

Rickard007
0

Tackar!

electra
0

24/3 Valtra tractor trot, Eskilstuna

28/4 Guldbjörken, vårbjörken, Umåker

13/5 Oslo Grand Prix

2/6 Ego Boys minne, Rättvik

9/6 Jämtlands stora pris, Östersund

10/6 Copenhagen cup, Charlottenlund

30/6 örebro Intn´l

1/7 Forus open

14/7 Årjängs stora sprinterlopp

13-15/7 Jarlsberg

22/9 unionsloppet, unionskampen, färjestad

m.fl.

Rickard007
0

#6, Rankas Oslo som störst av dessa? Eller Forus eller Copenhagen?

Bertil
0

Jämtlands Stora Pris måste väl åtnjuta vördnad????

mvh
Bertil

Rickard007
0

#8, Skämtar du eller? Att det skulle vara större än Forus ex.

Bertil
0

skämtar vännen…skämtar ;-))

mvh
Evert Ljusberg

Rickard007
0

Jag menar det, din gåtman ;)

ThomasH
0

Har inte Evert avgått som President, eller är han vald på livstid!

electra
0

Oslo Grand Prix e ju norges elitlopp…

Rickard007
0

#13, Ja precis.

Bertil
0

Evert sitter säkert…fast han är ju härjedaling, så han är inte riktigt rumsren.

mvh
Bertil

_JonnaRoos_
0

#6 haha Ego Boys Minne är ju en höjdare;) närrå, men Turbo Sund kommer då iaf att få sig en genomkörare till en tilltänkt elitloppsstart då!

Rickard007
0

#16, Ska Turbo ut i ellitloppet iår?

Nijo
0

måste visa mycket bättring då eftersom hans 2006 var inget bra, långt ifrån säkert att han ens blir inbjuden ju.

Rickard007
0

#28, Sant men om han bättrar sig kan han vara en fidus!

_JonnaRoos_
0

#17#18 nej han har väll i stort sätt haft sin (enda) topp säsong och det var som 3åring, inga betäckningar nu till vären, han har betäckt till 200 ston nu i november december så det blir bara tävlande, hoppas iaf att han kan få visa vad han kan, och hur långt det räcker vet man inte, lite lugn i loppen och han kan gå riktigt bra! men han är tyvärr lite för het.. 1.10,9 som 4åring säger mycket.

Nijo
0

jo, kapacitet finns och i lopp med 1640m så kan han gå långt om han håller sig borta från galopperna.

Presterar dock ganska ojämnt,,,får väl se hur det går under 2007……

Rickard007
0

HAn har banrekordet på Axevalla! 11.1!

_JonnaRoos_
0

på ca 40 starter har han galopperat 5-6 ggr vilket inte är så farligt !!! han hoppar ju inte i vanliga fall.. han gick 11.0 på axevall:D, japp han tål inte dödens iomed att han pullar bort alla krafter, går i stort sätt bara i ledning, men han har ju börjat ge sig 100 kvar och det är mkt för att han inte håller sig lung i loppen!! hoppas på ett jämt och bra 2007

Rickard007
0

VaR DET 11.0? I all fall har han banrekordet!

_JonnaRoos_
0

#24 Ja det var det, och det var banrekord:D men han var ju även den första svenskfödda att kuta under 1.11 som 4 åring!!

Rickard007
0

#25, Okej jag var på plats iaf och hade dubblen då ;)

_JonnaRoos_
0

Jaha vad skoj:D då var han så där grym som han kan vara ibland:P

Rickard007
0

Mjo men tämligen simpelt motstånd.

_JonnaRoos_
0

Tyvärr är han ju tråkigt nog en sveriges mest överskattade häst, mena vad vill ni att han skall göra springa 11 tider och vinna med längder varje start.. nej? det är därimot tråkigt att han blandar prestationernaa väldigt, men han knäcktes nog lite som 3 åring med italien (och sjukdomen) samt breeeders semi finalen på samma vecko front :/ sånt är livet tyvärr..

Rickard007
0

Hmm han är ju absolut inte överskattad, enligt mitt tycke.

_JonnaRoos_
0

Jo han har iaf vart, det blir bättre och bättre.. Alla eller dem flesta blir liksom besvikna om han inte vinner, men han är ju inte den stjärnan man hoppades han skulle utvecklas till + att han är nå grymt jävla het i önödan..! Jaja shit the same, i mina ögon är han en riktig liten stjärna:)

Rickard007
0

Jo när han fungera i ledning är det inte många som slår honom.