Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 648 ggr
Vibrante
0

Mera avslag tack!

Daniel Olssons inlägg om Colombian Necktie var jävligt bra, mera såna. Det är många gånger mer värt än att få en vinnare. Tyvärr så läste jag det försent, annars hade jag fått ett gäng femmor. Och dom gav ju bra, väldigt bra.

Bertil
0

Jovisst och avslag i all ära… det finns ju alltid nån skribent som går ut och säger stenklar ang ett ekipage som ska fälla en favorit. Men hur ska man veta när just denne skribent har rätt (kan ju vara även undertecknad) i alla sina "avslag" som kanske inträffar var tionde gång.

Som jag ser det, så är fällandet av favoriter en i längden ganska kostsam historia, men det är min syn.

mvh
Bertil

Vibrante
0

Det han skrev: CN vinner inte, då han inte är bra med brodd eller skor och det krävs idag. är ju väldigt bra info för den som tvekar om man ska ha han som A-häst/spik.

Givetvis kan han ha fel och hästen vinner, men den typ av info är alltid bra att ta till sig, då vissa hästar är känsligare än andra när det gäller underlag och väder m.m.

staketkusken
0

Man skall gå på sin känsla och intution inom travet. Oavsett en häst är favorit eller inte, skall DEN inte alltid med för strecksson har gjort den till favorit. Utan hur man själv tror loppet blir kört……