Avslag Utgångar och Spikar.
Har 2 feta avslag.
Vill innan jag skriver detta påpeka att jag drack en öl klockan 19.00 till Tacos så ni ej tror jag skriver i nattmössan ;)-
Hur skall Houstun Star kunna vinna?*
Ny i klassen slog mediokra gäng i December.
Inte så värst startsnabb, plus ej den hårdhet som många andra har. Sist hade den väl 2a ytter och ej plockade Ner Caballion som hade gjort en hel del jobb i loppet.
Nej Schaas med denna.
Tror mera på Nr 7 och Nr 5 som får bli utgång mot Magic Space i Lopp 7 som jag tror en hel del på. 7 Vinster över distansen, spelar ut sin speed när det har körts klart.
AVSLAG Nr 2 kommer PÅ Hoity Toity Face…..
Tror den blir sönder bombad i spets eller ej får se dagens ljus när 4an har tryckt sig till spetsen…
Spiken Placeras på Katjing.
Varför?
Spetsläge, Erik är den som bränner minst med favoriter, hemmaplan för Erik, Distansen passar denne som handen i hansken. Kolla Robin Ks lopp över 2640 för 2 starter sen inget som impar på mig direkt. Sen skall den komma ut och pissvinna här tror många från spår 2 ?????
A Hästar Earl Tilly bör parkeras i ledningen, blir det ej allt för mycket race i loppet om inte Ludde får hjärnblödning och skall mörda Åke då vinner 7 Debbie Brodda…
A Häst Nr 2 Boman, en kanon vi kommer få höra talats om kolla dennes lopp ii arkivet…..
Men spår 6 är spår 6 den har ej visat någon jätte starsnabbhet. 2an lär ta spetsen, ha 6an tryckandes.
Vilket borgar för Erik som sparat sina krafter eller en smygkörd 4 Västerbo Night Lover….
PS Glöm ej Mt Devil om inte 5 eller 7 vinner….
12 La Bella Vita kan bli en obehaglig överraskning för Frillan Filiokus över upploppet.
Angel Nicole får den en smygare fram tills upploppet så ;)-
Normalt sett skall Frillan vinna men trav är trav mina vänner;)-
Nej dags sussa nu!
SÅ man ej missar inlämningen imorrn 09.00