Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 399 ggr
ThomasH
0

DD Färjestad 9/1-06

Grand Tigon har äntligen visat den kapacitet som han länge har lovat, men nu kör Erik Berglöv och inte Björn Goop som brukar köra den femåriga hingsten. Bästa hästen är utan tvekan Alsace Ås, men Tom Horpestads vältammade 8-åring har inte riktigt fungerat på slutet och fick senast regelrätt stryk av Grand Tigon. Däremot så var Schejken Bill tillbaka i gammal god skrällform senast och nu ställs han mot lämpligt motstånd om än med ett trist läge. I DD2 Goal chip stor favorit och jag kan inte tolka det med annat än att spelarna tror att den 6-åriga Pine Chip-avkomman ska leda från start till mål. Jag garderar. För bortglömn är Idol Boss som är en mycket duktig sprinter och går hon iväg felfritt så kan hon trotts läget vara vinnaren. Nu ska väl stall Goop vinna något på Färjestad som alltid och bästa changsen har pappa Olle med Dancing Avenue som har mött tuffare hästar än vad som bjuds denna kväll

DD1: 5 Grand Tigon, 10 Schejken Bill, 6 Alsace Ås DD2: Goal Chip, 9 Idol Boss, 4 Dancing Avenue

Bertil
0

DD1: 5.Grand Tigon, 10.Schejken Bill, 6.Alsace Ås, 2.Passionate Love DD2: 1.Goal Chip, 9.Idol Boss

Såg just att du Thomas också fann "idolen". Trots kort lopp tror jag att bakspår kan passa rätt bra. Försiktig start för att blåsa alla på slutet.

I första avd. tror jag man kan skippa 6.Alsace Ås för er som är rädd om plånboken. Jag tycker inte att ni ska missa 2.Passionate Love

mvh

Bertil

Ola007
0

Här har ni mitt system

DD1:5

DD2:4,12

RogerH
0

Hej på er!!!

Mitt dd spel idag:

Nr. 1 DD1: 1,4,10  DD2: 1:an

Nr. 2  DD1: 4,10 DD2: 4:an

Nr. 3  DD1: 5  DD2: 1,3,4

Hoppas någon sitterGlad

hafor
0

DD1: 5 Grand Tigon DD2: 12 Nevada

DD-odds 37,58

Grattis Ola till en mycket snygg dubbel. 37,58 ggr pengarna på bara 2 kombinationer är snyggt jobbat!

Bertil
0

Håller med hafor, verkligen snyggt Ola!!

mvh

Bertil

ThomasH
0

Hur hittade du Nevada, vinna över 1640 från 12:e spår, hur hade du fått tips om henne?

Gratis Ola!!

Bertil
0

Vann ju i senaste starten och jag borde haft med den själv enligt mitt sätt att tänka, dessutom var ju oddset indikerande på att förtroende fanns hos spelarna. Men ingen skugga över Ola, icke alls!!!

mvh

Bertil

Ola007
0

Hon skrällvann förra gången och gjorde det mycket bra. den här gången var det lite lämpligare motstånd. 

Det var ju bra att man lyckades sätta en DD för en gångs skull, händer inte allt för ofta.Glad