Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 294 ggr
Rickard007
0

Tour de Trav - Intresseanmälan!

Ni som vill vara med på detta (startar måndag den 5/2) skriv upp er här.

Reglerna: Ni får 1000 kronor att födela hur ni vill under nästa vecka, den som vinner får 400 kronor, 2:an får 200 kronor och 3:an får 100 kronor extra att starta nästa omgång med. Så Vinnaren statar med 1400 nästa omgång om den är med då?

Rickard007
0

Jag är med!

brutalaccent
0

lätt med!

Bertil
0

Herregud!!!

Du måste nita fast alla momenten…annars ju folk spela vitt skilda events och hur beöms detta??

Skriv ihop en ordentlig agenda för hur detta ska bedrivas likt den du skrev för ung. en vecka sedan…av detta fattar inta någon någonting ;-)

mvh
Bertil

Nijo
0

ok, jag satsar alla mina 1000kr på v64 och sedan om jag vinner något så går det till v75. får man göra

Rickard007
0

#3, Bertil Första veckan fri. Sedan kan vi testa oss till. Men det tar ju bara en vecka bertil! Andas ut ;)

continue
0

Jag är med!

Rickard007
0

**Rickard
BrutalAccent
Bertil?
Nijo
Continue

**

än så länge.

Bertil
0

Nu var det väl ändå inte för min skull som tävlingen infördes…det var bara ett förlsg från min sida på en ställd förfrågan om nya tävlingar….jag ber om ursäkt…

mvh
Bertil

Rickard007
0

#8, Nej för sjöen varför ber du om ursäkt? Vi skall testa det med. Men du är väl emd nu ändå?

Bertil
0

Blir nog för inensivt för min del, tyvärr…jag har ju spikmästaren samt ett eget liv att ta hand om ;-)

Jag är bara för seg att hinna göra alla analyser  som krävs för att det ska kännas OK. ni är mkt mer kunniga och pålästa än mig, vilket gör att min tid rinner iväg ordentligt…

Men jag tyckte att olika etapper skulle kunna vara en kittlande tävlingsform samtidigt som det inte drar ut på tiden.

mvh
Bertil

Rickard007
0

#10, Hehe okej. Blir etapper så småningom.

ThomasH
0

Jag är med, första vecka då det är fritt, sedan har jag nog svårt att hinna med alla spel.

Nijo
0

men det är väl ok att enbart delta i v64 och v75 för sina pengar???måste väl inte vara med i alla moment+???

Bertil
0

ja om du är så säker…annars finn ju bonuspoäng att tjäna, för varje tävling.

mvh
Bertil

Rickard007
0

#13,Ja det är ju FRITT!

Sen när det blir etapper, va med i de du hinner.

brovve
0

sign me up

ZenoX
0

jag är också med

Rickard007
0

Okej… Sista anmälningstid är SÖNDAG 21:00!

Rickard007
0

Inga fler!?!?

ventilen
0

Jag är med om jag får det

Rickard007
0

Jaopp. Visst det var i sista stund , men okej!