Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 266 ggr
Bertil
0

V75-1 Solvalla 3/2/07

Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling. Auto.**2140:
**1 Sven Erik Palema - Svanstedt Å 20530 12,6a
2 Davidov - Jansson T 00112 12,6a
3 Grove's Ben - Goop B k4243 12,9a
4 Evan Frontline - Johansson J-O 16121 12,4a
5 On Way Laday - Sjunnesson J 20202 13,8a
6 Capricorn Label - Uhrberg T 14213 14,5a
7 Sun Power C.G. - Sundberg H-O 30430 12,9a
8 Arnie Somolli - Kihlström Ö 11114 12,4a
9 Eiffel Tower - Eriksson U 20043 15,5a
10 Persos Yankee* - Adielsson E 1d233 11,8a
11 Nine One One L.* - Mikkelborg O12141 12,8a
12 Chogo - Takter J 55120 12,6a

Rickard007
0

De 2 bästa hästarna enligt mig har belöntas med dåliga lägen.

Nine One One L. tycker jag har imponerat mer och mer, ska helt klart räknas trots läget.

Arnie Somolli klassklättrarens resa tog slut i förra starten, ner en klass nu men inte given.

Davidov vann på ett grymt bra sätt näst senast, vad han gjorde sist har jag ingen aning om. Är väl ett tänkvärt motbud?

Groves Ben har blivit lite för omsusad tycker jag och vinst är tror jag knappast på.

On Way Laday stod likadant till gentemot 911L senast och då blev det förlust. Måste vara KLART förbättrad.

Persos Yankee hade kunnat ses med vinstchans om bättre läge nu tycker jag att han känns ganska kall.

Nijo
0

Tycker Persos yankee har ganska bra läge, alltid gillat spår 9+10 över medeldistans, lär komma igenom ganska bra. Trolig chansspik för mig, denna gången säter han alla på plats! (rygg på startsnabbe grove's ben)

Davidov travade dåligt senast, fick inget bra fäste på den dåliga banan och sedan blåste det lite orkanvindar så allt blev skit,,,målfotoslagen då och förlåten med tanke på omständigheterna. Tar toligen ledning här och är hästen att slå? 

911 och arnie är motbud och kan vinna med tempo och klaff, mer ger jag dem inte,hehe

continue
0

Vilken tur att Arnie Somolli fick spår 8Flört. Det gör att han inte blir så stor favorit som han förtjänar och därmed är en spik klar!!Penga mun

Nijo
0

troligen inte med på mitt system, och visst kommer han bli lika stor favorit som alltid för att alla kommer tänka som dig troligen, continue.

Bertil
0

Vad det gäller Davidov och 911L har jag fått så mycket på tafsen så jag säger INGENTING!!!!

;-)

mvh
Bertil

Rickard007
0

#5, Haha bertil, dina tips är  kanon. (Ibland Flört)

#3, Asså det har ju gått bra för dig i V75 Ligan så man borde hålla ett öga på dina tips, men spik? Aldrig!

Bertil
0

Varför inte skapa en "Track record"-lista???

mvh
Bertil

Rickard007
0

#7 Jo visst, men om man äger 4 hästar i ett lopp då ?

Bertil
0

De flesta av oss här på tif äger inte fyra hästar som startar i ett och samma lopp…vad är problemet??

Rickard007
0

Då har jag fattat fel, vad är TRACK RECORD ?

brovve
0

Håller Arnie Somolli den form som varit tidigare är den klar oavsett spår här. End of story. Ingen mening att börja krångla till det för sig i detta lopp.

På tal om att äga häst Bertil…fick faktiskt tot 15% häst idag i födelsedagspresent ;)

7,5% i både Coktail Star och Rob Ridge!

Rickard007
0

HAha lol, rena storägarn nu!

brovve
0

Äsch, nåt framben här å nån hov där. :)

Bara roligt att vara med lite på banan :) alltid spännande

Rickard007
0

Mjo, grattis föresten!

ThomasH
0

Arnie Somolli går ju ner till Silver i denna final, var ju senast ute i Gulddebut och gjorde den debuten med bravur. Nu vinnare han givetvis denna silverfinal.

ZenoX
0

bra analys rickard i #1 så jag har inget att säga om detta lopp nu när du skrivit dina analyser så bra :D

Rickard007
0

#15, Givetvis? Nej!

#16, Klart man är ju kung !

brovve
0

jo Arnie Somolli står i en klass för sig om den är i form här!

Nijo
0

Grove's Ben såg rysligt fin ut vid senaste starten och hade vunnit med hela uploppet med fritt, fastnade nu 3:e inner/vinnarhålet med 1 miljon krafter kvar. Mitt garderingsstreck till Persos Yankee,,,,sedan får vi se om Davidov oh Arnie Somolli platsar elr ej på systemet.

Rickard007
0

Tomtelåset?`Grovs Ben och Persos Yankee? :O

ThomasH
0

Så Nijo, då nöjer dig med 6 rätt denna gång också..

Nijo
0

nja,ger det 37 000kr som i lördags så är jag mer än nöjd, hehe.

Ibland får man spela lite mer på känsla och jag tror verkligen att det är dags för Grove's Ben eller Persos Yankee att vinna nu, båda har stor överkapacitet för klassen och har gått bra den senaste tiden.

men då kan jag väl bara få 5 rätt nu? queeninthfamily var ju säker enligt zenox och har jag inte med den så kan jag inte få 7 rätt, sedan kan ju inte grove's ben eller Persos yankee heller vinna enligt er,,,får väl sikta in mig på 5 rätt då ^_*

lär väl dock ha med arnie somolli på mitt stora system antar jag, tråkigt o slösa bort 1000kr på en stor favorit. Men chanssystemet på ca: 200kr blir väl ett tomtelås?

ThomasH
0

Vad är ett tomtelås?

mvh/Thomas

Nijo
0

sådant som håller tomtarna borta från huset??? eller låser dem inne under julafton, det är min förklaring :)

Enligt richard är ett tomtelås när man bara har med grove's ben+persos yankee i detta loppet och låser på det.

ThomasH
0

Aha, att låsa in tomten måste ju vara ett mycket bra drag. Richard menade alltså att ditt drag var mycket bra…Skrattande

Rickard007
0

Haha jag får förklara mig. Tomtespel använder Nijo ganska ofta och med det menar han ett katastrofalt spel typ. Då kan ni ju räkna ut vad jag tycker om det låset.

Sen säger Nijo att Persos Yankee har stor överkapacietet i klassen. Det såg vi på Axevalla den 18/11, en av de sämsta silver som körts.

Nijo
0

kaastrofala spel elr gudabenådade pel ligger i betraktarens öga och får utvisa sig på lördag hur det blir.

Vad gäller Persos yankees start den 18/11 så galopperade han ju,,,,,därav vann han inte, senaste 5 starterna har Adelsson kört bort/kört snälla lopp med PY, nu hoppas jag verkligen att det blir offensivt så alla får se vilken kanon detta är.

Hoppas att ARnie somolli inte svimmar elr får en chock och dör när Persos yankee flyger förbi som ett jetplan i sista sväng.

Nijo
0

Jag tänker vara kvar efter första avdelningen, frågan är om ni vill?

Rickard007
0

Jag vet, jag vet. Bara tog den 18/11 som ett exempel eftersom jag visste att dina mothugg skulle dugga tätt då!
Men jag anser inte att Persos tillhör guld, inte en chans. Än mindre Grove's Ben.

ThomasH
0

Tyvärr så vinner Arnie Somoli detta plättlätt

Rickard007
0

Hur kan du säga så eller. Iofs vi skall låta loppet gå men räkna med en kommentar efter loppet om Arnie loosar.

Nijo
0

räkna med 2 kommentarer

sade inte alla att arnie skulle vinna lätt senast också? Spår 8 nu=grovjobb=förlust

ThomasH
0

Senast var det debut i guld, nu är han tillbaka i Silver, det är STOR skillnad. Och, trotts galoppen i Guld så gjorde han en mycket bra insats så det verkar inte vara något problem med formen

brovve
0

men snälla vad har ni sett för lopp,  arnie bara vinner om han är i form fortfarande, varför inte bara inse? sluta spekulera i vilka som gjort bra lopp osv sista tiden, går inte att jämföra med arnie..

Nijo
0

ska bli jäkligt kul att bara såga alla när han förlorar, finns inga säkra vinnare och hittils har arnie somolli fått allt serverat vid sina segrar, DET ÄR VAD JAG HAR SETT. En häst som har haft spår 4 hela tiden, hamnt 2:a,3:e utvändigt och sedan spurtat förbi sämre motstånd än detta.

ThomasH
0

Och då räknar jag med att också du får äta upp din sågning då?

Nijo
0

är man så säker som många är på att Arnie kommer vinna så förtjänar man vekligen kritik sedan när/om han förlorar.

Rickard007
0

Ja men du förtjänar kritik om den vinner ^^

Nijo
0

nä, för att jag har inte gått ut och sagt att arnie somolli absolut inte kommer att vinna, likväl har jag inte sagt att någon annan i loppet kommer att vinn lätt och i stort sätt vara klar.

det handlar mer om principen att det finns aldrig någon som är klar elr kommer att vinna lätt, särskilt inte från spår 8.

ThomasH
0

Men Nijo, du har gått ut och sagt att du inte kommer att ta med Arnie Somoli på ditt system, vinner han så förtjänar du lika mycket kritik som vi förtjänar om han förlorar

Nijo
0

nah, det har jag inte sagt och det kan ni själv läsa i trådarna. Jag har sagt att jag får se om jag tar med han elr ej,,,,kanske kommer med på systemet, det får vi se på lördag.

beror först o främst på hur kuskarna annonserar att dem ska köra, får jag reda på att dem tänker släppa fram Arnie somolli så han får allt serverat ännu en gång så måste jag ju ta med han på lappen.

tex är det mycket troligt att Goop släpper ledningen med grove's ben om han når den och ger den till arnie somolli……..

brovve
0

lättsamt för dig nijo att säga att han har vinstchans, samtidigt som du säger att alla andra hästar i loppet också har vinstchans pga bra avslutning, bra lopp tidigare, bra läge osv…kör den stilen i alla lopp å du kan aldrig nånsin få kritik… ^^ ….du hittar ingen bättre vinstchans i denna omgång än arnie iaf..ett som är säkert..sen OM han förlorar är det pga formsvacka och inget annat.

Nijo
0

haha, finns många med bättre vinstchans och jag funderar till och med på att inte ha med ARnie på systemet, så mycket tror jag på den……

Black Gold, lindy later, bar code, conrads on line tror jag har lika stor vinatchans om inte större.

ThomasH
0

Saxat från Walmans hemsida "Blev lite störd till galopp senast i Gulddivisionsloppet men gick mycket bra efter det och han skall räknas ganska tidigt här"

Nijo
0

dem hade intervju med walmann i travguiden, framgick ganska tydligt att han ansåg att BTD hade en lite bättre vinstchans pga ARnie hade så dåligt läge.

ThomasH
0

Det är ju inte det han skriver på sin egen hemsida, men Walmann är en notorisk pessimist, att han tror på både Arnie Somoli och BTD är lite av ett "kors i taket"

Rickard007
0

Känns lockade att spika Davidov nästan.. Bra läge vinner lätt om samma prestation som näst sist.

Nijo
0

tror jag knappast, mycket bättre motstånd nu.

möjligt han vinner om de 3 bästa hästarna kommer av sig o får svår resa.

ThomasH
0

Jag har alltid tyckt att är bäst över 1640 meter. Nu är det full distans och jag tror att han får det svårt mot detta motstånd. Men, Rickard följ din magkänsla om du vill spika honom.

Nijo
0

klart du ska gå på magkänslan, 2 av dem 3 värsta motbuden har dåliga lägen och får säkert en svår resa. Men jag är osäker på om Davidov kan hålla ut grove's ben,,,,,,känns väl  som att grove's ben tar ledningen o släpper till endast arnie somolli???

Rickard007
0

Jo men Davidov behöver väl inte ha ledning för att vinna? I alla fall måste den bara med.

Nijo
0

om davidov ska vinna mot detta motståndet så behöver han med stor sannolikhet ledning utan press eller fin resa i vinnarhålet och inte ens då är det säkert han vinner. Tror jag….

Rickard007
0

Hmm, knappast att Persos är ett hetare bud än Davidov iaf. Den saken är ju klar.

Nijo
0

för mig råder det ingen tvekan om att persos yankee är en mycket bättre häst än davidov, varit ute mot mycket bättre hästar, besegrat betydligt bättre hästar och har gått bättre tider.

dock ett svårare läge nu och det kan bli problem, lär ju knappast vinna om grove's ben tar ledning och släpper till arnie somolli som sedan får dirigera. För min egen del hoppas jag verkligen att Davidov svarar ledningen, grove's ben 2:a utvändigt och Arnie Somolli i dödens elr backar sig sist.

Rickard007
0

# 54, Säger som Thomas sa ganska nyss: "Bästa hästen vinner inte alltid" .

Ditt drömscenario ser jag att Örjan backar  Arnie sist ? HAHAHAAHAH sällan att Örjan gör det. När han vet att han har en mycket bra häst förhållande till motstånder/klassen kör han ALDRIg bort dem så.

Nijo
0

jaha, brukar han riskera att bli hängande i 3:e eller att placera sig i dödens i hela loppet då?

jag har sett örjan köra bort många favoriter då han vill ge dem ett snällt upplägg,,,får se hur han gör. Spår 8 är riktigt uselt spår och skapar ofta stora problem hur man än väljer att köra.

Rickard007
0

HAha aldrig att någon svarar ut Arnie! I såfall pressar Örjan södner så han kommer fram tillslut.

Nijo
0

hmm, min gode vän Torbjörn är ingen som vågar jävlas med, Torbjörn tror jag helt klart kan komma att svara ut Arnie somolli antingen till dödens elr 3:e spår om han själv sitter i dödens. Är kanske inte direkt aktuellt att någon annan svarar ut ARnie och då får han väl bluffa bort ännu ett lopp.

Rickard007
0

Kanske han gör tror dock att chansen är mycket liten trots allt.

ThomasH
0

Torbjörn är en bra kusk, aldrig att han offrar sin häst med att svara ut Arnie Somolli, Jag förstå att Nijo inte tycker om den hästen, men han har inte bluffat bort några lopp och kommer inte att bluffa bort detta loppet heller, utan vinner helt ärligt och enkelt.

Rickard007
0

Hehe okej. Men chansen finns ju att han kan svara ut trots allt. Om Davidov känns lysande så..

Nijo
0

haha, varför skulle torbjörn inte svara ut arnie somolli om han tror på vinstchans,,,,,kör han för vinst så kommer han att svara ut arnie somolli, så enkelt är det. Svarar Torbjörn inte ut arnie somolli så är det solklart att han kör för en plats bakom den,,,,,En Arnie somolli i ledningen kommer att få fuska bort loppet med stor sannolikhet.

arnie, arnie, arnie Somolli!!! fram tills hästen visat att han kan vinna hårdare lopp genom att verkligen behöva göra något jobb själv så står den inte särskilt högt i mina ögon. Hade chansen senast från dödens men klarade inte det, sämre hästar nu men jag tror ändå inte han vinner från dödens om någon VÅGAR svara och köra för vinst.

brutalaccent
0

är inne på vad Tomas säger. skulle Arnie Somolli bli hängande i dödens så spelar det nog ingen roll. den kapaciteten som hästen besitter borde ta hem detta lopp med vilket som helst löpingsscenario. loppet känns ju dock roligt att gardera så det finns många hästar som kommer att vara "understreckade" som besitter finfina recurser. men jag har svår att bena ut vilken av det andra som skulle kunna vara ett tillräkligt bra motbud. det kommer att bli spik i denna avdelning och torskar han sedan så kommer jag inte att gräma mig över det. det är nog svårt att hitta vettiga spikar i denna omgång.

Rickard007
0

#63, Håller med om att det är svårtatt hitta vettiga spikar, Arnie spikar jag ej.

Bertil
0

Hoppas innerligt inte att Arnie vinner…tar med honom visserligen, men med 4 garneringsbävrar i hopp om att han stupar…kommer dock att ha honom förstarankad, så jag negligerar honom verkligen inte

mvh
Bertil

ina-scot
0

då är arnie inte med på alla dina bongar  nijo

Nijo
0

nah,,, kommer lira 2 system och risken är väl hyfsat stor att jag lämnar Arnie somolli utanför på ett av systemen.

ina-scot
0

Det kan ju inte vara specielt seriöst och jag förstår inte vad du har emot den hästen bli 4a från dödens med galopp i guld vad ska man mer begära i debuten men du kan ta med såna löss som ima super crown och first .mm i guld med dåliga lägen

Rickard007
0

herregud, vaddå inte seriöst?

Ena killen som hade 7 rätt i lördags spikade ju  Bella Gigant och Horsys Quattro. Vad hade du sagt om det innan? Inte direkt vart positiv va? Men nu är han 11 miljoner rikare än dig..

Förstår du min tanke?

Man måste chansa ibland med.

ina-scot
0

VADÅ chansa har du aldrig hört talas om utskrivna system där väljer man A B C hästar och dom blir spik på någon kupong hur vet du att han är rikare än mej bara för att han vann 11 millar jag har kanske 13

Rickard007
0

Herregud du verkar inte fatta mycket.

Nej det vet jag inte men du verkar ju inte så tät direkt. Alltsås om om du hade 13 miljoner.

Nijo
0

Ina-scot, vad ska jag säga? Arnie somolli har fått allt serverat vid sina vinster och senast fick han göra jobbet i dödens och var inte i närheten av vinst, för att vara streckad på 70-75% med spår 8 och troligtvis får dödens igen så tror jag inte på särskilt bra vinstchns. Inte förren Arnie Somolli har bevisat motsatsen, att han klarar av att vinna den tunga vägen genom att göra lite arbete själv.

inget emot hästen, tycker bara att han är överskattad och överstreckad, inte sett något särskilt imponerande av han.

Rickard007
0

**Arnie Somolli
Davidov
Nine One One L.
Persos Yankee
Grove's Ben

**Vinnaren är med stor säkerhte ngn av dessa 5 gäller bara att hitta den :D

lulo
0

HAR NI GLÖM BORT CHOGO

Rickard007
0

#74 NAe men tror int epå chans bara. EDIT: Erik  gav PY 4 guldskor.

ThomasH
0

Arnie Somolli kommer att springa barfota runt om, hade ju skor senast i gulddebuten som slutade en en galopp. man hoppas att kunna köra Persos Yankee barfota, vilket skulle vara ett jätteplus på den hästen

Rickard007
0

Tillochmed så du tvekar på din spik? ;)

ThomasH
0

Nej, jag bra informerar. Lägger ingen värdering i informationen

Bertil
0

Thomas tvekar aldrig…han är ju verklig till skillnad från er andra…..;-)

mvh
bertil

Rickard007
0

Haha är vi gjorda av gummi?

Bertil
0

Nej, av socker…så spring inte ut när det regnar ;-)))))

mvh
Bertil

Rickard007
0

Hehe ska tänka på det ;)

Nijo
0

detta var ingen tävling, alla lade sig på rygg och skrek på att örjan skulle avancera för att ta över ledningen och sedan dirigera. Sade att jag var rädd för detta och därför streckade jag Arnie, tråkigt och tråkigt med blufflopp.

911 var mycket bra och imponerade lite faktiskt, detta speedrycket lär man inte glömma i första taget^^

Får annars sätta ett finger för grove's ben såg lysande ut ännu en gång som fastlåst.

Bertil
0

Hade Arnie som ett på ranken….men det var ändå trist att han vann, då jag hade några roliga drag, typ "porschen"

mvh
Bertil

brutalaccent
0

som ett smäck! såg alla hur han accelererade över upploppet när 911L kom farande. återigen har han bevisat sitt värde. dagens säkraste spik. jupp!

Nijo
0

fick ju allt serverat och vann pliktskyldigt, inget mer att säga. Från dödens tror jag knappast Arnie Somolli hade vunnit.

Erik körde PY i galopp och det misstaget tog han på sig själv, gjorde han något rätt idag? Intressant sedan att Lädherkorpi bara tyckte grove's ben bara var OK i prestationen när han såg lysande ut och flög till 4:e pris. Frågan är hur bra den hästen verkligen är.

Davidov var usel för dagen och allt i loppet gick i princip till fördel för arnie somolli, han gjorde det han skulle men detta var fanemaj ingen tävling!

ina-scot
0

lägg ner ditt tjat du är ju looser varje gång arnie vinner snacka om att överskatta P Y

Nijo
0

Jag har hittils inte förlorat på Arnie då jag haft med han alla gånger förutom senast då Bar Code vann och då var alla andra losers, även du ina-scot. Jag har ju belägg för mina påståenden, den som sett loppen kan inte direkt säga att jag har fel.

Om jag har fel så vill jag veta hur jag har fel……

Mycket möjligt Arnie Somolli är en mycket bra häst, men han har fortfarande fått allt serverat i alla lopp förutom 1 och då förlorade han, loppet idag var inget undantag då dem gav han ledningen gratis.

brutalaccent
0

tycker inte att Arnie fick det allt för lätt idag. 11,1 i spåren första 500m innan han släptes till spets. sedan gick han bra tryck av en smygkörande 911L på upploppet. växlade tempo väldans bra och höll undan mkt bra tycker jag. abslout en värdig vinnare av loppet.

övriga i loppet som var mkt bra var ju som sagt 911L som hade en bra spurt. Capricorn Label smygkörde med avslutade bra och kommer att fortsätta att tjäna mkt pengar. men blev som besviken på Persos Y som gick galopp. hade varit skoj att se han på ett upplopp mot 1:an och 2:an..

Nijo
0

Galoppen kom pga Erik drog ut PY för snabbt så han slog i hjulet med sitt ena ben, misstag av kusken.

Arnie kördes ju inget i inledningen och stod ju inte för någon hårdare öppning, gick ner i 3:e spår och fick sedan avancera fram till ledningen utan att behöva slösa på något krut elr speedryck.

Visst försvarade han sig bra Arnie och gjorde väl det man kunde förvänta sig av honom när han just fick ledningen gratis, dock inte ofta en häst från spår 8 får ett sånt här bra lopp, väldigt sällan. Värdig vinnare är det ju, han vann och dem andra gjorde inte mödan värt att försöka göra ett lopp av det.

Rickard007
0

911L var mycket bra bakom Arnie, den hästen är inte heller någon bluff. Slog ju Capricorn lätt trots betydligt tuffare resa.

Hannna
0

Groves Ben var ju inte fastlåst, utan snarare frånåkt. De 2 första gjorde det riktigt bra, även capricorn som har gått snabbt upp i klasserna nu när han börjat fungera.

Rickard007
0

Jo men det är bara en tidsfråga innan 911L går upp i Guld med. Det kanske han gjorde nu ?

Hannna
0

Med de nya meetingarna som börjar i mars(???) så är ju silver numera stängt vid 1,5 mille. Arnie får alltså inte vara med.

continue
0

#94 Det dröjer inte många starter till innan Arnie Somolli har tjänat in pengar så han måste starta i guld. Än så länge tjänar han lättförtjänta pengar mot motstånd av b-karaktär t.ex Persos YankeeFlört.

Rickard007
0

#95, Hehe hur mkt har 911L gått in ?

Hannna
0

#95 Han måste starta i guld nu, har väl cirkus 1.6 på sig nu?

continue
0

#97 Det stämmer, då får han iallfall anstränga sig lite för brödfödan:)

Nijo
0

snacka skit kan ni, kan dock sätta alla pengar jag har på att Arnie Somolli inte är i närheten av att kunna besegra Persos Yankee om den sitter i ledningen. Tyvärr är det som så att arnie har fått bättre lopp i alla starter, till viss del pga Erik kört bort PY men även pga startspåren.

continue
0

#96 911L har 1,250,000 kr. Var går gränsen idag för guld?

Nijo
0

sedan årsskiftet är det väl 1.5mille?? elr liknande

Hannna
0

Guld vet inte riktigt, lägst 400 000 kanske? Silver idag är högst 1.2 mille.

Rickard007
0

Nah silver var ju iaf förut högst 1,2 mille men har d einte höjt till 1,5?

Acclaim gick iochmed segern över 2 mille intjänat ^^

continue
0

#99 Det där snacket har man hört i flera veckor nu men ännu inte fått chansen att bedöma deras inbördes kapacitet då Persos Yankee av någon outgrundlig anledning alltid verkar sitta fast med alla krafter kvar eller galopperar bort sig. Synd på så rara ärtor! Tyvärr verkar det som det dröjer ett tag till de möts igen då Arnie S tydligen gått upp i gulddivisionen och Persos Y fortfarande trampar vidare i silver ett tag till:)

Nijo
0

men denna gången tog erik på sig skulden för galoppen, låt en normal kusk köra också är PY snart i Guld med. Vad sägs som att ge han framspår några gånger för omväxlingens skull??? väldigt ofta bakspår nuförtiden.

continue
0

#105 Kanske kan bli match då, framtiden får utvisa.

brutalaccent
0

undra om vi har haft över 100 inlägg i en tråd någongång tidigare gällande endast ett lopp?? när det egentligen bara hade behövts 12 tecken:  Arnie Somolli

Rickard007
0

#107, Jaopp det har vi när vi snackade om Åby Stora bland annat.

Jag tror inte att Arnie får likadana snälla lopp som han fått nu. Men som ni säkert sett på Örjans körstil på denne så måste han ranka denne väldigt högt. Så optimistiskt kör han aldrig annars. Våran nya stjärna kanske? Antingen det eller ett ganska snabbt slut i guld på alla segrar, Acclaim plockar honom 7 dar i veckan ^^

ThomasH
0

Surt sa räven. Ni som inte trodde att Arnie var veckans säkraste spik hitta alla möjliga bortförklaringar. Arnie fick inget snällt lopp idag, han hängde i 3:e spår länge och aatt han släpptes till spets var utav ren självbevarelsedrift av de andra, Arnie är så mycket bättre i det motstånd han mosade idag, och de visste alla kuskar. Punk!t

Rickard007
0

JAopp men jag erkänner det med!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.