DD Jägersro 10/1
Spets tar utan tvekan El Caballo opch den danske gästen har gjort bra lopp mot bra motstånd, men Harlands Boogie var mycket duktig senast bakom Lukas Lupin och han har mött stentufft motstånd, Springfield har gjoprt det bra nere i Frankrike, han tränades ju tidigare av Lähdekopri. I DD2 så blir Gamin Launcher mycket svårstoppad nu när han har begåvats med 20 meter försprång. Jag vill dock som vanligt varna för Lähdekporpi och med Thomas Uhrberg i jollen så kan det braka till spets för Zenden som står perfekt inne i klassen. Den enda från tillägg som kan utmana är Hejsan Hoppsan.
DD1: 5 El Caballo, 11 Harlands Boogie DD2: 6 Gamin Launcher, 7 Zenden

Räkna med ett fint DD odds idag också! Det gör i allafal jag.
DD1:1,3,7
DD2:7
Hej På er!!!
Mitt spel:
nr.1 DD1: 1,3,7,11 DD2:7an
Nr. 2 DD1: 9 DD2:2 6,7
Blir mitt spel idag!!

DD1: 3 Hot shot knick Vinnerodds 3,28
DD2: 7 Zenden Vinnerodds 5,12
DD-Odds: 18,26
Fint odds med tanke på vilka som vann.
Grattis till Roger och mig 
Hot Shot Knick trodde jag hade gjort sitt på travbanan, men oj vad fel jag hade. Tur att Roger och Ola visste bättre, Grattis på er. Ja, vi ska verkligen passa Lähdekorpi nu, han har verkligen snurr på stallet som vanligt under vintern

#4 Precis som du säger Thomas. Idag var Hot Shot Knick fantastisk att skåda. När tom Korpen själv blir imponerad, då är den bra hästen!
Zenden gjorde väl kanske mer sitt jobb med tanke på det långsamma tempot. Han var helt enkelt skyldig att vinna, men gjorde ändå ett hyggligt dagsverke.
Och grattis till Ola (igen!) opch RogerH.