Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 562 ggr
Bertil
0

V64-1 Solvalla 7/2/07

Lopp 3. V64-1. Tvilling. Auto. **2140:
**1 Robis Ingo - STRUKEN
2 Rebecka - Kontio J 00d50 12,7a
3 Danilo Tilly - Norman P G 25d63 13,6a
4 Sved Charmer - STRUKEN
5 Leo Farming - Frick J 40505 13,0a
6 Schejken Bill - Jussila K P 30316 12,7a
7 G.Moll - Goop B k5440 13,7a
8 Sir Henry - Johansson G E 66252 12,5a
9 Finess C.D. - Andersson M J 0d546 12,8a
10 Jojo Orly - Lennartsson P 0k312 12,3a
11 Jago - Kihlström Ö 06440 13,4a

Bertil
0

Robis Ingo var ute över opassande distans senast och är förlåten för den insatsen. Här står han dock bra inne. Intressant garneringstips är Jojo Orly men från bakspår krävs det lite flyt med positionerna för att det ska lösa sig. En annan kompetent herre, men med lite trist spår är Sir Henry.

mvh
Bertil

Nijo
0

om robis ingo är bra förberedd så borde det vara en bra chans, spets och slut. Som motbud ser jag framförallt 2 hästar i form av Danillo tilly och G.Moll som är kapable och gått bra senaste tiden.

Men Stig H brukar alltid ha sina hästar väl förberedda till start så jag tror nog robis ingo fixar detta.

Rickard007
0

Rebecka missar väl inte spets, lättare motstånd nu ska ej nonchaleras!

Nijo
0

sida vid sida tror jag inte rebecka tar en längd på robis ingo. Får se vad StigH säger om hur hästen är förberedd inför loppet senare.

Bertil
0

Rebecka har ju varit skräp så länge jag kan minnas (läs senaste året). Hon måste visa något innan hon förtjänar ett streck.

mvh
Bertil

Rickard007
0

Jo inte presterat så bra men hon är bland de startsnabbast i Sverige!

Bertil
0

Jo, men inte spelar jag en bäver bara för att den har en förmåga att starta snabbt…den måste ju kunna vinna också och det är sälla Rebecca klarar den ekvationen…orkar inte diskutera detta ök något mera…lise-lotte tog upp denna katastrof ideligen och aldrig var vinsten nära…lägg ner Rebecca om ni vill ha hedern i behåll!!!!!!!!!!!!!

mvh
Bertil

Nijo
0

hehe, aldrig tänkt spela den. Men jag tror rickard syftade på att Rebecka kan snuva Robis Ingo på ledningen och därmed rskerar Robis ingo bli fastlåst.

Rickard007
0

Okej jag väljer att behålla hedern då :;)

Bertil
0

1 Robis Ingo - STRUKEN

Bertil
0

Vad gör bertil nu???…..Vad gör bertil nu???

Detta var ju en av mina spikar i omgången…nu får jag nog omvärdera helgarderingar av lopp 3 och 4 för att ha råd med ett system som bara innehåller en spik….ojojoj…

mvh
Bertil

Nijo
0

Stigh sade tidigt igår att Robis ingo skulle strykas pga halsinfektion.

Ser väl ut som att Danilo Tilly kommer att få övert aledningen tidigt här, trots han varot borta en tid och inte har toppform så borde det vara en hyfsad chans till seger.

ThomasH
0

Tycket nog att vi såg en gryende form från Sir Henry senast, men han dras ju med dåliga spår. Nu tycker jag att motståndet inte är det bästa och han blir ett tidigt streck för mig

Bertil
0

4 Sved Charmer - STRUKEN

Nijo
0

enligt tränaren så ska Sir Henry träna bra och dem är optimistiska, tillräckligt för att jag ska ta med han i detta loppet, helt klart högst kapacitet. Ska kanske gå barfota också, men jag tycker fakskt att han borde ha presterat bättre senast med det loppet han fick….

bra att sved charmer blev struken nu,=jojo orly får inte lika bra rygg i starten och sir henry+g.moll får bättre spår, KLOCKRENT.