V64 systemen
Posta V64 systemen här om ni vill, här är mitt:
1: 3,7,8 (10)
2: 6 Fabrice Axe (3)
3: 2,6,7,8,10 (4)
4: 6,8,13,14,15 (12)
5: 1,3,6 (12)
6: 2,7,10,11 (4)
3x1x5x5x3x4 = 900 rader
Ooh, stort är det du som gör Bolagsystemet i spelbutiken eller?
jepp,,,ska göra V64 sytemet varje onsdag till butiken nu.
Tyckte det var en svår V64 omgång nu, hittade bara 1 bra spik och sedan finns det flera svåra lopp. Tror iallafall jag hittade en bra balans mellan favoriter och skrällar i varje lopp, beror väl på hur strecken hamnar imorg^^
Okej hehe ska det ligga på ca 1000 rader elr?
ja, omkring det.
#4, Okej, upp till bevis för dina köpare av systemet då ;)

kör premiärinlägget i denna tråd, här kommer min rad:)
1: 3,7,8
2: 6 Fabrice Axe
3: 2,6,7,10
4: 14 Balder Exclusive
5: 1,2,5
6: 2,7,11
3x1x4x1x3x3 = 108 rader
#6, Välkommen hit, EDIT: Likt Nijo's sytem!
faktiskt, hade kunnat tänka mig att lira ett liknande själv om det varit för 100kr, tillskillnad från avd 5 där jag lirar 1,3,6 och inte 1,2,5.
funderade på att spika Balders exclusive ett tag, men ändrade mig sedan hästen har bara gjort 1 start på över 1 år, såg hyfsad ut då och ska nu gå runt väldigt många hästar på 2140m,,,brukar vara försktig med att lira Karis hästar när dem börjar starta eftersom han tränar dem inte särskilt hårt då han vill starta igång dem.
lycka till aluminium

Tackar!
Hade garderat Balders Exclusive först men travbudgeten räckte inte riktigt till så det vart en spik på den. :) Jo det är ganska likt Nijos system, men man måste ju ta med dom hästarna man tror vinner och när jag läste i v64trådarna så kändes det som att Nijo verkar inne på rätt spår..
För övrigt har jag sporadisk kontakt med en person med anknytning till Team Linder och hoppas kunna komma med någon bra info från dom nån gång.

Hej Aluminium och välkommen hit!
Ofta kan det se ut som om Nijo är rätt ute när man läser trådarna före loppen, efter loppen brukar dock hans tips falla i värde :D Kul att du har inside information från Linders, det kan behövas!
Här kommer mitt reducerade system för 100 kronor.
Välkommen till TIF aluminium, och lycka till nu alla.
mvh/Thomas
#9, Jo såklart inget negativt bara fakta ;)

kör ett reducerat spel idag..
Lycka till!
Nijo, glädjen var kort.
herregud, jojo orly får ett maxlopp och vinner med en nos, ångrar väl inte direkt att jag inte hade med han på systemet, det loppet förlorar han 8 av 10. Hur kör Jorma när han svarar lednigen??? Sir Henry var en STOR besvikelse annars!
Minns att jag nämnde den som första intressanta garderingstips till Robis Ingo i V64-1 strängen…..
mvh
Bertil
Ja men du kan ju inte skylla på att han inte vinner det loppet så ofta, hur kan du vara så korkad att du säger " ångrar inte att jag inte hade med den"? Så du vill få 0 rätt? Det är nog den mest dummaste kommentaren jag hört.
beslut är beslut, dem ångrar jag inte. Vem trodde på förhand att G.moll skulle få dödens? vem troddejorma skulle svara ledningen med rebecka? Jojo orly fick ett maxlopp och vann med en nos,om det varit G.Moll elr Sir Henry i den positionen så hade dem vunnit stället och den risken var större eftersom dem hade bättre spår.
Okej..