Guro och Jokersyst....
börjar tröttna på Travrondens engagemang i sitt åtagande…har skrivit ett ganska aggressivt brev och om inte svaret blir nöjaktigt så publicerar jag det i denna sträng
mvh
Bertil
Jag stöder dig
mvh/Thomas
Tack!
Hälsa M&I
Den Siste Sibiriern
Vad är det du har lessnat på?
Om du själv har det, så förtår du annars är det ju helt ointressant!
mvh
Bertil
PS Thomas fattar ju iallafall
Okej hehe. Sry då..
Sorry, själv!
Men det är inte allt som går att göra begripligt på endast ett par meningar och för din del är det knappast intressant eftersom du ju inte gillar reducerade system…
mvh
Bertil
Nej eheh kanske det..
Här det svar jag fick, men jag hade faktiskt ett abbonemang som fortfarande skulle ha löpt och som någon annan valt att avsluta. Snyggt är det inte, även om jag förstår Travrondens aspekt.
Hej Bertil, Travguron var tidigare en betaltjänst, utöver den vanliga Jokerkostnden, som alla Jokerkunder kunde köpa abonnemang på årsvis. Guron har aldrig varit något som "ingått" i Jokersystemet. För en tid sedan beslutade Travronden/Jokersystemet att ta bort Guron från Jokersystemet och istället sälja den i annat lämpligare format. Under den tid vi har arbetat med att färdigställa den nya Guron har vi låtit samtliga våra Jokerkunder få Guron gratis tills vidare som bonus. Nu är vi nästintill klar med nya den Guron och beslutade till denna helg att sluta publicera Gurokommentarerna i Jokersystemet. Inom kort kommer du att kunna köpa Travguron på vår hemsida, och då kommer det att finnas kommentarer till samtliga tävlingsdagar i Sverige.