Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 330 ggr
Bertil
0

V75-4 Axevalla 10/2/07

**Lopp 7. V75-4. V3-2. Tvilling.
****2640:
**1 Vera Brown - Söderkvist S 3d205 17,1
2 Miramis F.B. - Persson S 12212 17,3
3 Fantasy Step - Wallin K 06043 16,3
4 Eartha the Flame - Goop B 50000 16,4
5 Galaxie d'Inverne - Lindblom C-E 01263 16,6
6 Pay Me Again - Jepson C J 3310d 16,7
7 Wiss Mari Gold - Persson P-I 44530 16,2
8 New York - Adielsson E 40110 17,3
9 Digital Marquee - Redén D 2d403 16,6
10 Mone - Andersen T 62431 17,1
11 Giant Victoria - Untersteiner J 06631 17,7

Rickard007
0

Hmm känner knappt igen någon häst här typ bara Miramis F.B som lär spetsa och bli favorit? Hjälp mig med motbud kan ej hästarna. Dock ser jag ju att Vera Brown står bra inne  men formen verkar ju inte vara på topp…

Nijo
0

New York är en häst som besitter hög kapacitet och kan verkligen flytta på sig, gör alla sina bästa lopp från ledningen och är väl inte riktigt aktuell just nu pga läget.

Miramis F.B borde bara vinna detta, trots att hon vek sig senast från ledningen. Trolig spik då gardering kräver många streck……

Rickard007
0

Okej, tror med att man får spika här.

ThomasH
0

New York vann ett blufflopp senat där bara 8 hästar återstod efter alla strykningar, den segern var intetsägande. Hon var dessutom synnerligen dålig i ett lärlingslopp på Solvalla innan dess, men vi vet ju att Lähdekropi nu har sitt stall i full form igen, så osvuret är bäst. Miramis F.B körde i spets senast och blev nedspeedad av Håkan K Persson styrning. Nu var det över 2140 meter och Stefan Perssons sto är ju bäst över just aktuell distans, och bäst bakifrån. Senast på Åby var hon otroligt överlägsen när hon sköljde över hela fältet till en enkel vinst. Hon kan vara ett spikförslag.

Nijo
0

senaste starten var New York usel och vek sig totalt som favorit tror jag. Innan dess var det enkel vinst från ledningen, New York har gjort alla sina bästa lopp från ledningen, verkar inte gå bakifrån alls.

spikar Miramis F.B här.

Rickard007
0

#4, Hon kan?!?! Hon är en spik ;)

ThomasH
0

Miramis F.B. kommer att köras barfota och bakifrån vilket är en stor fördel, blir mycket svårslagen och en bra spik

Kaitsu
0

Long time no see… Frågan är om det är möjligt att köra hästarna barfota idag med tanke på banans beskaffenhet? Då kan 2 Miramis vara en favorit i fara eftersom han vid sina vinster har gått barfota men har presterat sämre med skor. Vid gardering tycker jag att 9 Digital Marquee och 11 Giant Victoria måste med relativt tidigt på kupongen då de inte har nåt emot distansen plus att Giant Victoria vad jag vet inte har nåt emot hakar om det skulle behövas. Frågan är nu om Persson har fått bukt med utrustningen…

/mvh

brutalaccent
0

en som spelar exakt likadant som jag. samma skrällar! vem är din källa??

rank: 2-9-11

Kaitsu
0

Samma rank som mig brutal.. Källa ATG..

ThomasH
0

Jag kommer nog att spika Miramis F.B., men när det verkar bli hård bana så är det stormvarning för Digital Marquee som är som bäst på hårda banor

Kaitsu
0

#11 Agree… låser på 2-9-11 här då jag inte litar på en Miramis med skor och ev. hakar.

ThomasH
0

Nu gick ju Miramis med skor senast och var mycket bra, åkte dit på linjen av Håkan K Perssons styrning som kom hastigt bakifrån

ThomasH
0

Men ni, som säkert klokt, garderar Miramis, vilka andra spikar har ni hittat förutom Nec Carmolo?

Kaitsu
0

#14 Är faktiskt i valet o kvalet om jag ska gardera här, med tanke på att det troligen går att köra utan skor fram vilket Miramis nästan är i behov av + bättre distans denna gång.. Får se om jag spikar Miramis ändå. Angående spikval så vet jag inte om jag vågar med Nec Carmolo som spik med tanke på att det inte går att öppna alltför snabbt med honom och som det verkar så ska Fortune Access till spets enligt Åke vilket gynnar Speed D. Love som då kommer längst ut vid planket.. kanske rentav en chansspik på den trots läget över kort distans!? Som du vet Thomas så har jag alltid svårt med mina spikval.. *ler*

Nijo
0

speed demon love med spår 12 och kort distans,,,,,tyckte han var dålig senast och skulle ha vunnit när han fick ledningen,,,blir mycket förvånad om han vinner detta.

Personligen tror jag att Nec Carmolo tar spets,, ska krävas en hel del för att lyckas ta 1 längd på han, frågan är sedan vad det kostar att frsvara ledningen mot en viss MR Svanstedt……eller mot jerry som kommer flygandes som en kanon med L.A Avenger, är som Jerry sade "får se om uhrberg har häst nog att svara".

Är svårt, men Nec Carmolo+Affe Fager måste vara omgångens bästa spikar med tanke på läge, form, kapacitet, kusk.