Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1676 ggr
Rickard007
0

Harry Boy VS. Rickard.

Ja du Velikij lägg upp Harry Boyen härså ska jag svara med ett vinnar system.!

Nijo
0

näh, Richard måste lägga upp först för att annars kan han anpassa sitt sytem efter hur Harry Boy ser ut. Fusk^_*

ThomasH
0

Helt rätt, ska vi kolla hur den match går så måste Rickard lägga upp systemet först

Rickard007
0

Okej jag postar nu då… Var det 400 rader?

1: Arnie Somolli
2: Sir Remmington
3: Alla 7
4: Alla 12
5: 1,5,7,8,12
6: **Lindy Later
**7: **Go On Pale

385 rader..

Har aldrig sett en svårare omgång typ. Fick det inte att gå ihop var tvungen att chansa som fan.**

Rickard007
0

EDIT: Kör vi bara denna vekca? Isåfall kan jag no känna mig besegrad. HAHA!

Rickard007
0

Det ska ju stå ALLA 11 i V75 4, eftersom 12 Shania Maid ät struken.

Velikij
0

Bra Rickard, då är handsken kastad! Jag kan trösta dig med att Harry heller aldrig sett en svårare omgång… ;-) Jag inväntar de stora gossarnas spel, och bongar in någon gång framåt lunch.

Nej, vi kör väl preliminärt tio veckor, med etappris efter fem? Måste någon utgå av nu okänt skäl innan vi kört tio veckor vinner den som ledde efter fem.

continue
0

Heja Rickard! Visa att människan är bättre än datorer. Du har gjort helt rätt att helgardera 2 lopp då kan du åtminstone inte få 0 eller 1 rätt. Faktum är att jag tror att ditt system kommer att ge minst 5 rätt. Bra tippat, det blir någonting för Harry att bita i!

Rickard007
0

Ojsan en klapp på ryggen av V75 Ligan vinnaren. Inte illa ;)

brovve
0

ledsen att behöva säga det rickard, men i 6.e spricker du ;)

Nijo
0

hehe, måste tyvär säga att jag inte har med Charles d g på 4 hästar i mitt eget system brovvo,,,,tror inte banan kommer att gynna honom och sedan blir det troligtvis en tung resa utanpå ledaren elr liknande.  

så jag håller på richard där^^

tycker annars att systemet ser bra ut och ca: 5 rätt borde det väl kunna ge.

brovve
0

njae, måste väl medge att det kanske inte är en jättehet chans om han måste gå utvändigt, men jag är inte så säker på det, har en känsla av att han kommer kunna köra honom till ledning, och därifrån tror jag däremot på bra chans.

Nej, hörde också att banan ev. var lite mjuk, och det är såklart inte optimalt för challen. men av vädret att dömma när nere i sthlm nu bör dem kunna hålla bra kvalitet  på banan tycker jag.

brovve
0

skulle han dessutom hamna utvändigt så är det ju fördel att det är 2100 istället för 2600 som han startat på sista starterna. och en av dem 4a första rankade i loppet tycker ja absolut att han bör vara, menmen, man är väl kanske lite partisk när man är delägare ;)

Velikij
0

Känns trevligt att kampen engagerar! Fast jag vet inte om det gäller Rickard vs datorn, utan snarare Rickard vs spelkollektivet. Harry Boy baseras ju till stor del på inkommet spel, vilket betyder att det som ni övriga tippat kan ha "fjärilseffekt" på den kupong jag kommer att köpa. Jag har börjat stretcha lite lätt inför promenaden till butiken, och hoppas att det blir som när finansministern tar sin promenad med nådiga luntan - stor uppslutning kring vandringen…

Velikij
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Harry verkade vara lite vankelmodig idag, och avstod från något singelstreck. 384 rader blev det, enligt följande:

Avd 1: 2-3-8

Avd 2: 8-9

Avd 3: 1-3-4-6

Avd 4: 2-5

Avd 5: 5-8

Avd 6: 4-5

Avd 7: 5-6 

Håll i hatten, Harry är på banan!

Bertil
0

En kraftig lycko-hästspark i rumpan får du av mig Rickard!!!!

mvh
Bertil

Rickard007
0

YEEES! 4-3 till mig va?

continue
0

Grattis Rickard, bra gjort Cool

Rickard007
0

Man tackar, man tackar!

Dock står det ju bara 1-0 till mig. 9 gårda tuffa omgångar kvar så än är det inte avgjort.

Velikij
0

Ber att få gratulera till ledningen, Harry hade ingen bra dag! Vi har dock glömt att bestämma om vi skall räkna poäng eller inspelade pengar. Jag föreslår att vi i första hand räknar inspelat belopp, och om ingen får in någon vinst så räknar vi antalet vinnare. Vad tror du om det?

Rickard007
0

Hmm, vad är ställningen då? 1-0? Eller vad menar du ?

Velikij
0

Jag vet inte vad som är lämpligast, 1-0 eller 4-3, du får bestämma det. Föreslår i alla fall att inspelat belopp gäller i första hand.

Rickard007
0

Då krö vi att jag leder med 4-3!

continue
0

Går det inte att tävla i bägge alternativen. En tävling med totalt antal rätt och en tävling med mest pengar intjänat under de här 10 veckorna.

Rickard007
0

Jo det går väl…

Alltså 4-3 och 0:- / 0:- !!

Bertil
0

Tycker att ni ska räkna av från 7rätt som ju är målet och står Rickard på -3 och Harry på -4…detta visar tydligt att ni båda har misslyckats ;-)))

mvh
Bertil

Rickard007
0

Tack för den då.

Bertil
0

ville bara småjäklas ;-)

mvh
Bertil

Rickard007
0

HAha jo förstår det. HAd edu 7 rätt elr? *Host*

Bertil
0

ett par sexor och några femmor….men det blev knappt pengarna tillbaka

mvh
Bertil

Rickard007
0

Hehe okej. inte så pjåkigt ändå..

Bertil
0

Tycker jag nog….stirrade mig blind på att Arnie skulle förlora…vilket var gruvligt fel denna gång

mvh
Bertil

Rickard007
0

Ja med facit i hand så..

Bertil
0

självkritk är en dygd…man kan ju inte hävda sin egna förträffligthet i jämförelse med verkligheten…vinnaren blev ju Arnie och den som goofade var ju undertecknad…allt annat är ju bara fånigt!

mvh
Bertil

Rickard007
0

Hehe mjo.

Velikij
0

Hur är det Rickard - har du börjat ladda upp inför omgång 2?

Rickard007
0

#35, Självklart hemmabana och allt!
Men du, jag startar en nyt tråd för denna veckas spel sedan på fredagen om det går bra?

Velikij
0

Jag lyckades inte hitta din nya tråd, så här är Harrys tävlingsbidrag för den här veckan (reserver enligt turordning).

1

7-11

2-8

2-3-8-10

1-3-5

1-2-6-8

3-7

384 rader.

Rickard007
0

Oj, förlåt helt glömt av.. SÅhär blir mitt..

V75 1: **1,6,7,8
**V75 2: **1,7
**V75 3: **2 Acclaim
*V75 4: *2 Miramiss F.B
**V75 5: **3 Fortune Accent
**V75 6: **Alla 11
**V75 7: **2,3,5,7

352 rader!**

Velikij
0

4-4 såvitt jag kan se den här gången, och därmed leder experten med 8-7 mot Harry efter två omgångar.

Rickard007
0

Ja,,, 8-7 och 0:- / 0:-