Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 443 ggr
Bertil
0

V75-1 Örebro 1/5/10

Lopp 4. V75-1 V5-3 Tvilling. Auto **2100:
**1 Victory Love - Svanstedt Å 2d622 12,0a
2 Local Conch* - Jensen F 11121 12,9a
3 Lucas Ness - Degiorgio C 10376 13,4a
4 Premier League - Goop B 26103 12,5
5 Frillan Filiokus - Persson S 42123 13,5a
6 Super Khan - Olsson D 45522 13,2a
7 Just by Myself - Adielsson E 70364 13,7a
8 Quito Gold - Nordström P 23040 12,2a
9 Chimall T.T. - Persson F 012d2 12,2a
10 Ridgehead Cahore - Kolgjini L 61d20 12,6a
11 Junction - Söderkvist S 33144 12,1a
12 Roberto - Kihlström Ö 200d1 11,5a

brutalaccent
0

Local Conch är tillbax i svenska V7. spännande!

Chimall T.T. har smygläge.

Meangreen
0

Chimall T.T. får nog en bra resa bakom åkes…..

brutalaccent
0

är riktigt sugen på att spika Chimall T.T. men han debuterar nu i Silver vilket brukar betyda att det är små chanser att han vinner: 3% av debutanterna vinner.

men ett lås på honom och Local Conch tror jag att man kommer långt med.

freddiv
0

Victory Love? var ju ruggigt bra senast fast han blev bara tvåa.

brutalaccent
0

#4 - men vart hamnar han? kan bli över fast på innerspår.

staketkusken
0

Premier Leauge kan bli farlig nonchalera. Vem brukar vinna lopp rätt enkelt ibland i spets.

freddiv
0

#5 , Victory Love är relativt startsnabb och jag tror han kan svara ut de andra från start :P

Bertil
0

Segraren bör heta Victory Love. Åke har nog helt klart för sig att ledning är inget att köra om, så han inriktar sig nog på att hitta ut i andra spår så snabbt som möjligt för att undvika att bli hermetiskt innesluten på innern.

Jag garnerar dock detta lopp och speciellt intressant är att plocka med 5%:aren (i skrivandes stund) Ridgehead Cahore. Tycker att detta är Luddes bästa chans i omgången!!!

mvh
Bertil

PS sedan undrar man ju hur dumma kommentarer som ska tillåtas från stallhåll ang. sina chanser. Flemming Jensen skriver: _ Kan vara bland de tre UTAN att jag har koll på motståndet…

Detta är ju inga nybörjare som startar i loppet. Antingen är han a) arrogant; b) ointresserad av att skissa på ett scenario; c) helt okunnig om den sport inom vilken han verkar. Att svara JA på någon av dessa alternativ visar på att spelarna väger lätt i hans travvärld, ett synsätt som inte kan vara mer felaktigt.

brutalaccent
0

haha. du är go du.

Super Khan kan ju vara farlig, men är nu uppe i silver. debutant som illa nog får svårt att vinna, om denne inte får det perfekta loppet i 2-3 utv. vilket är möjligt om Åke laddar för ledningen och kan hålla den.

Bertil
0

Åke körde precis som jag förutspådde… men hästen förmådde ju ingenting!

Hur smart var nu Jensen??? Otroligt skönt att han inte vann;-)

mvh
Bertil